news08.net/ads.txt

עד מתי אהיה לבדי?

דנה כבר בת 29 אולם מעולם לא הייתה לה מערכת יחסים רצינית – אך לא מבחירה, אלא משום ששום גבר לא התעניין בה. עוזי הכוהן הבהיר כי לפי פריסת הקלפים עבורה אין לה ממה לדאוג: “לכול אחד יש את זמן הבשלות שלו ועל פי התרולוגיה ניתן לראות, שזמן הבשלות שלך הוא בעשור השלישי לחייך. כלומר החל מגיל 30 אמורים להיכנס לחייך מצבים והזדמנויות שיובילו להיכרות וליצירת קשר זוגי שבסופו של דבר יוביל למיסוד והקמת משפחה”.

הי עוזי,
אני עוד מעט בת 29. מאז גיל 23 לא הייתה לי שום מערכת יחסים וזה לא מבחירה. פשוט לא היה מישהו שהתעניין בי. ניסיתי אתרי היכרויות שבהן אני שולחת הודעות ואין מענה. הקמתי קבוצות וארגנתי אירועים חברתיים, היו לי חברים שיצאתי וביליתי איתם, הלכתי לפסיכולוגים, פרסמתי הודעות בפייסבוק, קיבלתי הרבה לייקים אבל שום דבר מעבר לזה. חמש שנים גרתי בערים שונות בארץ לתקופות ממושכות. אחר כך הסתובבתי בעולם, הגעתי למצב של דייט ראשון בממוצע פעם בשנה. פה ושם איזה מישהו שרוצה רק סטוץ, או טובת הנאה (ויזה, כסף). היו תקופות יובש שנמשכו שנתיים. אני כמהה למגע ולאכפתיות ופשוט אין. בינתיים אני מרגישה את ההשפעה של בדידות ממושכת. קשה לי להסתכל במראה, קשה לי ליהנות במסיבות, אני רגזנית ומרירה רוב הזמן. המצב הזה כבר מעייף וקשה לי. מה עושים? ועד מתי עוד אהיה לבדי? אשמח לדעת מה צופן לי עתידי הזוגי.

 

דנה חביבתי שלום,
אחת ממסקנותיו של קהלת החכם באדם היא ש”לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם”. כלומר: כל דבר קורה בזמן הראוי לו ואין מה להאיץ ולדחוף תהליכים. על פי היהדות בורא עולם הוא זה שמזווג זיווגים. בהתאם לנתונים שמסרת לי כמו למשל תאריך לידתך ושם אימך, ערכתי בעבורך פריסת הכוונה תרולוגית לנושא הזוגיות ומן הפרישה עולה התשובה שלפחד שלך מאי מימוש נשיותך ואי מימוש אימהותך אין כול אחיזה במציאות. נכון שעד עתה לא רווית נחת מכול התחום הזוגי אך עדיין אין זה אומר שאת חלילה סוג ב’ או קורבן. ההבנה שלכל אדם יש את הגורל הפרטי שלו היא חשובה מאוד ואין כאן מקום להשוואות אל מול אנשים אחרים. לכול אחד יש את זמן הבשלות שלו ועל פי התרולוגיה ניתן לראות, שזמן הבשלות שלך הוא בעשור השלישי לחייך. כלומר החל מגיל 30 אמורים להיכנס לחייך מצבים והזדמנויות שיובילו להיכרות וליצירת קשר זוגי שבסופו של דבר יוביל למיסוד והקמת משפחה.

דנה, יהיה עליך ליצוק משמעות ותוכן לתוך חייך ולמצוא בן זוג שלשניכם יש תחומי עניין משותפים כמו למשל תחביב משותף או עיסוק שבו שניכם מוצאים עניין ועושים אותו ביחד (גידול ילדים, ארוחות, אוכל ומין אינם נושאי עניין משותפים). הקפדה על הפריה קוגניטיבית משותפת והעשרה רוחנית משותפת יבטיחו לך זוגיות בעלת עניין שמצעירה את בעליה. כדי לעשות זאת מומלץ לך בחום להירשם ללימודים בעלי קונוטציה רוחנית כמו למשל דמיון מודרך או חשיבה חיובית. מציאת בן הזוג מתוך העולם הרוחני תוך כדי למידה והתפתחות אישית מבטיחה לך שותף ראוי לחיים משותפים. לסיכום: נכון שעד עתה יגעת ולא מצאת. חשוב שתדעי שלא מצאת לא בגלל שאת חסרת מזל אלא משום שעוד לא הגיע העת שלך לזוגיות משמעותית. אך כעת על סף העשור השלישי לחייך, נפתח בעבורך נתיב זוגי נהדר שיאפשר לך לממש את עצמך מבחינה זוגית. כדי לעשות זאת בדרך הטובה ביותר ממליצים לך התרולוגיה והקלפים לשוב ולהיות פעילה, חייכנית ותוססת. לצאת מהבית, לראות ולהראות בעיקר בכול הקשור לרכישת חוכמה, להתפתחות אישית ולצמיחה רוחנית. למעשה ניתן לומר שבן זוגך נמצא בדרך לספסל הלימודים והרשמה לסדנאות שעוסקות ברוח ובחומר יאפשרו לך ב”ה לפגוש את השותף העתידי. ההבנה שדברים צריכים לקרות בזמן היא המפתח להיפרדות מתחושת המסכנות שאחזה בליבך ולכן, חביבה אל לך לבזבז את זמנך על רחמים עצמיים. קומי ושובי לפעול ולעשות מתוך תחושת חיות שמפיצה תקווה ואור ובעזרת השם תעשי וגם תצליחי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן