סמוך לירושלים: שבעה תושבי רצועת עזה נעצרו עם שלל רב

בלשי המשטרה עצרו רכב סמוך לירושלים בו שבעה פלסטינים תושבי עזה כשברשותם כסף רב. החשודים ונהג הרכב, תושב הדרום, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה של מחוז ירושלים.

בפעילות בלשי המשטרה היום (חמישי) בשעות הצהריים סמוך לירושלים, הבחינו בלשי תחנת בית שמש של מחוז ירושלים שפעלו במשימות ביטחון, ברכב מסחרי סמוך לבית שמש שעורר חשדם והחליטו לבדוק את יושביו.

לאחר עצירתו על ידי הבלשים, אותרו בתוכו 7 חשודים שוהים בלתי חוקיים תושבי רצועת עזה – עזה, חאן יונס ו-ג׳באליה, כשברשותם פלאפונים וסכום כסף רב. נהג הרכב, תושב רהט בן 40, ושבעת נוסעי הרכב הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש. כמו כן, הרכב בו נסעו נבדק בהתאם על ידי חבלני המשטרה ובסיום נתפס והועבר למגרש אחסנה משטרתי.

במשטרה ציינו כי אלפי שוטרים ומתנדבים פרוסים וערוכים לשמירת ביטחונו ושלומו של הציבור בימים אלו, בפרט, בירושלים וסביבתה וברחבי הארץ, בכלל. נמשיך כל העת לפעול בנחישות לשמירת ביטחונו של הציבור בכל מקום ובכל עת.

◼️ לעדכוני חדשות בירושלים והסביבה >> לחצו כאן

רוצים להצטרף לווטסאפ של חדשות אפס שמונה או לצרף חברים? כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

■ לקבוצת ווטסאפ מלחמה בישראל >> לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן