news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית האסטרולוגית השבועית

כמו בכל שבוע: לא מפספסים את התחזית האסטרולוגית המדוייקת של עוזי הכוהן

איך אתם מחכים לזה!! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-17/02/23 ועד ה-23/02/23.

טלה:

שבוע חיובי בפתח. הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע טיפ לשבוע טוב יותר: נסו עד כמה שניתן לדון לכף זכות את הסובבים אתכם ואל תמהרו לחרוץ דין או לגבש דעה לפני שבדקתם היטב את כול הפרטים שנוגים לדבר. שבוע מוצלח, חודש אדר מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

שור:

המהות של השבוע מלמדת על התמודדות אל מול חוסר יציבות כזה או אחר. באופן כללי: התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה.  על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת בשבוע זה את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם, טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מלרקוד על שתי חתונות. שבוע מוצלח, חודש אדר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. המהות של שבוע זה מדברת ע, התחברות ליכולת הנהגה עצמית וצורך בחשיבה בוגרת. צורך ביציבות חומרית ובראייתם של הדברים בחייכם באור חיובי יותר. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. חשוב לדעת שכל החלקים ה”בעייתיים” בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. נצלו את אווירת סוף השבוע כדי להעניק לזוגיות שלכם את הכבוד הראוי. לרווקים: זהו שבוע טוב לחשיפה והיכרות לכן צאו מהבית והפגינו בולטות,יוזמה וכרזימה. אצל חלקכם, הכרות שהחלה לא מזמן עולה מדרגה לקרת ביסוס.. התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד “לא”. עליכם לדעת לא רק מתי לומר “לא”, אלא גם איך לומר זאת. טיול או חופשה עולים ובאים… שבוע מבורך, חודש אדר נהדר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. בשורה טובה כמו למשל: הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ואו יצירת הכנסה כספית חדשה שמשמת כבסיס טוב לעתיד. שבוע של הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית. זכייה כספית או השקעה נבונה יוצרת מצב רוח מרומם. באופן כללי: השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יש ביכולתם להוביל לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם יוכלו ב”ה לבוא לידי מימוש. מעבר דירה ושינוי שקשורים בבית ומגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים בשיפוץ ותחזוקת הבית יעסיקו אתכם. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב”ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום.  לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב”ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. שבוע מבורך, חודש אדר מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק.

אריה:

ירידה באנרגיות. שבוע אפרורי, השתעבדות לפחדים/לדאגות, לדעות קדומות, לחרדות וליצרים אפלים.. כול אלו יוצרים בחייכם גדר של ספקות שפוגמת בביטחונכם בערככם העצמי. באופן כללי: עומס נפשי ופיזי כאחד, יוצר סביבכם תחושה של עייפות וחולשה. אצל חלקכם ניתן לראות על אכזבה מציפיות שלא מומשו או מאנשים שיכזבו. מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל מכשול אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן ראויים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מהכבלים אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם. כמו כן, בשבוע זה יתכנו ביקורים במקומות סגורים כגון: בית חולים, מוסדות בריאות, בית כלא, בסיסי צבא וכו’ עבודה: התחושה שמקום עבודתכם “חונק” אתכם אינה זרה לכם ורבים מכם מפנטזים בלבם על שינוי מקצועי או תעסוקתי שיכניס לחייהם קצת חיים חדשים וויטאליות. מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי אליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים. זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל לבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע… ריח של משבר נישא באוויר קחו אחריות על הזוגיות שלכם ופעלו בהתאם ועשו הכול כדי ליצור שיפור. בריאות: שינה לא מרעננת פוגמת בחוסנה של מערכת החיסון שלכם ולכן בשבוע זה הסבירות לחולי משפעת ואף מקורנה גבוהים ביותר לכן הקפידו להיזהר. שבוע נפלא, חודש אדר נהדר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תגידו “אני לא יכול”. אם זהו הדבר שנכון לעשות, אתם יכולים לעשות אותו! עליכם לדעת ולהבין שבכל פעם שבה אנו אומרים “אני לא יכול לעשות” אנו נכנסים למצב של קיפאון שגורם לעיכוב הצמיחה האישית שלנו.

בתולה:

רבים מכם נמצאים באמצע שלב של תהליך כזה או אחר. שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם, מה אתם באמת רוצים להשיג ולאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. זכרו יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה. בעבודה: הלך הרוח ששורר במקום עבודה, מחדד אצל רבים מכם את רצון למצוא לעצמם מקום עבודה אחר או לחילופין לשפר את מעמדכם במקום הקיים ולקבל תפקיד אחר. לאלו מכם שנמצאים בתהליך של חיפוש עבודה, מראים הקלפים שבשבועיים הקרובים, שנפתח בעבורכם חלון הזדמנויות שיאפשר לכם לחזור למעגל העשייה. לאלו שהחלו בעבודה חדשה, ציפי קידום מהיר תוך פרק זמן קצר. אצל חלקכם עבודה בחו”ל או עם חו”ל עולה על הפרק. זוגיות: אפרוריות זוגית מעלה בלבכם תהיות ושאלות שקשורות בחוסנה של הזוגיות בה אתם מצויים. הקלף השבועי שלכם משקף שאל לכם להסיק מסקנות לפני שבדקתם לעומק מה ניתן לעשות.  טיול או חופשה עם זיקה לחו”ל נראים באופק והדבר יתאפשר בקרוב. שאלות למחשבה: מה אני באמת רוצה לעשות עם עצמי, עם חיי? לאיפה אני באמת רוצה ללכת? מענה כנה וישר על השאלות הללו, יאפשרו לכם לחדד את המטרות אותן עליכם לסמן בשלב זה של חייכם. אם אינם מצלחים לחדד מטרות בכוחות עצמכם פנו לקלת עזרה מגורם חיצוני שיש בכוחות להאיר את הדרך בעבורכם. לנופשים בחו”ל: בדרך לחופשה צפויים עכובים. גלו סבלנות והיו נכונים לכול תרחיש מבלי שהוא יעיב על מצב רוחכם. שבוע טוב, חודש אדר טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: מניסיוני האישי, כאשר שטחתי את תחינתי בפני הקב”ה וביקשתי את עזרתו האלוהית, עזר לי מאוד להודות לו קודם על כל הברכות שהוא העתיר עליי עד כה בנדיבותו האינסופית. אנשים נוטים ברגעי משבר להתמקד במה שחסר, מבלי להתייחס לכל מה שיש להם, ושעליהם להיות אסירי תודה עבורו. זהו עניין חשוב, משום שהכרת תודה, הערכה ונקודת מבט חיובית יוצרות אנרגיה בריאה ש ממגנטת אליה שפע, ומביאה אלינו דברים טובים מהיקום.

מאזניים

מוצאים את עצמכם רבים מכם דואגים ולחוצים. באופן כללי: קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם שבוע של פחד כזה או אחר, יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות. אצל חלקכם, יש פגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי. פגיעה זו, גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו – שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שיכולים לכלול  פיטורין או שינוי מהותי העבודה . זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל באוויר הצח הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה…  שבוע טוב, חודש אדר מבורך ואלוהים אתכם.

עקרב:

השבוע ניצבת עבורכם בפתח הזדמנות לשינוי והקלה בכלל ובכול הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף. בשבוע זה זה עליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח בעבורכם ליצירת שינוי. לאלו מכם שנמצאים בלבטים שקשורים בהשקעה כספית כזו או אחרת מומלץ להעיז ולעשות את הצעד גם אם זה כרוך בהשקע כספית. באופן כלל:  יש בשבוע זה התעסקות עם כסף הלוואה הפקדה, גלגול של מזומנים. או למשל: מציאת עבודה והתחברות לאפיק השקעה נכון. המבחן השבועי של בני מזל עקרב – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה, משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: הקשר בו אתם מצויים מושתת בעיקר על יצר ויצריות וזה בסדר אבל מומלץ להכניס לקשר שלכם גם מוטיבים רוחניים ורגשיים שקשורים יותר במגע ולא רק במין. מגע הוא הדרך הבסיסית ביותר של יצורים אנושיים לתקשר זה עם זה. לתת יד לבן הזוג, להניח יד על כתפו, ללטף, לחבק אותו, כל אלה יוצרים אצל בן הזוג תחושת נחשק ולא תחושת נצרך ועוזרים לבניית הקשר. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה שבוע מבורך, חודש אדר טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

קשת:

המצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של משבר או חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי. כמו כן, דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו רק במועד מאוחר יותר. באופן כללי: כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולא לשמור בבטן אלא, לפרוק את אשר על לבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בלבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: קרירות וריחוק הם תוצאה של חוסר בתיקשורת. הקלף השבועי מלמד שבלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים כעת סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם. כספים: אצל חלקכם יש התלבטות על רקע כספי והדבר יוצר עיכוב. הרצון שלכם להגן על כספכם הוא ברור אך אם לא תזדרזו לפעול, ההזדמנות להשקעה תחלוף וחבל…יחד עם זאת אין זה שבוע טוב לביזבוזים מיותרים וקמצנות סלקטיבית תועיל לכם. שבוע מבורך, חודש אדר טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

גדי:

השבוע מומלץ לכם לשמור על חשאיות, על סודיות ודיסקרטיות. במקביל יהיה עליכם להימנע מנאיביות ומנתינת אימון עיוור בסובבים אתכם.  באופן כללי: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים ואין שקט בלבבכם ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בלבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה”פוסל, במומו פוסל”. כמו כן מומלץ לשקול בחיוב פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לגלות אלו כלים עומדים לראשותכם כדי שתוכלו להפיח חיים בקשר הזוגי שלכם? לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות אתם שואלים?… אל דאגה יש אלוהים בשמים גם היא (הזוגיות) בזמנה ב”ה תגיע. שבוע מוצלח, חודש אדר נהדר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ה”רצון” קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה”חשק”, לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה”חשק” הוא למעשה בריחה מהמציאות.

דלי:

שבוע חיובי ניצב בפתח אך למרות זאת רבים מבני מזל דלי מתמודדים עם עצבות פנימית או צער כזה או אחר שהם נושאים בלבבם ושדורשים כעת התיחסות. באופן כללי: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים וחשוב לכם מאוד מה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע ללא חשש את אשר נפשכם מורה לכם, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. כדאי לדעת: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. בבית: החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית ומאמץ, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב”ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: לאלו מכם שעוסקים באסטתיקה, בטיפוח, בנוי ובמקצעות של עיצוב ויופי, צפויים בקרוב שינויים חיוביים שיאפשרו לכם לבלוט מעל האחרים. ולכול השאר: שבוע טוב להפגין מקצועיות וראש גדול. הרחבת סמכויות ואפילו קידום נראים באופק. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל דלי חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. יום הולדת שמח לאחרני החוגגים,שבוע מוצלח, חודש אדר טוב והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר ‘לא שמעתי’,
ומודה על האמת.

דגים:

השבוע נשלחת אליכם משמים היזדמנות טובה שבכוחה לשפר את יומכם. היו עירניים לזהות את ההזדמנות הזו והיו נכונים לפעול בהאתם.,   באופן כללי: שבוע בעל מוטיבים רוחניים/ רומנטיים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל דגים מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה. כמו כן בשבוע זה צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ועקב כך, רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי: ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם שיפור מרענן. לחלקכם יש בשבוע זה התעסקות בסידור דברים בתוך הבית הקיים כמו למשל פינוי של דברים ישנים והחלפתם בדברים חדשים או עיצוב מחדש של דברים שונים בבית. שבוע טוב יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, חודש אדר מבורך וברכת השם על ראשכם!!

הכוונה רוחנית:  כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”. 

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. 
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. 
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. 
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.  

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!   

בענווה, בשלווה וברוח טובה 

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן