news08.net/ads.txt

עוד לא סיים תיכון וכבר מצטיין באקדמיה: טל בורלא מ’נעמי שמר’ בגן יבנה בין 17 המצטיינים של האוניברסיטה הפתוחה

17 תלמידי מערכת החינוך העפילו לרשימת המצטיינים של האוניברסיטה הפתוחה והצטרפו לרשימת הזוכים היוקרתית של מצטייני הנשיאה באוניברסיטה הפתוחה. מדובר בגידול של כ- 20% ביחס לשנה שעברה במספר המצטיינים מקרב תלמידי המערכת. המצטיינים יזכו במלגת הצטיינות שתשמש אותם בהמשך לימודיהם האקדמיים. בין המצטיינים: טל בורלא, תלמיד כיתה י”ב

רוב התלמידים הזוכים הצטרפו לספסלי האקדמיה במסגרת התוכנית ‘אקדמיה בתיכון’. התוכנית ‘אקדמיה בתיכון’ מאפשרת לצעירים מתחת לגיל 18 ולתלמידי תיכון מצטיינים וחדורי מוטיבציה להתחיל בלימודים אקדמיים כבר בתקופת התיכון, בד בבד עם לימודיהם בבית הספר.

במסגרת התוכנית התלמידים צוברים נקודות זכות אקדמיות לתואר, ובמקצועות מסוימים גם יכולים להמיר לימודים בתיכון ובחינות בגרות בקורסים אקדמיים. הציון בקורסים אלה ייחשב כציון הבגרות. המשרד מעניק לתלמידים שמשתתפים בתכנית מלגות משני סוגים: מלגת סיוע כלכלי, ומלגת הצטיינות. מלגת הצטיינות ניתנת לתלמיד שקיבל ציון של 85 ומעלה בשני קורסים, בשנת לימוד אחת.

בתכנית משתתפים השנה כ-1,700 תלמידים (במספר מוסדות אקדמיים), מכל רחבי הארץ, שהחלו לצבור קרדיט אקדמי לקראת תואר – נקודות זכאות (נ”ז). התכנית פועלת בבית ספר גם אם יש רק תלמיד אחד שמעוניין בה, ורבים מהתלמידים המצטיינים משלבים יחד עם לימודיהם האקדמיים גם עשייה חברתית.

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב: “תכנית המשרד למחוננים ולמצטיינים מאפשרת לתלמידים ליהנות ממערכת חינוך שמכירה בצורכיהם המיוחדים – האינטלקטואליים והרגשיים – ולממש את הפוטנציאל האישי שלהם. התכנית אקדמיה בתיכון היא אבן דרך חשובה המאפשרת לתלמידים, בעלי הישגים גבוהים בלימודים, להמיר למידה בבית הספר בלמידה בקורסים אקדמיים. אני מברך את הזוכים, ואת צוותי ההוראה שמלווים אותם, על זכייתם מעוררת ההשראה ברשימת המצטיינים האקדמית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן