news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן קולע בול: להלן התחזית האסטרולוגית השבועית

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר ‘לא שמעתי’, ומודה על האמת.

עןזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-26/05/23 ועד ה- 01/06/23

טלה:

שבוע חיובי בפתח. עשייה שאתם עסוקים בה, יוצרת נחת בלבכם. אופטימיות מלווה באמונה יוצרת מצב רוח מרומם. השבוע יאופיין בתהלכי שקשורים בפיוס והשלמה ותופתעו לגלות שאתם די נהנים מכך. יתכן שתתבקשו להביע את דעתכם ואף להכריע בנושא זה או אחר שיבוא לידי דיון בפורום חברתי, השתדלו לעשות זאת בתבונה ובדרך הוגנת. יוזמות ותוכניות חדשות עומדות על הפרק אך אתם חוששים ומהססים להוציאם אל הפועל וחבל. אם תעשו, תצליחו. לאלו מכם השוקלים להתחיל מסלול של לימודים, צפויה הצלחה. בשורה או תשובה שאתם מחכים ומצפים לה, מגיעה. והדבר מתחיל להניע תהליכים חיוביים סביבכם הן בתחום האישי והן בתחום החברתי. זוגיות: לאלו מכם שמחפשים אהבה זהו שבוע מוצלח במיוחד בכל הקשור לרומנטיקה וליחסים שבינו לבינה. אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. מיסוד של קשרים או שותפויות ארוכות טווח יעלו על הפרק ויובילו לשיפור משמעותי בהרגשתכם. בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה בחריצות ושקדנות וניתן לומר שלמרות שהעבודה לא משהו, אתם מודים לאל על כך שיש לכם אותה… אירוע משמח או סתם מפגש עם חברים ותיקים יסבו עונג רב. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע מבורך, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כולנו רוצים להשיג דברים גדולים בהשקעה מינימאלית. זהו הטבע האנושי: אדם רוצה להפוך לגאון בין לילה, ובאותו לילה גם לישון טוב…! אנחנו מוכרחים להבין שצמיחה אמיתית היא תהליך ממושך אשר דורש השקעה,התמדה ונחישות.

שור:

המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שב”ה אמורה להתרחש בזמן הקרוב. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע מבורך, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תוחלת חיי האדם מתארכת בכשנתיים בממוצע מדי עשור. זה אומר שאנחנו זוכים על כל יום שעובר בעוד חמש דקות חיים. אם המאמץ יהיה מספיק מרוכז, נוכל להגיע ליום תמורת יום. יום נוסף של חיים בריאים על כל יום חיים בריאים שחלף.

תאומים:

למרות שבחוץ שמש והשמים כחולים, אצלכם בפנים בלב מצב הרוח אפרורי וחסר חשק. תהליך זה של אפרורית נובע מקושי בחיבור לשמחה פנימית וכתוצאה מחוסר וודאות כזה או אחר שיש לתת עליו את הדעת.. באופן כללי: המתנה, ציפייה וישיבה על הגדר הם המוטיבים המרכזיים של שבוע זה. נושא או עשייה שיושבים לכם על הלב צריכים להגיע לשלב של הכרעה וקבלת החלטות. ישיבה ממושכת על הגדר אולי מספקת לכם רווח שולי כזה או אחר אך הדבר אינו תורם לפיתרון בעייתכם. ילדי החצי הראשון של המזל, עדיין עסוקים בחשבון נפש מעמיק ומכאיב עם העבר, אבל יש לכם את הכלים לתת לדברים ביטוי ולשחרר את הלחץ. הכי חשוב לא להיכנס ולהיתפס לרחמים עצמיים, והכול ב”ה יהיה בסדר. עבודה: שאלות ומחשבות לגבי מהותה ועתידה של הקריירה שלכם עולות על הפרק ואתם חשים שאינכם עושים מספיק על מנת לזמן לתוך חייכם את השינוי אותו אתם מחפשים. מומלץ לבוא ולהתייעץ לגבי תוכניות עתידיות בתחום הקרירה והעבודה. כמו כן זו תקופה טובה ללמידה והעשרה. אל תתעצלו, השבחה עצמית תעשה לכם רק טוב. לאלו מכם שממתינים לתשובה לגבי עבודה וכדומה, יש עיכוב קל במתן התשובה אך כול עכבה לטובה. לזוגות שביניכם: ניתן לומר שנרדמתם בשמירה ובתוך לבכם אתם חשים ויודעים כי אינכם עושים מספיק בכדי לעודד, לטפח, לשמר ולייצב את הקשר בו אתם מצויים. עליכם לדעת ולהבין שזוגיות אינה מתה בין לילה, היא גוועת אט אט בגלל מעשים שאנו עושים או בגלל מעשים שאנו נמנעים לעשות. אז גם עם התעייפתם, חובתכם לשמור ולטפח את הקשר הזוגי בו אתם מצויים וזוהי משימה לא קלה שאינה מסתכמת רק בחיוך או במילה טובה. עליכם לעשות ולהשקיע קצת יותר. בריאות: הקלף השבועי מלמד על חולשה של מערכת החיסון שלכם. הימנעות מחשיבה שלילית והתחברות לאמונה יעזרו לכם לחזק אותה מחדש. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, מציאת זיווג ולכפרת עוונות. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח וברוך השם יש שיפור ניכר בהרגשתכם. בשורה טובה כגון: הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה שמאפשרת יצירת בסיס טוב לעתיד, יוצרת מצב רוח מרומם. באופן כללי: הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית פוקדות אתכם כעת.. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יש ביכולתם להוביל לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם יוכלו ב”ה לבוא לידי מימוש. מעבר דירה ושינוי שקשורים בבית ומגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים בשיפוץ ותחזוקת הבית יעסיקו אתכם. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב”ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב”ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זוגיות ולכפרת עוונות. שבוע מבורך, חג קציר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 10-4 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

אריה:

המוח שלכם טרוד ולא נח לרגע. החלטה או הכרעה שבחרתם לקבל ולהוציא אל הפועל חייבת להיות מגובה בפעולה נחושה ומיידית. הססנות שנובעת משיקולים רגשיים עשויה לחדש מאבקים ישנים בין השכל לרגש. השבוע יש לשים את הדגש על התחום הכספי ועל חוסן כלכלי. לאחרונה אינכם חווים נחת בתחום זה והדבר מוביל לדאגה וחוסר נוחות. על מנת שתוכלו לעבור את התקופה הזו בשלום, עליכם להפעיל שיקולים כלכלים נבונים ולהצטמצם במעט ב”ה במהרה הכול יעבור. עבודה: התחושה שאינכם מתוגמלים מספיק מנקרת במוחכם וגורמת לכם לחוסר מוטיבציה, מומלץ להתעלות מעל רגשות אלו ולהמשיך לתת את כל מה שאתם יכולים בסופו של דבר המאמץ ישתלם. נושא המגורים עולה על הפרק והדבר יתפוס תאוצה בחודשים הבאים. זוגיות: כעסים ישנים, היעלבויות עתיקות ואגו פגוע עלולים לשבש את אווירת סוף השבוע. גילוי של בגרות איפוק והסכמה לשנות את הגישה, יאפשרו לכם להימנע מכל אלה. בקשר שלכם, יש דברים רבים שצריכים להיאמר, אך אתם בוחרים לנהוג בחוסר יושר עם עצמכם ועם בן זוגכם ומדחיקים את אשר על לבכם. צעד זה לא יוביל לשיפור והדחקה של הדברים תעצים את רגשות התסכול שעשויים להוביל לבחירות מוטעות. תופתעו לגלות שכאשר אתם נוהגים בשיתוף ובפתיחות כלפי בן הזוג, אתם מוצאים את עצמכם חשים בהקלה מסוימת. כמו כן השבוע יהיה עליכם להיזהר בכל הקשור לנהיגה ולנסיעה בדרכים. זכרו, שהחיפזון הוא מהשטן ושכל עכבה לטובה. התיקון השבועי: הימנעו משאננות !! השאננות מנוונת ואינה תורמת דבר. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע טוב, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו מלמדים אותנו שלא להתייחס אל עצמנו כאל בני-אדם רשעים. זאת אומרת שאסור לנו אפילו לשפוט את עצמנו. כולנו טועים בשיפוט שאנו עושים, אך כל אחד מאתנו נברא בצלם אלוקים, ולכן אם נקרא לעצמנו “טיפש”, “רשע” או “חסר-ערך”, אנחנו בעצם נכריז בכך שאנו הולכים בניגוד לתכנית האלוקית. עלינו לזכור כי כל אדם נוצר עם פוטנציאל אינסופי.

בתולה:

בלבול רגשי וחסר יכולת להתמקד ולבחור בדבר אחד. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר/לשקר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם והדבר יוצר בלבול רגשי בתא הזוגי שלכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים הגם שזה כרוך בפרידה ולוא דווקא בחיבור. לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע מבורך, חג גבינות טעים ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ”ד, ט”ז), “כי שבע ייפול צדיק וקם”. ההגדרה של “צדיק” אינה ‘מי שאינו טועה לעולם’, אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

מאזניים:

התמודדות אל מול משבר/ פציעה/ מחלה/ מחשבות שליליות/ בדידות יוצרים דאגה בלבכם. משהו לא ברור עובר עליכם והדבר גורם ללבכם לחוש בודד ולעיתים אף נבגד. התמודדות זו אל מול חששות ופחדים מדירה שינה מעיניכם. אל חשוב להזכיר שהקלף השבועי מלמד שלפחדים שלכם, אין כול אחיזה במציאות והן למעשה תוצאה של דימונות ומחשבות שווא. באופן כללי: בשבוע זה רובצת עננה של דאגה מעל ראשיהם של רבים מבני מזל מאזניים. תהליך הדאגה מתיש אתכם ורבים מכם חשים בדידות וחוסר שמחת חיים. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. במידה ואתם מתקשים להתחבר אל האמונה לבד ובכוחות עצמכם, אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה להבין איך הכי נכון בעבורכם להתנהג בעת הזו ואיך יש בכוחכם להפוך את החושך לאור. בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם. זוגיות: משבר אימון גורם לרבים מבני מזל מאזניים לחוש צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק. הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות וגם כאן לפנות לעזרה ממקור חיצוני. כספים: אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם בהתאם למצב הקיים.. בריאות: חוסר באנרגיות חיוביות מציב את מערכת החיסון שלכם במצב עדין לכן בשבוע זה מומלץ מאוד לשמור על הבריאות ביתר תשומת לב. לסובלים מאלרגיה או גרד כלשהו בגוף, דעו דהם נגרמים נגרמים כתוצאה מלחץ רגשי וממתח נפשי. שיחה, הקשבה ודיבור יעזרו לכם להתמודד עם הדבר. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שאו ברכה, שבוע טוב, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל”משעבדים” חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה – תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

עקרב:

השבוע מתנהל אצל רבים מכם מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים אווירה מתוחה. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. באופן כללי: רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה כדי לממש את מבוקשכם. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לסחבת או לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההיזדמנויות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל עקרב שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע מבורך, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

קשת:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של התלבטות. הדילמה בה אתם מצויים גורמת לכם לחוסר נוחות, לעייפות ולחולשה נפשית. על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם תופעות אלו יהיה עליכם לפעול על פי ההיגיון. הימנעות משילובם של אלמנטים רגשיים בתהליך קבלת ההחלטות שלכם יסייע בידכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. כמו כן בשבוע הקרב נושאים שקשורים בזוגיות/ אהבה ובדברים של בינו לבינה עולים על הפרק ודורשים תשומת לב. בעבודה: לכאורה הכול מתנהל על מי מנוחות אך מתחת לפני השטח מתקיימים סביבכם מאבקי כוח סמויים ויש מי שמקנא לכם ואינו שמח בהצלחתכם. היו ערניים והקפידו לבלוט פחות, הימנעו מויכוחים מיותרים וגלו ערנות לגבי מהלכים או החלטות הקשורות בתפקידכם. אהבה וזוגיות: בשבוע זה רבים מבני מזל קשת חשים צורך עז לקרבה ולאינטימיות. השבוע הקרוב יזמן לכם את ההזדמנויות לכך. לאלו מכם אשר יבחרו לפעול בשיתוף פעולה והרמוניה עם בן הזוג צפוי שבוע מענג אשר יתרום רבות לחיזוק ביטחונכם העצמי. בתקופה הקרובה אירוע בעל הביטים רוחניים אמור ופקוד אתכם ולסמן לכם על דבר מה. היו ערניים וחפשו את הסימנים שיתנו לכם את התשובות כיצד להתגבר על מכשולים פנימיים שמונעים מכם להתקדם לעבר מטרותיכם. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע טוב, חג מתן תורה שמח, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על גדולתו של חג השבועות מובא בתלמוד הירושלמי (ראש השנה פ”ד, ה”ח): “אמר להם הקב”ה, מכיוון שקיבלתם עליכם עול תורה, מעלה אני עליכם כאילו לא חטאתם מימיכם”. בפירוש “קרבן העדה” מובא שבכל שנה בחג השבועות אנו כביכול עומדים שוב לפני הר סיני ומקבלים את התורה מחדש.

גדי:

בא לכם לקום וללכת, לעזוב את הכול וללכת… להשאיר מאחורה את כול הרעש שיש לכם בראש ושממלא לכם את הלב. המהות של השבוע הקרוב היא מהות של עזיבה וסיום ובמקביל התחלה חדשה.. הקלף השבועי מדבר על השתוקקות לשינוי ועל נטישה מתוך בחירה של מקומות, אנשים, תפקידים ורעיונות שסיימו בעבורכם את תפקידם. כמו כן, בפשט מלמד הקלף על מעבר של דירה, שינוי של גישה, החלפה של תפיסת עולם, שינוי מקצועי ויציאה לדרך חדשה. באופן כללי: רבים מבני מזל גדי חשים בלבם כי הגיעה העת לשינוי, הגיעה העת להתחדשות, הגיעה העת להתקדם ולזוז הלאה. תהליך זה נוצר היות והמקום בו אתם נמצאים וניצבים כעת איננו מספק לכם את מה שאתם באמת רוצים וצריכים. בעבודה: יש סביבכם המון לחץ וחשוב לכם לעמוד במדדים שמציבים לכם. תהליך זה יוצר אצל רבים מכם המון “רעש” בתוך הראש שמקשה עליכם להתרכז. האטת הקצב והימנעות מחיפזון יאפשרו לכם לשלוט בקצב העשייה ולהימנע מתקלות קטנות ומעצבנות. לאלו מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם צפויה תקופה לא קלה. רק התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להבין שלמרות הקשיים, הכול לטובה. חשיבה שכזו היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העשייה. זוגיות: כלפי חוץ יש מצג של “הכול בסדר” אבל בתוך הבית פנימה יש מתיחות שבא לידי ביטוי בכעס וחוסר שבעיות רצון. אלו מכם שנמצאים בזוגיות עם בניי מזלות גדי, עקרב, מאזניים ודלי, חווים כעת תקופה לא קלה והם אינם מוצאים בזוגיות שלהם נחמה. תהליך זה מחייב פנייה לייעוץ ולעזרה ממקור חיצוני. לרווקים: קשר שנראה מבטיח עשוי לאכזב, לכן מומלץ להקטין צפיות. טיול מסע או חופשה נראים באופק. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע טוב, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל”משעבדים” חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה – תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

דלי:

אווירה פסימית מוצאת אתכם מדוכדכים. המון מחשבות ושאלות שעדיין לא נמצאו להם תשובות מעסיקות אתכם. חוסר השקט הנפשי נובע משתי סיבות עיקריות. האחת: דאגות כלכליות שגורמות להשתעבדות לעלום החומר. והשנייה: חוסר איזון בין גוף, נפש ונשמה. שמשפיע בעיקר על היכולות שלכם להתפתח מבחינה רוחנית. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה, הקלה ולשינוי חיובי. באופן כללי: השבוע אתם צרכים להתנהל בזהירות. הנטייה לבצע משגים, טעויות (חטאים) ובחירות לא נכונות, אורבים לכם מעבר לכל פינה. בבראשית (פרק ד’ פסוק 7) כתוב: “הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב – שְׂאֵת, וְאִם לֹא תֵיטִיב – לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ.” המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי מעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד “ולמכור” את נשמתכם לשטן. בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא. בריאות: הקלף השבועי מלמד על חולשה של מערכת החיסון שלכם. הימנעות מחשיבה שלילית והתחברות לאמונה יעזרו לכם לחזק אותה מחדש. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע טוב, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: “אל תבהל את פיך” כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

דגים:

שבוע חיובי בפתח. יציבות שחוזרת לחייכם מקלה עליכם לפעול ולעשות. באופן כללי: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד ואו רצון לרצות את האחרים הם סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב”ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: זו תקופה טובה להוכיח את נחיצותכם ואת חשיבותכם הפגנת מקצועיות וידע יאפשרו לכם לעשות זאת. בריאות: הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא חשובה לגבי עתידו הבריאותי. ניתוח קוסמטי עובר בהצלחה ומסב נחת. זוגיות: נשות מזל דגים חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תחמיצו את הסגולות הטמונות בחג השבועות. חז”ל מלמדים שאלו הן הסגולות הטמונות בחג השבועות. סגולות לרפואה, סגולות לפרנסה, סגולה לזרע של קיימא, למציאת זיווג ולכפרת עוונות. שבוע מבורך, חג גבינות שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר ‘לא שמעתי’, ומודה על האמת.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן