news08.net/ads.txt

ספר אימון חדש למשפחות: הירח קרוב מתמיד מאת ריקי ברנר

צילום קרן שם טוב

לאחר שהקימה את “בית מאמן” גישת אימון חדשנית למשפחות וילדים, כתבה ריקי ברנר ספר הדרכה משפחתי המאפשר למשפחות ליישם את שיטת האימון שפיתחה

בימים אלו יצא לאור “בית מאמן – הירח קרוב מתמיד” ספר הביכורים של ריקי ברנר. הספר מביא להורים ולמשפחות כלים יישומיים כיצד להתמודד עם הילדים והמשפחה כולה בתהליכי העצמה ופיתוח אישי. הוא מאפשר להורים צעירים לילדים מגילאי 5 להתמודד עם משברים, קשיים ולבטים עימם מתמודדים הורים בתהליך ההורות, ומנגיש עבורם ועבור הילדים את התהליכים המקצועיים בשפה קולחת ובמראה מזמין.

תהליך הוצאת הספר התבצע באמצעות מיזם גיוס המונים, בו גוייסו 40,000 שקלים מ-198 אנשים שאיפשרו את הפקת הספר והפצתו לחנויות הספרים. ספרה של ברנר מתחיל בסיפור על המסע של אלין וליעד אל הירח, ואחריו מוצגים שישה נושאים לעבודה המתרכזים בעבודות אימון שונות: איתור הצדדים המוארים וחיזוקם, תכנון המסע לעבר הירח שלהם, ניהול רגשות ומחשבות, פתרון בעיות, התמודדות עם אי הצלחות, מה עושים אם במקום להגיע לירח מגיעים לכוכב הכרת תודה. הילדים רוכשים לעצמם כלים ומיומנויות שמאפשרים להם להאמין בעצמם ולעלות על “מגרש המשחקים” שלהם בתחושת יכולת גבוהה ולהגיע לירח שלהם.

ברנר, מאמנת מוסמכת ובעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני בחינוך, עסקה בכל חייה המקצועיים בתחומי ההדרכה ופיתוח ההדרכה בארגונים וחברות. לאחר הלידה ותוך התמודדות עם הפעוטים, כשהבינה שהסטטוס המשפחתי השתנה, היא החלה במסע בדרך לגידול הילדים והעצמתם. את העוצמות המקצועיות שלה שילבה בכלים המקצועיים מעולם האימון וכך יצרה את שיטת “בית מאמן”. כיום, ספרי אימון והדרכה רבים פונים להורים, אך הספר הזה פונה להורים וילדים גם יחד, והוא התחלת המסע שלהם להגשמת חלומותיהם. שיטת “בית מאמן” מעניקה להורים ולילדים את הכלים כיצד לפתח את האמונה בילד וביכולותיו ולחזק אותו. שיטת העבודה מבוססת על למידה ועבודה משותפת של הורים וילדים כיחידה משפחתית אחת שיודעת לשאול שאלות ולהיפתח לתפיסות שונות ולהתפתח, לראות בכל אתגר הזדמנות, לדבר בקול על חלומות, להקדיש זמן ליחד והכרת הטוב.

“הילדים שלנו מגיעים לעולם כשהכל זר להם”, אומרת ברנר, “המאה ה-21 והטכנולוגיה בה אנו חיים, גורמת להורים לעדכן גרסה בתהליך ההורות ולהעניק לילדים יותר. כולנו שילדינו ייצאו למגרש החיים הכי מוכנים שאפשר, שיחושו מסוגלות גבוהה, אמונה וביטחון עצמי ובעיקר שיגשימו את כל החלומות והמשאלות שלהם, גם את אלה שאנחנו לא הגשמנו – ואת זה אפשר לעשות רק בתהליך עבודה משותף”.

(צילום: קרן שם טוב)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן