news08.net/ads.txt

עו”ד בסרגליק, פרקליטו של נועם ששון: “מרשי זועק את חפותו מזה מספר חודשים”

עו”ד אייל בסרגליק, אשר מייצג את נועם ששון, סגן ראש מועצת באר יעקב מסר הערב (ראשון): “תיק זה החל בחשדות וברעש רב אודות שוחד, הלבנת הון במיליונים, מרמה והפרת אמונים וגניבה בידי מורשה. אין לתאר את התחושה הקשה של אדם שהואשם ציבורית על לא עוול בכפו ומרשי זועק את חפותו מזה מספר חודשים. כעת המשטרה עצמה ממליצה להגיש כתב אישום בנושא של מרמה והפרת אמונים. גם נושא זה לא יחזיק מים וככל שנגיע לשימוע – וכלל לא בטוח הדבר, גם הלבנה האחרונה במגדל שנבנה על ידי המשטרה והפרקליטות של חשד מופרך אשר לא היה לו שחר, יקרוס ואנו נוודא זאת”.

את הדברים אמר עו”ד ברסגליק, לאחר שהערב הודיעה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח”ה) בלהב 433, כי הסתיימה חקירה נרחבת, שכללה מספר פרשיות, שעניינן הפעלת רשת מכללות, המספקת שירותים ומסגרות בתחום החינוך, במספר רשויות מקומיות ברחבי הארץ. חקירת המשטרה חשפה הלכה למעשה תרבות קלוקלת של שוחד, אשר פשטה לאורך שנים ברשויות המקומיות בתחומי החינוך וההוראה.

עם סיום החקירה עמדת המשטרה הינה כי התגבשה לכאורה תשתית ראייתית מבוססת להוכחת החשדות לפלילים שנפלו בהתנהלותם של בכירים במערך הרשויות המוניציפאליות ביישובים השונים. בין החשודים, שנגדם נמצאה תשתית ראייתית לכאורה להוכחת העבירות נמנים כאמור אישי ציבור ברשויות המקומיות ובהם סגן ראש מועצת באר יעקב נועם ששון. עם סיום החקירה עמדת משטרת ישראל הינה, כי נתגבשה תשתית ראייתית מספקת לכאורה לביצוע עבירת מרמה והפרת אמונים. תיק החקירה יועבר לפרקליטות מחוז מרכז לעיון והחלטה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן