news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן קולע בול!! להלן התחזית השבועית (6-12.1)

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-6.1.23 ועד ה-12.1.23

✴️ טלה:

התכנסות פנימית לצורך מציאת תשובות לבעיות רגשיות יוצרת שבוע מדוכדך ובעל נטייה לפסימיות. חשש לפגיעה בתדמית ובדימוי העצמי והאישי שלכם גורם לכם להתבודד או להתרחק מהציבור. צפיות שלא מתממשות בעיקר על רקע רגשי ואישי גורמת למפח נפש ולקדרות רוחנית. היכולת להבחין בין עיקר לטפל היא זו שתעזור לכם להבין ולדעת שהתמקדות בדברים החיוביים שסובבים אתכם היא המענה הנכון שייתן לכם את היכולת לשפר את מצב הרוח שלכם. עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות/בידוד ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. לסיכום: השבוע עובר ברגשות מעורבים של חמלה עצמית והתמקדות בשללי וקצת קשה לכם. דווקא כעת היו חזקים והפנו מבטכם אל האור! בכך שבכל מצב, גם הקשה ביותר, תמיד תזכרו שיש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא מובן מאליו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חשבו רגע בכנות. לקחתם פיקוד מלא על החיים שלכם? אתם מרגישים בשליטה? אם לא, אז לא נורא. אתם רק צריכים להבין שחיים משמעותיים לא קורים מעצמם. הם דורשים מכם לקחת את העניינים בידיים, ותמיד לשאוף להשתפר.

✴️ שור: שבוע של המתנה וישיבה על הגדר. קושי בלהתחבר אל שמחה פנימית וזאת כתוצאה מחוסר וודאות. רבים מבני מזל שור נמצאים במצב בו הם צרכים לתת תשובות ולהגיע להחלטות לגבי מהלכים כאלה ואחרים אשר אמורים לשנות את חייהם. הקלפים מצביעים על כך שעדיין אינכם בשלים לתת את התשובה האמיתית והנכונה ביותר בעבורכם. לכן אל תמהרו להשיב. גם אם לוחצים אתכם, הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן קצר על מנת שתוכלו לחשוב על הדברים בצורה עמוקה ואמיתית. מענה חפוז שלא תושקע בו מחשבה עשוי להוביל לסיבוכים בשלב מאוחר יותר. ולכן עליכם להיות שלמים עם החלטתכם. הקלפים מצביעים  על חשש כזה או אחר אשר מונע מכם את תחושת הנחרצות לה אתם זקוקים. יתכן ויש נושא לא פתור בעברכם אשר גורם לקיבעון. על מנת שתוכלו להתמודד ולהשתחרר מקיבעון כזה או אחר, עליכם להתרכז ב-כאן ועכשיו ! הביטו סביבכם ובדקו האם היקום מחייך אליכם? היו ערים לסימנים אשר אמורים להצביע על כך שאתם בוחרים נכון ושאבו מהם כוח ועידוד. עבודה: צפייה והמתנה שמשהו יתרחש יוצרים מתח בלבבכם. לא מומלץ לתת אימון עיוור בקולגות ובאנשים אחרים שיעשו בעבורכם. זוגיות: דברים שונים בזוגיות שלכם דורשים מכם התייחסות אחרת ממה שנהגתם עד כה. נטיית ליבכם הראשונית היא להתעלם ולקוות שהדברים יסדרו מעצמם אך לא כך הם פני הדברים ורק התערבות עניינית תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור וליציאה לדרך חדשה או כזוג או כפרד.. כמו כן ענייניים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות/בידוד ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם..

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

✴️ תאומים: שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים בשבוע זה מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים בשבוע זה את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד… פגיעה בכבודכם או עלבון כזה או אחר, גורם לאגו שלכם לצאת להגנתכם. ושהאגו בתמונה זהו מתכון לאסון. לכן השבוע, עליכם לוותר על הצורך שלכם להוכיח שאתם יודעים הכי טוב ושאתם צודקים. הרשו לעצמכם להיות פחות עקשנים וצודקים, ואז תוכלו לתקשר טוב יותר עם הסובבים אתכם ולחוות שיתוף פעולה ושינוי חיובי. בעבודה: התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה גורמות לכם הרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וניתן לומר שכעת מתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במילתכם ובמטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויגרמו לכם להרגיש שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל אתכם ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות/בידוד ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות בנויה על אמונה מתמדת גם ברגעים הקשים על כך ניתן ללמוד מהפסוק מירמיהו שאומר: ” כה אמר יהוה זכרתי לך חסד נעוריך אהבת כלולותיך לכתך אחרי במדבר בארץ לא זרועה”. במילים פשוטות ניתן לומר שאלוהים מעריך מאוד שגם ברגעים קשים אנו ממשיכים לדבוק בו ולא סרים מדרכנו ומאמונתנו למרות הקשיים שאנו ניצבים מולם.

✴️ סרטן: הקלף השבועי מלמד שרבים מכם סוחבים בתוך ליבם עצבות כזו או אחרת. נכון שמעת לעת אתם מפזרים סביבכם גם חיוכים, אך באמת הפנימית שלכם אתם שרויים בעצבות או בחוסר חשק ורבים מכם מתקשים להתחבר אל שמחת חיים אמיתית והדבר יוצר דאגה וחוסר שקט נפשי שבאים לידי ביטוי כחולשה פיזית והעדר אנרגיה. באופן כללי: השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שבבית הכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות/בידוד ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. שאלה למחשבה: מה הייתם עושים אחרת אם הייתם עכשיו חוזרים עשר שנים אחורה? ומה הייתם משנים בחייכם אם בכלל? שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

✴️ אריה: שבוע מורכב בפתח. חוסר שקט נפשי מטריד את מנוחתם של רבים מבני מזל אריה והתחושה הכללית שעוטפת אתכם היא תחושה של עייפות, חוסר אנרגיה וחולשה. אל תסתפקו בקבלת התחושות הללו כמובן מאליו. עליכם לשאול את עצמכם מדוע אתם חשים כך ולמה? הבנת הגורם תאפשר לכם להבין מה עליכם להפיק מהתהליך בו אתם מצויים ומה התועלת או החוסר תועלת בעשייתכם (רווח והפסד). רק לאחר הבנת הדברים תוכלו להתחיל וליישם את השינוי לו אתם מצפים בהצלחה הראויה. בבית: מתיחות על רקע כספי עשויה להוביל למחלוקת ולוויכוחים עם בני הבית. תהליך זה גורר בעקבותיו תחושות לא נעימות שמציבות אתכם בנקודה שמצריכה מכם למצוא את שביל הזהב שיאפשר לכם לרצות את כל הנוגעים בדבר.. זוגיות: חוסר סבלנות והעדר תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, גורמים לירידה במוטיבציה הזוגית. מהמקום הזה הדרך לריחוק ולקרירות קצרה ביותר. כדי להיחלץ ממצב זה יהי עליכם להכיר בעובדה שזוגיותכם זקוקה לעזרה. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות/בידוד ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. לנוסעים לחופשה חו”ל: יתכנו שיבושים וכדי לכם להצטייד בסבלנות ואורח רוח. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הנתינה אינה חייבת להתבטא רק בכסף, אלא בכל דבר שמגיע מתוך השפע שלכם. הנתינה שלכם היא החגיגה של השפע שלכם. זהו מעשה של הכרת תודה אקטיבית. אתם מוקירים תודה בצורה פעילה בכך שאתם משתפים משהו מכם עם האחרים.

✴️ בתולה: שבוע טוב להשכנת שלום, הגעה לפשרה ולשלום בית. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מלמדת שאיכות חיינו נמדדת על פי הבחירות שלנו.. בחירות נכונות מעניקות לנו את היכולת לשנות את הגורל ולעצב את העתיד ואילו בחירות לא נכונות מובילות תמיד לתסכול, צער וחיסרון. הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, פרגנו לעצמכם דקה למחשבה ושאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של “נכון” מול “לא נכון . ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב”ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

✴️ מאזניים: שבוע חיובי בפתח. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת. זהו שבוע טוב להוביל מהלכים ולתכנן תוכניות עסקיות שיש בכוחן להשפיע לחיוב על תזרים המזומנים העתידי שלכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו” חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: אינכם נותנים לזוגיות שלכם את הכבוד הראוי ונשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחם לשפר את מצבכם הכלכלי ואף להשביח את שמכם המקצועי עולים על הפרק. השקעה של סכום כסף סימלי בשבוע זה במשחקי מזל עשויה בעזרת השם להניב בעבורכם רווח נאה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית – כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

✴️ עקרב: המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, כמו כן בשבוע זה יש להצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת. באופן כללי: שבוע לא קל צפוי לבני מזל עקרב. רבים מבינכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה ומאוד קיוויתם שזה יתרחש אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו, יכולה לגרום לצער או לאכזבה והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיאזר בסבלנות ואמונה וגם יקפיד לומר ולבצע את הדברים הנכונים, באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ויהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  הילל הזקן אמר: “ואם לא עכשיו, אימתי?” כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

✴️ קשת: השבוע על בני מזל קשת להתחבר אל האינטואיציה שלהם שאמורה לספק לכם הכוונה והגנה. התעלמות מהאינטואיציה שלכם יכולה להוביל אתכם למצבים ומקומות שבאמת אין לכם חשק להיות שם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שהנשמה שלכם רוצה מאוד מעט שלווה ושקט פנימי. העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, בתור לרכבת או בסופר. ושוב שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

✴️ גדי: ב”ה שבוע חיובי בפתח. שיפור בדימוי העצמי ובערך העצמי יוצרים עבורכם מצבים טובים לקידום ולהתפתחות אישית.  באופן כללי: השבוע הקרוב מוצא אתכם עסוקים בעיקר בנושאים שקשורים ביכולות כלכליות ובכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכליים העתידיים ביתר תבונה. בבית: זהו שבוע טוב לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. בעת הזו של סגר ושהייה משותפת בבית, כולנו צריכים לגלות רגישות ולהיות קשובים לצרכים של בני ביתנו. ניצולו של הזמן המשפחתי המשותף בצורה חיובית ובונה, יעניק למשפחתכם יסודות יצבים לצד זיכרונות נעימים של משפחתיות בימי קורונה. עבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, מראים הקלפים שדווקא כעת עולות ובאות הזדמנויות טובה לחזור למעגל העשייה ואם באמת תרצו ב”ה ממש בקרוב תוכלו לעבוד שוב.. זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון. לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה. אצל חלקכם ניתן לראות שנושא המגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים במעבר דירה ו/או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. חופשה, נופש או טיול עולים על הפרק. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כוחו של החיוך: אפילו חיוך אל הזולת מוביל לתחושת קשר רבה יותר. כפי שאמרו חז”ל בפרקי אבות “טוב המלבין שיניים [בחיוך] לחברו… מִמַשקהו חלב”.

✴️ דלי: השבוע מומלץ לכם לשמור על חשאיות, על סודיות ודיסקרטיות. במקביל יהיה עליכם להימנע מנאיביות ומנתינת אימון עיוור בסובבים אתכם. באופן כללי: משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים ואין שקט בלבבכם ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בליבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה”פוסל, במומו פוסל”. כמו כן מומלץ לשקול בחיוב פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לגלות אלו כלים עומדים לראשותכם כדי שתוכלו להפיח חיים בקשר הזוגי שלכם? לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בליבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות אתם שואלים?… אל דאגה יש אלוהים בשמים גם היא (הזוגיות) בזמנה ב”ה תגיע. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות/בידוד ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ה”רצון” קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה”חשק”, לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה”חשק” הוא למעשה בריחה מהמציאות.

✴️ דגים: שבוע חיובי בפתח. תהליך ארוך שמסתיים בהצלחה, מציב אתכם בנקודה חדשה שמצריכה מכם לקבל על עצמכם אחריות ולהתחייב באמת לקראת העתיד לבוא.  אצל חלקכם יש סיום של הקרשה, סיום של למידה ויצאה לדרך חדשה של עשייה חיובית. הקלף השבועי 3 המטות מלמד שהגיע העת לסמן יעדים חדשים שניתן לכבוש אותם ושיש לכם את הכלים הדרושים ואת כול היכולות להצליח בפרק הבא שניצב בפתח. באופן כללי: המהות של השבוע מלמדת על סוף של דבר, סוף של פרק ותחילתו של דבר אחר, תחילתו של פרק חדש חיובי ומרגש. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר מהקלדות חפוזות על מקלדת המחשב ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

 

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.

יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.

יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.

וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!! 

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914    

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן