news08.net/ads.txt

עובדי עיריית לוד לקחו חלק בהפגנת תעשיית התרבות והאירועים

מנהלת אגף התרבות בעיריית לוד –  אורית עופר כספי, ומנהלת היכל התרבות העירוני – נעומי, השתתפו היום יחד עם אלפים בהפגנת תעשיית התרבות והאירועים, מול משרד האוצר ומשרד ראש הממשלה בירושלים, בדרישה להציל את הענף הקורס. המפגינים קוראים לממשלה “להנשים בדחיפות” את מאה וחמישים אלף אנשי התעשייה שנמצאים ללא פרנסה זה ארבעה חודשים.

כזכור, מטה המאבק של עולם התרבות והאירועים ממשיך עם מחאת הזעם ופותח את שבוע המאבק השני בהפגנת ענק מול משרד האוצר, במאהל מטה המאבק. להפגנה הגיעו עובדי התעשייה מרחבי הארץ, והשתתפו בה גם אמנים רבים שכבר הביעו תמיכה ברשתות החברתיות בסוף השבוע האחרון. מחאת עולם התרבות והאירועים הלא מסובסדים שזכתה לכינוי “הנשמה או מלחמה”, נערכת לאור התעלמות ממשלת ישראל ממצוקתם של 200 אלף אנשי התעשייה, אשר זועקים לממשלה כבר שלושה חודשים שהגיעו לפת לחם וזקוקים להזרמה מידית של חמצן כדי לשרוד. הקיפאון בעולם התרבות נמשך למרות הקלות ההתקהלות שניתנו לענפים אחרים אך אינן תקפות לתעשיית התרבות, וכך רבים עדיין נותרים מחוסרי עבודה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן