סניפי ויצו בנתניה, נס ציונה אשדוד וקרית גת מציינים את יום הזיכרון לשואה ולגבורה

הקהל הרחב מוזמן להגיע לסניפי ויצו ולהשתתף באירועי יום השואה

ויצו מציינת את יום הזיכרון לשואה ולגבורה שיתקיים השנה ביום שני – 6.5.24 במגוון אירועים בסניפי ויצו ישראל 

לדברי אורה כורזים, יו”ר ויצו ישראל:

“במיוחד בימים אלו, עלינו כולנו להמשיך ולהזכיר לדורות הבאים ולכל העולם את הזוועות שנעשו לעם היהודי רק בשל זהותו היהודית. גם בשבעה באוקטובר נרצחו יהודים בשל היותם יהודים כאשר השנאה והאנטישמיות נחשפה בעוצמה בכל העולם. לא עוד!

תודה לכל יושבות ראש הסניפים והמתנדבות היקרות והמסורות ששמות לנגד עיניהן חובה זו ומארגנות אירועים חשובים אלה לשמיעת עדויותיהם של ניצולי וגיבורי השואה עבור הציבור הרחב.”

ויצו נתניה –

אירוע זיכרון בסלון לציון יום השואה והגבורה יתקיים בסניף ויצו נתניה במהלכו השורד טומי ברייער יליד הונגריה יספר את סיפורו מעורר ההשראה והמרגש. האירוע ילווה בשירה בהרכב מקהלת “קול הגוונים”. האירוע יתקיים ביום חמישי ה 2.5.24 בשעה 18:00 בערב בסניף ויצו נתניה, ברחוב מקדונלד 13 נתניה. יש להירשם מראש בטלפון: 09-8823192

ויצו נס ציונה –

סניף ויצו נס ציונה יקיים אירוע לציון יום השואה והגבורה במהלכו תישמע עדותו המצמררת של שורד השואה מרסל זלינסקי, ששרד את מחנה הריכוז קרקוב שבפולין וכיום בן 89. האירוע יתקיים ביום חמישי ה 2.5.24 בשעה 19:00 בערב, בסניף ויצו נס ציונה ברחוב בארי. הרשמה לאירוע בלחיצה על הקישור.

ויצו אשדוד –

אירוע זיכרון בסלון לציון יום השואה והגבורה יתקיים בסניף ויצו אשדוד, במהלכו יו”רית הסניף הגב’ אירית אסרף תראיין את הדור השני – בנות מדברות עם אימהותיהן ניצולות שואה. האירוע יתקיים בהשתתפות: יהודית אסרף אמה של אירית, נאוה מוקי, מירי תמם, ענת אלון, ובליווי מוסיקלי על ידי אלי קורן. האירוע יתקיים ביום ראשון ה 5.5.24 בשעה 11:00 בבוקר, בסניף ויצו אשדוד ברחוב יאיר 4 אשדוד.

ויצו קרית גת –

אירוע זיכרון בסלון לציון יום השואה והגבורה יתקיים בסניף ויצו קרית גן במהלכו נשמע את עדותה של השורדת הגב’ חנה שטרליכט. האירוע יתקיים ביום שלישע ה 7.5.24 בשעה 17:00 אחר הצהרים בסניף ויצו קרית גת, ברחוב משעול פז 8 קרית גת.

לפירוט האירועים בסניפי ויצו ברחבי הארץ היכנסו לקישור. הקהל הרחב מוזמן.

 

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות נתניה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ויצו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן