news08.net/ads.txt

ספיחה של עגבניות מדורה עם גבינת פקורינו גלילית | ארז קומרובסקי לסוגת

בצק לספיחה:


1 קג קמח לחם של סוגת
250-300 גר מים
250-300 גר שמן זית
1 כף שמרים
1 כף מלח

למילוי:
12 עגבניות בשלות
מלח ים גס
1-2 פלפל חריף אדום קצוץ גס
250 גר גבינת פקורינו כבשים מקומית מיושנת היטב
3 שיני שום קצוצים + חופן עלי צתרה/טימין

אופציה נוספת למילוי:
4-5 חצילים בלאדי
200-250 גבינת עיזים לא בשלה מידי
ואגודת בצל ירוק
צרור עלי אורגנו
מעט שמן זית

אופן ההכנה:
בקערה מערבבים את הקמח עם השמרים. מוסיפים את המים ולאט לאט מוסיפים את השמן תוך כדי לישה בידיים, מוסיפים את המלח וממשיכים בלישה עד שהבצק נעים ומשיי למגע. מניחים בקערה מכוסה בניילון לתפיחה של שעה עד שעה וחצי, מחלקים ל25 כדורים קטנים ונותנים להם לתפוח מתחת לניילון עוד חצי שעה.

בינתיים מכינים את המילוי:
למילוי העגבניות – חוצים את העגבניות לשנים, מטפטפים מעט שמן זית ומפזרים מעט פלפל אדום חריף מלמעלה, צולים בטאבון או בתנור הכי חם שאפשר עד שהעגבניות שרופות מבחוץ, מקלפים ושומרים במסננת, מערבבים עם הצתרה או הטימין והשום ומתקנים תיבול אם צריך.
למילוי החצילים – חותכים את החצילים לקוביות של 1.5 ס”מ מטפטפים עליהם שמן זית בוזקים מלח גס וצולים על תבנית טאבון או תנור חם מאוד עד שזהוב, מניחים במסננת עד שמתקרר לטמפ’ החדר, מערבבים עם עלי אורגנו ובצל ירוק.

אופן האפייה:
פותחים כל כדור בצק לעיגול קטן 10-12 ס”מ מניחים את אחד המילויים על הבצק כמעט עד הקצה, צובטים ב 4 פינות ואופים בטאבון או בתנור החם על תבנית מחוממת מראש טוב טוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן