עוזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית האסטרולוגית השבועית

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-24/05/24 ועד ה-30/05/24.

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-24/05/24 ועד ה-30/05/24.

טלה:

המהות של שבוע זה מלמדת על שיחרור והקלה.

השבוע נפתח באווירה טובה יותר. דאגה שהוסרה, פחד/דאגות שחזרו לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע כעת על בני מזל טלה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר מאפשר לכם ב”ה לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. שבוע מעולה לגשת למבחנים, טסטים לנהיגה, ראיונות עבודה הכרויות חדשות וכדומה. צורך בשדרוג מקום המגורים כמו למשל שיפוץ קל, סידור אחר של הבית, בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

בעבודה יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. למחפשי העבודה: שבוע מעולה להציג את עצמכם. לנחושים שבנכם, ממתינה ב”ה עבודה חדשה מעבר לפינה. לרווקים שביניכם: זמן טוב להציע נישואין להבטיח אהבה וחום. מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון.

זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה.

כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב, ל”ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

שור:

הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם בשבוע זה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת.

כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם.

באופן כללי: עיקרו של השבוע יעסוק בחומר, בבחינה של יכולותיכם הכלכליות, בכסף ופרנסה.

בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים להריץ ולקדם מצריך מכם יותר התלהבות וחשק הקלף השבועי מלמד, שבלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה(פחד מכישלון). ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר ולחדש את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח, חג מדורות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

תאומים:

למרות שזו היא עת של יום הולדת רבים מכם מתקשים להתחבר לשמחה אמיתית.

בשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם.

באופן כללי: רבים מבני מזל תאומים ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך (וזאת למרות שיש לכם בהחלט מספר סיבות טובות לשמוח בגינן.) הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם בתהליך של חיפוש דרך או חיפוש אחרי מוצא שישחרר אתכם מעול נפשי שרובץ עליכם. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו פחות עצובים ויותר בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, מקום עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ולכן בשבוע זה מומלץ בחום לעשות הילינג או טיפול לחיזוק וניקוי אנרגיות. קריאת מזמור כז’ בספר תהילים יפה לשבוע זה ויש בכוחו לשפר את הרגשתכם.

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה.

בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה.

זוגיות: מישהו או משהו מכבים בכם את הלהט והתשוקה אך לא את הרעב למגע פיזי. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש ותחושה של זקנה מקננת בלבכם. אז מה עושים? שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא תזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר “האחד” נמשך אך מועמד מתאים עדין אין. אולי ב”ה בשבוע הבא. מעבר דירה או שינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, ל”ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז”ל “אין השכינה שורה אלא מתוך שמחה” (שבת ל ב). וכל הנביאים לא היו מתנבאים בכל עת שירצו, אלא מכוונים דעתם ויושבים שמחים וטובי לב ומתנבאים; שאין הנבואה שורה מתוך עצלות, ולא מתוך עצבות, אלא מתוך שמחה. לפיכך בני הנביאים מביאים לפניהם נבל ותוף וכינור ומבקשים הנבואה, כדכתיב (מלכים ב ג טו): “והיה כנגן המנגן, ותהי עליו יד יי”. פירוש: מי ששרוי בשמחה טהורה ואמתית הוא כלי לשכינת האל ולדבקות בו…

סרטן:

שבוע ורבוי במחשבות ניצב בפתח.

למעשה, ניתן לומר שבשבוע זה, המוח שלכם עובד שעות נוספות כך שברוב הזמן יש לכם המון רעש בתוך הראש והדבר מקשה עליכם להתחבר אל מנוחה אמתית גם בשעות שמיועדות לשקט כמו למשל שעות השינה..אצל חלקכם ניתן לראות על התמודדות אל מול בדידות הלב וצורך עז בהפרייה מוחית.

באופן כללי: היכולת ליצור שיתוף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה ותאפשר לכם לקדם את עשייתכם בצורה יעילה יותר. המוטיב המרכזי שמולו אתם ניצבים בשבוע זה, יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. חשוב מאוד להמשיך ולפעול מתוך מקום שמשדר לסובבים אתכם ביטחון ואמונה בדרככם. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר.

בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות שכשלו בעבר.

זוגיות: לנשואים: זהו שבוע טוב לחיזוק התא הזוגי. טיפוח של אינטימיות אינטלקטואלית לצד אינטימיות מינית תשפר את הקשר הזוגי בו אתם מצויים. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בלבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן, חופשה קצרה או טיול נראים באופק.

טיפ לשבוע טוב יותר: נסו עד כמה שניתן לדון לכף זכות את הסובבים אתכם ואל תמהרו לחרוץ דין או לגבש דעה לפני שבדקתם היטב את כול הפרטים שנוגים לדבר. שבוע מוצלח, ל”ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור.

אריה:

פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם.

הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! לכן, עצרו לרגע וחישבו, אם הייתם יכולים להתקדם היום רק צעד אחד קדימה … איזה צעד הייתם עושים? מה הייתם משנים? זכרו גם מסע גדול מתחיל בצעד אחד קטן. היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה.

במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם.

בעבודה: השבוע יהיה עליכם לפקוח ‘שבע עיניים’ ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם! התחושה הכללית היא של כזבה שנובעת מקצר חזק וצורם בתקשורת הזוגית.

בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. כמו כן, הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה. חוסר שליטה ברגשות אלו העשוי להופיע כתסמינים גופניים בדמוי גרד חזק ומרגיז בעור, קיבה רגיזה ועצבנית, מחושים כלליים ולא מוגדרים, העדר תאבון ושמחת חיים וכו’. ל”ג בעומר שמח, שבוע מבורך היו חזקים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אדם שבוחר להתנזר מהנאות העולם הזה ומתענוגותיו אינו בוחר נכון. דווקא מי שחי את חיי העולם הזה ומקיים בו אורח חיים צנוע ופשוט זוכה להערכה רבה. העולם ומלואו הוא חלק מן הבריאה האלוהית. מכאן שההנאה ממנו היא זכות שנפלה בחלקו של האדם, ויותר מזה, זו היא חובתו.

בתולה:

עת לעשות, עת לפעול, עד לקדם, עת להזיז דברים, עת לשים חששות בצד ולהפשיל שרוולים. עת להאמין שאתם יכולים.

באופן כללי: היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה שגם לכם מגיע להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. למאמינים ולמתמידים ב”ה ישועה השם.

עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם.

זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים.

כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה. בריאות: הצורך להתגונן, לשמור או לנטור טינה גוזל אנרגיה שחיונית לבריאותכם. ואתם פגיעים יותר לפגעי הסביבה. מצאו קצת זמן לבילוי שקט ומנוחה ונסו לדבוק בחשיבה חיובית הדבר ב”ה ישפר את הרגשתכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: מלמלו לעצמכם בלב בלופ את הפתגם הבא: ” אם אין אני לי מי לי”. “רק אני אחראי לאושר של עצמי …בלופ כן.. שבוע מבורך, ל”ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

מאזניים:

שיפור בדימוי העצמי ובערך העצמי מקרין באופן חיובי על התנהגותכם.

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. מהי אחריות? שאלה יפה… אז על פי רוח הגישה היהודית, אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה”בעייתיים” בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה.

בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה.

בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות.

זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה מכובד אך משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

האתגר השבועי: לומר דברים בשם אומרם . לא לשכוח לתת את הקרדיט הראוי למי שראוי לכך ולא ולהתהדר בנוצות שלא שלכם. חפשו בגוגל ” האומר דברים בשם אומרם כאילו הביא גאולה לעולם” כעת לימדו מה המשמעות של פתגם זה. שבוע מבורך, חג מדורות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

עקרב:

מצב הרוח שלכם, נמצא השבוע בשפל.

התמודדות עם משבר כמו למשל: משבר מקצועי, משבר כלכלי/עסקי, משבר בראותי או זוגי וכו’ דורש מכם התייחסות אחרת מזו שנהגתם בה עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם מהמשבר ולהדחיקו בתקווה שהדברים יסתדרו מעצמם, אך לא כך הם פני הדברים ורק עשייה עניינית, תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור מהמשבר וליציאה לדרך חדשה וטובה יותר.

תהליכים חיצוניים ונסיבות שונות מציבים בפני רבים מבני מזל עקרב שינויים כאלה ואחרים (בתחום הזוגי והמקצועי) אשר למעשה הם לא היו מוכנים לעשותם מיוזמתם. שינויים אלו יצריכו מכם להסתגל למצבים חדשים אשר בתחילה עשויים להראות לכם כקשים ובלתי נסבלים, אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי דברים אלו, הסירו מעליכם גורמים שונים אשר הגבילו ועיכבו את התפתחותכם, לכן קבלו באהבה את השינויים אשר ניצבים למולכם ונסו למצוא בהם את התרומה החיובית אשר תוביל לשחרורכם ולצמיחתכם האישית והרוחנית.

בבית: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שנפגע מהתנהגותכם. כמו כן השבוע יש להיזהר מנפילות, תאונות מכות וחבלות. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם כבר אינו מובטח ואינו יציב כבעבר, גורמת לחשש בלבכם. הקלפים מראים שיש מקום לדאגה ועליכם להיות דרוכים ומוכנים לכל צרה שלא תבוא. אצל חלקכם ניתן לראות על התמודדות מול צמצומים או או שינוי חד במקום העבודה.

זוגיות: לזוגות שביניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור לו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים.

בריאות: בשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות בגופכם. שבוע מוצלח, ל”ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם לדעת ולהבין “שהכול כתוב” ושלכל דבר שמתרחש בעולמנו יש סיבה ויש תכלית, שום דבר אינו מקרי ואינו מתרחש סתם.  יחד עם זאת, יש לזכור ש-“הרשות נתונה” וזכות הבחירה החופשית שהעניק לכם בורא עולם מאפשרת לכם לעשות ולפעול על מנת שתוכלו לבחור נכון ולעצב את גורלכם.

קשת:

התמקדות יתר בשלילי או בכואב, יוצרת רחמים עצמיים שגורמים לכם לפספס הזדמנויות טובות לשינוי וצמיחה.

המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני קשת, יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן הזוג וכו’ היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם. לכן הקפידו תמיד להתמקד בדברים הטובים שסובבים אתכם הן בעבודתכם והן בחייכם האישיים. התמקדות בטוב תאפשר לכם להודות בלב שלם על הדבש ועל העוקץ שבורא עולם העניק לכם ברוב חסדו.

זוגיות: מהלכים שהתרחשו לאחרונה בתחום זה מעידים כי אינכם מייחסים לנושא זה את החשיבות הראויה, כך שרבים מכם מוצאים את עצמם חסרי חשק ומוטיבציה והדבר מוביל לזוגיות מנומנמת, חוסר סיפוק, סתמיות וריחוק. עליכם לקחת יוזמה ואחריות לנושא הזוגיות ולאיכות הקשר בו אתם מצויים, במידה ותבחרו לעשות זאת, יוביל הדבר לשיפור המתבקש. לרווקים: שננו לעצמכם את המשפט הבא: “ההמתנה משתלמת”! ובעזרת השם, יזמן לכם בורא עולם את ההזדמנות לה חיכיתם זמן רב.

מצב רוח: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח, פרגנו לכם חופשה קצרה למילוי המצברים או פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק שמטרתו היא לספק לכם תשובות והארות בתחומי חייכם השונים בכול מקראה ואהיה אשר אהיה, התמקדות בדברים הטובים שקורים לכם מידי יום, היא הדרך הנכונה להסתכל על החיים. כמו כן, כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה. בה תבטיחו לעצמכם שמחר ב”ה תיצרו בעבורכם יום נפלא…שבוע מעולה, ל”ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  הקשיבו לקולכם הפנימי. תחושות הגוף הפנימיות, מעניקות לנו תובנות עמוקות לגבי עצמנו, לגבי ההתלבטויות שלנו וגם מסייעות לנו לקבל החלטות ולדעת מה נכון לנו, מה אנחנו באמת רוצים, אילו מערכות יחסים נכונות לנו, מה עומד בינינו לבין הגשמה וסיפוק שאנו כה מייחלים לו. תחושת הגוף גם יודעת מהו הצעד הבא הנכון עבורנו, ולמה אנחנו זקוקים כדי לעשותו.

גדי:

השבוע יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שמקורו בהגיון ולא ברגש.

שיפוט שקול ומאוזן של הדברים שמפריעים לכם, יאפשר לכם לפתור את הדילמות שלכם ביעילות, בהגינות וביושר הן כלפי הצד השני והן כלפי עצמכם. בעבודה: יש חוסר שקט ואתם חשים שיש מי שבודק את עבודתכם ופוקח עיין על מעשיכם. היכולת לעבוד בשיתוף פעולה חיונית ליצירת שבוע מוצלח.

בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם לחוסר נוחות. יהיה עליכם להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הבית, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. דאגה שקשורה במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקה אתכם.

זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. לרווקים: שינוי בתפיסת עולמכם והפרדה של העיקר מהטפל, הם המפתח ליצירת קרקע פורייה למערכת זוגית שיכולה לתת לכם את הביטחון הרגשי שלו אתם זקוקים.

כספים: למרות השיפור שחל בשבועות האחרונים, אתם עדיין נדרשים לגלות אחריות כלכלית ולתכנן צעדיכם בזהירות ובתבונה.

טיפ לשבוע טוב יותר: גם אם ה’ אחראי על כל המתרחש בעולם, הוא ברא את העולם כך, שאנו צריכים להשקיע מאמץ מסוים בו. זהו איזון עדין. עלינו לעבוד כדי להתפרנס, אך בעת ובעונה אחת עלינו להבין כי ה’ הוא המפרנס אותנו. המחשבה שעבודה קשה לבדה תהפוך אתכם לאנשים עשירים, כמוה כאמונה באלים אחרים. שבוע מוצלח, ל”ג בעומר שמח  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה!!! ה’ נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!!!

דלי

השבוע הימנעו מלהיכנס למצבים של כעס.

השתעבדות, כניעה והתמכרות לדחפים ויצרים שאתם מתקשים לשלוט בהם. על דרך המטפורה ניתן לומר שבשבוע זה, השטן רק ממתין שתעשו שטויות/טעויות אז פשוט גלו אחריות ואל תתנו לו את התענוג להפיל אתכם בפח.

באופן כללי: השבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר ולכן, אתם עשויים להגיב בחריפות. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם.

בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק מחריף את המצב. כמו כן קשר שמושתת על מין יצרי בלבד, מחטיא את מטרתו ומתנהל מתוך רובד גוף בלבד. מצאו זמן ופרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לשקף בעבורכם את איכות הקשר הזוגי שלכם ולתת מענה על שאלות נוספות שקשורות בניהול נכון של מערכות יחסים.

כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם.

בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהוא כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. טיפ לשבוע טוב יותר: אל תמכרו את נשמתכם לשטן. שילטו בייצרכם… ולא, הוא ישלוט בכם. קריאת מזמור צא’ בספר תהילים יפה לשבוע זה.

הציטוט השבועי: “אי אפשר ללמד אדם דבר, ניתן רק לעזור לו לגלות זאת בעצמו” – גליליאו גליליי. שבוע טוב, ל”ג בעומר שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שיעור ותיקון של מזל דלי: לראות את התמונה הכוללת ולהתמקד בעיקר ולא בתפל. ללמוד להודות בטעויות ולא לחשוב שאתה תמיד צודק. לשחרר, להבליג ולסלוח – כך תוכל לפתח גמישות מחשבתית וסובלנות לזולת. להעניק חסדים ואהבה אמיתית ללא תנאים או שיקול דעת של אינטרסים אישיים. לפתוח את הלב ואת הרגש לנתינה לשם נתינה. השאיפה המתקדמת לשוויון ולצדק נובעת מתוך אמת גדולה הטבועה בכם, עליכם לתעל זאת לאפיקים חיוביים המועילים במישרין לכלל ובעקיפין לכם, בבחינת “שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאנו”.

דגים:

צורך בקבלת החלטה מחייב אתכם בשבוע זה לנהוג בהחלטיות. כמיהה ללמידה ולהתפתחות רוחנית מפעמת בלבכם.

אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! “אם אין אני לי מי לי?”.

בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים.

זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם בעבר והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק וירידה בתשוקה. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקפידו להיות למאזנים\מקשבים טובים לסובבים אתכם. הקשבה לאחר תאפשר לכם לגלות דברים נסתרים.  תאפשר לכם  שבוע מבורך, ל”ג בעומר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדימוי העצמי שלכם יוצר אתכם. לפי התורה, אתם ילדי הקב”ה ולפיכך בעלי ערך אינסופי. לכן, הזדהו עם הנקודות החזקות שלכם. כל צעד חיובי שכבר עשיתם ותעשו בעתיד הוא חלק מהזהות שלכם. בעזרת הבנה זו, תמשיכו לשפר את הרגשתכם לגבי עצמכם.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

 

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה ובעיין טובה

עוזי הכוהן 052-3646914

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כל התחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נילי טמיר ויניצקי
נילי טמיר ויניצקי
22 days ago

מעניין ביותר,נחכה להמשך התחזיות והבשורות הטובות, אמן !!! 🙏❤️🙏

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נילי טמיר ויניצקי
נילי טמיר ויניצקי
22 days ago

מעניין ביותר,נחכה להמשך התחזיות והבשורות הטובות, אמן !!! 🙏❤️🙏

דילוג לתוכן