news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן קולע בול בתחזית השבועית שלו | (19-26/8/22)

איך אתם מחכים לזה.. כל שבוע!! התחזית של עוזי הכוהן שקולע בול!! | תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין –ה-19/08/22 ועד ה-26/08/22

טלה:

האנרגיה סביבכם משתנה לטובה. זו עת של סיום והתחלה חדשה, השבוע תיתכן היכרות/מפגש או שיח עם אדם חיובי אשר ישפיע על חייכם לטובה. באופן כללי: נתיבים חדשים נפתחים בעבורכם ועכשיו הזמן הנכון ביותר להתחיל וליצור את העתיד בקיומו אתם חפצים. חשוב לדעת! שלמרות הלחצים שקיימים, רבים מבני מזל טלה נמצאים השבוע באווירה חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שקבלתם לאחרונה, הן ההחלטות/בחירות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך נראה מעודד ומבטיח. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. לאלו מכם שהחלו בעבודה חדשה, אל חשש עשיתם את הצעד הנכון ויש לכם אפשרות נהדרת להתפתח ולהצליח. נושאים שקשורים בעבודה ובעסקים עם גורמים מעבר לים, צצים ועולים. זוגיות: זהו שבוע חיובי לחיזוק של מסגרות קימות. רבים מבני מזל טלה חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות בהן התברכתם. קשר שהחל לא מזמן עולה מדרגה.. לנשואים שביניכם- זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה ,פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, גם חו”ל נלקח בחשבון. שבוע נהדר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אחד מאתנו ניחן בסדרת כישרונות. מטרתנו בחיים היא להבין כיצד באפשרותנו להשתמש ב”מתנות” (וכן באתגרים) שהוענקו לנו, כדי למצות את מירב הפוטנציאל שלנו.

שור:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על שחרור והקלה. הישג שנזקף לזכותכם מביא להכרה במעמדכם המקצועי ועבודה קשה נושאת פרי. באופן כללי: השבוע נפתח באווירה טובה. שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל שור. אצל רבים מכם זו העת לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.  לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! זוגיות: היכולת להתחבר ולחיות בזוג תיטיב עם הרווקים שבכם. לרווקים: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון . לזוגות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. למתחתנים בשבוע זה: ממילץ הקלף השבועי ללמוד את “עוצמת הביחד”. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

 

תאומים:

שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח. השבוע מתנהל אצל רבים מכם מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים אווירה מתוחה. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. באופן כללי: רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. בבית: השבוע יש לכם נטייה השבוע להיגרר לסחבת או לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל תאומים שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. בשבוע זה. חשוב לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה.

 

סרטן:

שבוע אפרורי אך חיובי ניצב בפתח. המהות של שבוע זה עוסקת בעיקר בתחומי העבודה שלכם, העיסוק שלכם והקריירה ובקידום מעמדכם המקצועי. קלף שני המטות מלמד על מספר דברים שעליכם לתת עליהם את הדעת. האחד: שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, אל תסתפקו ברמה הנוכחית שלכם. חפשו דרכים נוספות וכיוונים חדשים למיצוי ולצמיחה. עליכם לזכור כי החיים הם עסק רציני, לכן התארגנו וסדרו את הזמן שלכם, כך תהיו פחות לחוצים ותצליחו יותר. הנושא השני: אתם נמצאים בעמדת המתנה, בציפייה שמשהו יתרחש. נושאים שקשורים בקרירה, ביטחון כלכלי והגשמת יעוד נמצאים עדיין באמצע שלב. (קטיפת פרות בעזרת השם בחודש השני – פברואר.) כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיק אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כלשהי בנושא זה. כמו כן, עניינים הקשורים בחו”ל עולים על הפרק. זוגיות: למרות שיש לכם הסגות וביקורת כלפי בן הזוג, אינכם אומרים את אשר על לבכם והדבר גורם לקרירות ואף למתח מסוים. ביקורת שתאמר בצורה בונה ומתוך כבוד הדדי והתחשבות, תביא ב”ה לשינוי המתבקש. שבוע נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

 

אריה:

שבוע חיובי בפתח. זה הזמו לקחת אחריות. אחריות על כול המתרחש בחייכם הן בבית והן מחוצה לו. השבוע מציב את האריות בנקודה בה עליהם לתכנן את צעדיהם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה. אצל האריות ניתן לראות על התעסקות באסתטיקה גופנית כמו שמירה על משקל, תזונה נכונה ואורח חיים בריא. רכישה של ביגוד אופנתי או כלי נוי לבית או לחצר יוצר עונג. יחסים: האופן שבו בחרתם להתנהג בסוגיה כזו או אחרת מפריעה לכם. ובמחשבה שנייה, את יודעים שטעיתם בדרך בה בחרתם להגיב. חשוב שתדעו שלטעות זה אנושי בתנאי שכאשר אתם עושים טעות עצרו, תקנו את השגיאה. אל תיתנו לטעות אחת לצמצם את “האדם הטוב” שאתם יודעים שהנכם, או את עוצמת ההישגים שהקב”ה יודע שאתם מסוגלים להשיג. זכרו! שזו לא חולשה לבקש סליחה. לאלו מכם השוקלים ללמוד או להתמקצע בנושא זה או אחר, יהיה זה זמן טוב לקבל אחריות על תהליך הצמיחה הרוחנית והאישית שלכם ולהירשם לסדנאות או ללימודים. בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו. זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש “נאה דורש, נאה מקיים” ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון. לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

 

בתולה:

שבוע טוב לכול דבר ועניין. יש לכם צורך שאנשים אחרים יאהבו ויעריצו אותכם והשבוע ב”ה יש לכם הזדמנות נפלא למלא את צורך זה. השבוע טוב למיסוד קשרים, שותפויות או פעולות לטווח ארוך וזאת על מנת שתוכלו ליצור לעצמכם מסגרת יציבה ובטוחה שתוביל להצלחה בעתיד. בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. אצל חלקכם ניתן לראות על קבלת דרגה או קבלת תפקיד וסמכות שמעידים כי סמוכים עיליכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה יהיה זה שבוע חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם. לעצמאיים: עסקה טובה או פרנסה טובה יוצרים אווירה חיובית. זוגיות: לאלו שכבר נמצאים במערכת זוגית – זהו שבוע טוב למצוא בלבבכם מקום לחיזוק הקשר עם בן הזוג. התנהגות בוגרת ואחראית תאפשר לכם למצוא את הדרך הנכונה לעשות זאת. ואלו מכם שבוחרים למסד את הקשר שלהם על ידי חופה וקידושין ב”התזכו להמון מזל והצלחה. הליכים משפטיים הנוגעים לכם יסתיימו בניצחון הצדק ויציאת האמת לאור. לאלו מכם השוקלים להתחיל ולהשקיע בלימודים, בהתפתחות אישית ורוחנית – זהו זמן טוב לקבל החלטה חיובית בנושא. הדבר יוביל להצלחה. שבוע מבורך לכול הנבחנים והנגשים לבחינות כאלה ואחרות כולל בחינות נהיגה. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – מהם הדברים שאתם מסוגלים לעשות היום ולא יכולתם לעשות בשנה שעברה? טיול או חופשה באים ועולים. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מוצלח והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: הידיעה שיש לכם את הכח לעשות ולשנות, מעוררת את הכוח. וכשהכוח מתעורר, הוא מתחיל לפעום בתוככם ומבקש להיהפך לפעולה. הגורם האחראי להפיכת כוח לפעולה הוא החלטה. ברגע שאתם מחליטים באופן חד משמעי – הכח הפוטנציאלי שבכם אותו העניק לכם בורא עולם, הופך לממשי ומכאן הדברים מתחילים לזוז.

 

מאזניים:

השבוע על בני מזל מאזניים לנהוג בהמון אחריות ובגורות שנובעים מתוך הכרה לוגית. המון כעס וחוסר שבעות רצון מתהליך כזה או אחר גורמים לחלקכם להסתובב עם האף באדמה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם. בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. בבית: נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער. זוגיות: מתח וחוסר פרגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שתופית שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו זמן ללמוד על מעלותיו וסגולותיו של הפיוט “אנא בכח”. (חפשו בגוגל). שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שינוי בגישה מביא להישג זהו סלוגן ה”אני מאמין” שלי לאורך הדרך ומניסיוני האישי בתחומים השונים של החיים.  המילה גישה  בסיכול אותיות הינה הישג. אנשים לא משתנים !!  גישות, מחשבות כן !!   ניתן לשנות את גישתנו ומחשבותינו. הגישות שלנו מתחילות במחשבות שלנו.  את מחשבותינו אנו יכולים ואף רצוי שננהל ונסלול אותן. גרעין מחשבותינו הינו באמונות השונות שלנו.

 

עקרב:

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל עקרב מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  המושג “צדיק” מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

 

קשת:

שבוע של פרידה ויציאה לדרך חדשה וזאת מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שצריך לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברובד נפש והן ברובד נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור “מעגלים פותחים” שמקשים עליכם להירדם בלילה. בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה. החלטות אלו עשויות לפזר את מעטה הבלבול בו הייתם שרויים לאחרונה. זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות. לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין”.

 

גדי:

שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שעדיין יש עייפות והצפה רגשית כזו או אחרת, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב”ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. באופן כללי: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. זוגיות: רצון לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות שלכם ולמה הדבר דומה, למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם. לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה

 

דלי:

שבוע חיובי בפתח. הימנעות מדחיינות זו היא מסימתכם השבועית. לאחרונה אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם וזה ממש בסדר… אך תהליך זה למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו קצת מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

דגים:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב לעשות לפעול ולקבל החלטות. המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה. בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר. הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו יקשה עליכם להתחבר אל תודעה זוגית.עבור את השבוע הקרוב. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. חופשה או טיול קצר משפרים את הרגשתכם. טיפ לשבוע טוב יותר: עליכם ללמוד כיצד לגשר על הפער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה, יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. (איך עושים את זה? חפשו את התשובה בגוגל.)שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

 

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

 

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן