news08.net/ads.txt

עד השעה 20:00: חברת דואר ישראל פותחת במתכונת מלאה

חברת דואר ישראל ממשיכה לפעול לשיפור השירות ולצמצום זמני ההמתנה ביחידות הדואר. החברה הודיעה, כי החל מהיום (א’) תפתח את כל יחידות הדואר במתכונת מלאה, כפי שפעלו לפני תקופת הסגר. החל מהיום יפתחו מאות סניפי דואר שלוש פעמים בשבוע ברציפות מ-8:00 עד השעה 20:00, וכן בשישי מ-8:00-12:00. בנוסף, החברה הרחיבה את מערך זימון התורים באתר הדואר,  על מנת שיותר לקוחות יוכלו להזמין מראש תור ולהתקבל כמעט ללא המתנה. 

מדואר ישראל נמסר “זהו צעד נוסף בשיפור חווית הלקוח, שיחד עם זימון תורים מראש ושימוש בערוצים דיגיטליים ישירים, יגביר את שביעות רצון הציבור משירותי החברה. למרות שהמשק עדיין לא חזר לפעילות מלאה, אנו מבינים את משקלו של הדואר בחיי היומיום של הציבור, כאשר פתיחת יחידות הדואר באופן מלא, תסייע בצמצום זמני ההמתנה בסניפים. מהיום ניתן להגיע לכ-1,400 נקודות ברחבי הארץ ולאסוף דברי דואר וחבילות, וכן לבצע פעולות פיננסיות ביחידות הדואר. במקביל ניתן לבצע מגוון פעולות רחב בערוצים הדיגיטליים הישירים באתר החברה ובאפליקציה בנייד, כדוגמת מעקב אחר חבילות, תשלום מיסים, הזמנת שליח בתשלום והזמנת כרטיס נטען של בנק הדואר לביצוע קניות בארץ ובאתרי הסחר הבינלאומיים”.

בתחילת נובמבר תצא החברה בפיילוט בשמונה יחידות דואר לזימון תור מראש בתיאום מלא, באתר הדואר, באפליקציה או במוקד הטלפוני 171 בדומה למשרדי הממשלה, קופות החולים והבנקים. בכוונת החברה להפעיל את מודל זימון התורים מראש במאות מיחידות דואר כבר ברבעון הראשון של 2021, וזאת לאחר בחינת תוצאות הפיילוט. היחידות שישתתפו בפיילוט הן הדואר המרכזי ברחוב יפו ירושלים, הדואר באום אל פחם, הדואר ברחוב הרצל ברחובות, סניף הדואר בקרית שמונה, סוכנות הדואר בקניון G כפר סבא, סוכנות בעל הנס באשדוד,  סניף הדואר בעומר, וסניף ויצמן בתל אביב.

ב-2019 נרשמו ביחידות הדואר כ-45 מיליון ביקורים, כאשר בספטמבר השנה נרשמו כ-2 מיליון ביקורים למרות הסגר, מתוכם רק כ-10% מהלקוחות הזמינו תור מראש. זמן ההמתנה הממוצע בהזמנת תור מראש עמד בספטמבר על 6 דקות בלבד. 

 

שעות הפעילות בסניפי הדואר *

ימים א’, ג’, ה’ – 8:00-20:00 

ימים ב’, ד’ – 8:00-13:30

יום ו – 8:00-12:00

 

שעות הפעילות בסוכנויות הדואר *

ימים א’, ב’, ד, ה’ – 8:00-12:30   15:30-18:00 

יום ג’ – 8:00-13:00

יום ו – 8:00-12:00

* למרות האמור לעיל יתכנו שינויים נוספים, ויש להתעדכן באתר הדואר לפני הגעה ליחידות השונות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן