עגילי יהלום – כיצד בוחרים?

בעשורים האחרונים אנחנו רואים כי הרבה יותר טרנדי לבחור תכשיטים משובצים ביהלומים.  עגילי יהלום הפכו להיות מנת חלקם של נשים בכל הגילים ומכול שכבות האוכלוסייה, החל מנשים מבוגרות עד נערות ויש אפילו גברים שיבחרו עגיל יהלום צמוד אוזן שמהווה סמל סטטוס, יוקרה ומעיד על חוש טעם טוב.

אבל כיצד בוחרים עגיל יהלום?

כאשר אתם מבצעים בחירה בתכשיטים שאתם אוהבים, יש לשים לב שאתם בוחרים תכשיט עשוי זהב אמיתי. בררו מה משקל העגילים כאשר משקל של 14 קראט הוא הבסיס של כל תכשיט עשוי זהב. בין היתר יש לבדוק כי היהלומים המשובצים לעגילים אמיתיים וניתן לוודא זאת על ידי קבלת תעודות שמעידות על אמיתות ואיכות היהלומים.

לדוגמה: עגילי יהלום מעוצבים בצורת חישוקים יכולים להיות במשקל של 14 קראט לפחות כאשר מכאן אפשר רק לעלות בכמות הזהב. על גבי עגלים כאלה משבצים בדרך כלל  יהלומים קטנים או אבני זרקוניה קטנות אשר מספקות את המראה הנוצץ והצועני או את הסגנון הג’יפסי שכל כך טרנדי כיום.

כיום עגילי יהלום צמודים לאוזן משובצים הפכו גם הם מאד טרנדיים והם משובצים ביהלומים מעט יותר גדולים במשקלים שונים. בכול מקרה, אין זה משנה איזה גודל יהלומים אתם בוחרים – מה שחשוב הוא לוודא שהיהלום אמיתי.

כיצד יודעים אם יהלום אמיתי?

הדרך לדעת שמדובר ביהלום אמיתי הוא באמצעות קבלת תעודה גמולוגית המפרטת את כל מה שקשור ליצור היהלום, החל מרמת צלילות, כמות שכבות שנמצאות בתוך היהלום, צבע היהלום  ושקיפות, משקל ועוד שאר משתנים שיש ביהלום או שאר אלמנטים חשובים שקשורים לתהליך הייצור ואיתור של חומר הגלם. בדקו את המפרט של התכשיט אותו אתם מתכוונים לבחור.

עגילים אופנתיים. מה אפשר למצוא?

כיום יש טרנדים בעגילים שהופכים אותם להרבה יותר אופנתיים ומתאימים לכל גיל ולכל אישה או גבר החל מעגילי טיפה תלויים עד עגילים עם האות של השם של מי שעונד אותם או עגילים צמודים לאוזן בעיצובים שונים, עיגלי חישוק גדולים או קטנים ושאר פריטים מקסימים!

כמה זה יעלה לנו?

בכל הנוגע למחיר המחירים כמובן משתנים בהתאם למשקל הזהב ולאיכות של היהלום כמו גם למורכבות ולעבודה שנדרשה כדי לייצר אותו, כמו למשל עבודת יד שתהיה יקרה יותר.

אם אתם רוצים להוזיל עלויות כדאי לדעת שבאמצעות קנייה בחנויות תכשיטים אונליין אפשר להוזיל משמעותית את המחיר ולבחור עגילי יהלום במחיר משתלם.

היכנסו לחנויות תכשיטים המציעות תכשיטי זהב אמיתי משובצים ביהלומים אמיתיים עם תעודה גמולוגית ואחריות כמו גם שירות לקוחות במקרה הצורך.

אם תבחרו את העגילים שמתאימים לכם או עבור מי שאתם רוצים להעניק לו מתנה – תוכלו ליהנות מתכשיט יקר ערך כזה שנשאר במשפחה שאפשר לענוד אותו עם כל סגנון לבוש ולהתאימו לכל אירוע.

אז זה הזמן לבחור עגילי יהלום יפים של פרנקו אורו אותם אפשר לקבל במשלוח עד הבית או לשלוח אותם כל מי שתרצו להעניק מתנה נוצצת ומרשימה במיוחד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן