news08.net/ads.txt

סמוך לצומת התעשייה האווירית: אופנוען בן 27 נפצע באורח אנוש

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על רוכב אופנוע (בן 27) שנפצע אנוש בתאונה בכביש 40 סמוך לצומת התעשייה האווירית. ישראל זמלמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: “מדובר בתאונה עם מעורבות אופנוע ומשאית. בשלב זה מצבו מוגדר אנוש ולאחר שביצעתי בו החייאה בזירה הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו תוך המשך פעולות החייאה”.

דוד אבוזמיל חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: “בסיוע פרמדיקים מהתעשייה האווירית וצוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו בו החייאה בזירה. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר במצב אנוש. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה”.

ממד”א נמסר: “בשעה 10:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שהתנגש במעקה בטיחות סמוך לצומת תעשייה אווירית. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבי”ח שיבא תל השומר גבר כבן 30.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד”א רונן סאנאנס, סיפר כי “רוכב האופנוע שכב בצד הכביש סמוך למעקה הבטיחות כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן