news08.net/ads.txt

עוד מוצר יורד מהמדפים, הפעם: גרנולה של נוטרה זן; עדכון חשוב על איסוף מוצרי קינדר

חברת נוטרה זן בע”מ קוראת להחזרת המוצרים: גרנולה קראנצ’י עם אגוזים ושקדים 300 ג’

בבדיקה שגרתית, שנערכה ע”י שירות המזון בלשכת הבריאות מחוז מרכז, נמצאה נוכחות אלרגן מסוג אגוז מלך, שאיננו מסומן במידע על האלרגנים (תחת “עלול להכיל”) בתווית המוצר. אלרגן זה אינו מופיע ברשימת הרכיבים, שכן אינו משמש כרכיב בעת ייצורו של המוצר.

שם המוצר: גרנולה קראנצ’י עם שיבולת שועל ללא גלוטן – אגוזים ושקדים.
שם המותג: נוטרה זן
תכולה: 300 גרם
שם היצרן: אמקו ספול, פראג, צ’כיה שם היבואן: נוטרה זן בע”מ שם משווק: נוטרה זן בע”מ
תאריך תפוגה: 14.10.2022E
תאריך ייצור: 14.10.2021P
אצווה: 2106438 H
ברקוד: 7290018677131

צרכנים שיש להם אלרגיה לאגוזי מלך ולאלרגנים הנוספים המופיעים בתווית המוצר, מתבקשים שלא לצרוך אותו. בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות חברת נוטרה זן בע”מ אוספת את המוצר מדרכי השיווק. חברת נוטרה זן בע”מ עושה כל אשר לאל ידה על מנת לשרת את לקוחותיה בנאמנות ובהגינות, ומקפידה באופן מוחלט על איכות מוצריה, תוך ציות מלא לכללי הרגולציה ומתוך דאגה אמיתית וכנה לבריאות ציבור לקוחותיה.

לפניות: חיוג חינם: 1-800-690-690 [email protected]

פרימיום חברה לדברי מתיקה ולמסחר בע”מ, היבואן הרשמי של מוצרי פררו בישראל, מודיעה בזאת על עדכון הודעתה הקודמת מיום 6.4.2022 בדבר איסוף יזום של מוצרי “Kinder Schoko-Bons:

זהו עדכון הודעה בדבר איסוף מוצרי קינדר המיוצרים במפעל בבלגיה: פרימיום חברה לדברי מתיקה ולמסחר בע”מ, היבואן הרשמי של מוצרי פררו בישראל, מודיעה בזאת על עדכון הודעתה הקודמת מיום 6.4.2022 בדבר איסוף יזום של מוצרי “Kinder Schoko Bons” (46 גר’ ו-125 גר’) ו-“Kinder ביצת הפתעה Maxi” (100 גר’) המיוצרים במפעל בבלגיה. עדכון זה מחליף את ההודעה הקודמת ומרחיב אותה, ולפיו יאספו כלל המוצרים האמורים (ללא הגבלה של מספרי אצוות ותאריכי תפוגה) המיוצרים במפעל בבלגיה ושיובאו על ידי פרימיום לישראל. זאת, לאור גילוי ממצאי סלמונלה במפעל בבלגיה. פרימיום נמצאת בקשר עם שירות המזון הארצי במשרד הבריאות בנושא ומבצעת איסוף של המוצרים האמורים. מי שמחזיק במוצרים כאמור מתבקש שלא לצרוך אותם ולהחזירם לנקודת המכירה. בכל שאלה ניתן לפנות למוקד שירות הצרכנים בטלפון 3658* או בכתובת האימייל הבאה: [email protected]. כל שאר מוצרי פררו, המיובאים ע”י פרימיום, ממגוון מותגי “Kinder” אינם מושפעים ע”י איסוף יזום זה היות והם מיוצרים במפעלים אחרים. אנו מצרים על המקרה ומבהירים כי אנו רואים בבטיחות המזון כחשיבות עליונה ונפעל לשמירת ולחיזוק אמון ציבור הצרכנים במוצרי פררו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן