news08.net/ads.txt

עבודה סוציאלית (סיעוד)

תמיד חלמתם להיות אח או אחות בבית חולים? הגעתם למקום הנכון! אם גם אתם מעוניינים ללמוד סיעוד, תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם על מנת להתכונן ללימודים ולבחור היכן תרצו ללמוד. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

מה כולל תפקיד האח או האחות?

לימודי סיעוד בתואר ראשון מאפשרים לבוגריו לעבוד בתור אח או אחות מוסמכים בבתי חולים אשר עובדים יד ביד עם הרופאים ושאר חברי הצוות הטיפולי. התואר מקנה השתלבות בשוק העבודה עם מגוון רחב של שירותי בריאות כמו בתי חולים, קופות חולים, חדרי ניתוח, טיפול נמרץ, מחלקת יולדות ועוד מגוון רחב של תפקידים טיפוליים.

אלו אפיקי פיתוח נוספים קיימים בתפקיד סיעוד?

ניתן להמשיך את מסלול הלימודים לתואר שני ובכך להתקדם לתפקידים ניהוליים יותר הקשורים לפיקוח וניהול הצוותים הרפואיים במחלקות בתי החולים וקופות החולים. כך תוכלו להנות בהמשך משינוי מרענן בתנאי התפקיד וממשכורות גבוהות יותר. את לימודי התואר השני בתחום ניתן פעמים רבות לעשות תוך כדי תעסוקה בתחום, מה שמעניק יתרון כפול – מצד אחד מחזיקים בעבודה ומתפרנסים במהלך לימודי התואר המתקדם, ומצד שני עוסקים בפועל באופן יומיומי בתחום אותו לומדים, מה שמעניק כמובן יתרון מעשי ישיר.

מה השכר ההתחלתי שניתן לאח או אחות?

השכר ההתחלתי שניתן לאחר או אחות מוסמכים נע בין שבעת אלפים עד לשלושה עשר אלף שקלים בחודש. זכרו כי במידה ותצברו ניסיון תעסוקתי ותתקדמו לתפקידים בכירים יותר, כך תוכלו לקבל משכורות גבוהות יותר.

מבחינה תעסוקתית תחום הסיעוד הוא אחד היציבים והבטוחים ביותר שניתן למצוא במשק. מדובר בשירותים בסיסיים והכרחיים, בדומה לשירותי רפואה קונבנציונאלית. כלומר, גם במקרה בו המשק המקומי ו/או העולמי נכנס למשבר מסיבה זו או אחרת ואנשים רבים מאבדים את עבודתם (כמו שקרה במהלך מגפת הקורונה), בוגרות ובוגרי לימודי סיעוד יכולים לישון בשקט – תעסוקה בתחום תמיד תהיה, כמו שבתי חולים וקופות חולים תמיד ימשיכו לפעול. תשתית הבריאות היא מהתשתיות המרכזיות והחשובות ביותר של המדינה המודרנית, ואנשי סיעוד ממלאים חלק מרכזי ואינטגראלי בתוך מערכת זו.

כמה זמן אורחים לימודי סיעוד?

לימודי סיעוד  אורכים בממוצע כארבע שנים.

מה חשוב לדעת לפני ההרשמה ללימודים?

אם אתם מעוניינים להירשם למסלול סיעוד, חשוב שתבדקו אילו מוסדות לימוד מציעים את המסלול הטוב ביותר ומה הם תנאי הקבלה שלהם ללימודים על מנת לוודא שאתם עומדים בהם. לשם כך היכנסו לשוקיסט – האתר הטוב ביותר שיוכל לעזור לכם לבחון את האפשרויות שלכם בצורה הקלה והמהירה ביותר.

לסיכום,

אם אתם מעוניינים ללמוד סיעוד, חשוב שתבדקו מהו המוסד הנכון ביותר עבורכם על מנת ללמוד את המקצוע הכל כך חשוב הזה! גם אם אתם רק מתעניינים בתחום, הוא בהחלט שווה בדיקה. מדובר לא רק במקצוע עבורו קיים ביקוש גבוה בשוק העבודה, אלא גם בכזה אשר התעסוקה בו נושאת בצידה תחושת ערך, משמעות וסיפוק משמעותי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן