news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית אסטרולוגית לשבוע הקרוב

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 21/04/23 ועד ה-27/04/23 של עוזי הכוהן.

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 21/04/23 ועד ה-27/04/23 של עוזי הכוהן.

טלה:

שבוע חיובי בפתח ורבים מבני מזל טלה חשים שחרור והקלה בעיקר מבחינה כלכלית וחומרית. השבוע נפתח באווירה טובה יותר. דאגה שהוסרה, פחד/דאגות שחזרו לפרופורציה נכונה וחששות שהתבדו, יוצרים סביבכם אווירה נעימה יותר. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע כעת על בני מזל טלה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר מאפשר לכם ב”ה לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. שבוע מעולה לגשת למבחנים, טסטים לנהיגה, ראיונות עבודה הכרויות חדשות וכדומה. צורך בשדרוג מקום המגורים כמו למשל שיפוץ קל, סידור אחר של הבית, בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. למחפשי העבודה: שבוע מעולה להציג את עצמכם. לנחושים שבנכם, ממתינה ב”ה עבודה חדשה מעבר לפינה. לרווקים שביניכם: זמן טוב להציע נישואין להבטיח אהבה וחום . מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. חודש אייר מבורך, שבוע טוב, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

שור:

החלק הסמכותי והבוגר שקיים בתוככם אמור בשבוע זה, להיות הצד הדומיננטי שלכם. ערך עצמי גבוהה והידיעה שיש בכוחכם להתמודד עם כל אתגרי החיים אמורים להיות הכלים שאיתם תעברו את המשימה. זהו שבוע טוב לדחוף ולקדם כל דבר שחשוב הן בעבודה והן באופן אישי. תהליך או עשייה חדשה שהתחלתם או שאתם מתכננים לבצע מצריך מכם להיעזר בכל המוטיבציה, הבגרות והנחישות בהם התברכתם. בבית: השבוע יש לעמוד על שלכם ולהשמיע את דעתכם. כמובן שיש לעשות זאת בהיגיון ומתוך הבנה והתחשבות בדבריו של האחר. יצירת אווירה מתאימה לדו שיח תאפשר לכם לא רק להשמיע את דעתכם אלא גם לגרום לכך שהיא תתקבל. בעבודה: למרות הקשיים שקיימים ממתין לכם שבוע חיובי במהותו. כדאי מאוד להפגין דומיננטיות, חריצות וראש גדול שיובילו לקידום או שיפור במעמדכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה תהה זו תקופה טובה להוציא את עבודתכם לאור. כספים: מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. אך יחד עם זאת חשוב לציין שאתם מאמינים שהדברים יסתדרו… ואתן בהחלט צודקים..! זוגיות: מונוטוניות וחוסר להט מאפיינים את זוגיותכם. לקיחת אחריות על איכות הקשר הזוגי בו אתם מצויים היא חובתכם ועליכם להיות נכונים להכניס גיוונים, חידושים וריגושים שישפרו ויעשירו את זוגיותכם מבלי להמתין לצד השני שיפעל. הקפידו לעשות בעצמכם ובן הזוג? הוא כבר יצטרף בהמשך. יום הולדת שמח לחוגגים, חודש אייר מבורך, שבוע טוב, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: “ואם לא עכשיו, אימתי?” כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. זכרו !! המחר אינו מובטח לאף אחד. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

תאומים:

שבוע טוב בפתח. שינוי שמתרחש לטובה, מסיר סימני שאלה שיצרו ספק בלבבכם. לאחרונה רכשת כלים, הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת מכם מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה להוציא אל הפועל בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם ולעזור לכם לממש את רצונותיכם.. בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה: ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת ומתוך מקום של אמונה. אצל חלקכם ניתן לראות על מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים שנראים באופק. התהליך חיובי. זוגיות: מתח סמוי שנובע מכעסים מודחקים יוצר בלב תחושה של ביחד ולבד. תהליך זה מכריח אתכם להעמיד פנים ולשחק משחק שלכאורה הכול בסדר… למעשה, לא כך הם פני הדברים ויש צורך לתחזק ולתקן. זוגות רבים מתווכחים בניהם, לבסוף הם מגיעים לפשרה, קובעים עמדה משותפת ואז בשנייה אחת, אחד מהם שובר את הסכם השלום כאשר הוא אומר “אני מסכים… אבל” או “את צודקת… אבל”. שימו לב, שה “אבל” הוא מהות כל הוויכוח בניכם והסיבה לתחילתו. בפשרה אמתית – אין “אבל”. הגיעו להסכמה כזו המקובלת על שני הצדדים במשותף. התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. חודש טוב, שבוע מבורך, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

סרטן:

בלבול רגשי מקשה על ההתנהלות שלכם. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על הפנים שלכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם למרות הכול לדבוק באמונתכם, להתמיד בחשיבה חיובית ולהיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. באופן כללי: מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא גם דרך הזום, יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. בעת הזו של סגר, נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים רגשיים, חלה ירידה ושחיקה בזוגיות שהובילה לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. צאו לטיול רגלי משותף ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. האתגר השבועי: להתמודד אל מול הפחד. הפחד מזיק רק כאשר אתם בורחים ממנו במקום להתייצב מולו. התגברות על הפחד, ועשיית הדבר הנכון, הם ההנאה האמיתית !! חודש אייר מבורך, שבוע מוצלח, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ”ד, ט”ז), “כי שבע ייפול צדיק וקם”. ההגדרה של “צדיק” אינה ‘מי שאינו טועה לעולם’, אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

אריה:

שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח. צורך בקבלת החלטות שנגזרות מתוך ההגיון ולא מתוך הרגש. אצל חלקכם ניתן לראות על לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקאזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים. באופן כללי: המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם. בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים. למתחילים עבודה חדשה: צפוי קידום מהיר תוך זמן קצר. זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר/כתף צד ימין. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – ענו לעצמכם, מהו הגירוי או הסחת הדעת שהייתם מעדיפים להסיר מחייכם כעת? כעת, עשו הכול על מנת להסיר/להרחיק את הסחת דעת זו מחייכם. חודש טוב, שבוע מבורך, יום עצמאות שמח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה!!! ה’ נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!!!

בתולה:

תקופה טובה בפתח.. המהות של תקופה זו מלמד שלבני מזל בתולה יש כעת חלון הזדמנויות חיובי בתחום העבודה או הקרירה וחשוב לנצל אותו בתבונה כדי לתכנן תוכניות חדשות לעתיד לבוא. בעיקר תוכניות שקשורות בחומר, כסף וביטחון כלכלי. תקופה טובה לעצמאים שבינכם זמן טוב לקדם רעיונות עסקיים או להוציא אל האור תוכניות שיש ביכולתם להשפיע לחיוב על הכיס שלכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- מיד אחרי החגים יש התפתחות חיוביות נצלו את התקופה הקרובה להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. באופן כללי: קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. מפגש עם דמות סמכותית מותיר בכם רשום טוב ופתח לכם את קו המחשבה לכיוונים חדשים. טיול או חופשה עולים על הפרק וגם חו”ל נלקח בחשבון. חודש טוב, יום עצמאות שמח, שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

מאזניים:

החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את “הפקק” שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית שכלם טובה יותר. באופן כללי: לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול ב”ה יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. הרשו לעצמכם טיול או חופשה קצרה בחיק הטבע הדבר יעשה לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. חודש טוב, שבוע מוצלח, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: “טוב לי איך שאני” ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

עקרב:

ביקורת עצמית מחמירה, יוצרת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך יוצר דאגה אך כול עכבה לטובה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות דורשת את תשומת הלב.. באופו כללי: קלף 4 החרבות מעיד על כך שרבים מכם חווים בשבוע זה קשיים אך יחד עם זאת בקלף גם יש תקווה לזמנים טובים יותר וזאת במידה עם תדען להבדיל בין עיקר לטפל. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם. בכל מקרה אצל חלקכם צריך לקחת בחשבון סיום עבודה או הפסקת עבודה ויש להערך בהתאם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן. בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – מהי המחמאה הטובה ביותר שקבלתם אי פעם? מצאתם ? רשמו על דף, הדביקו על המקרר וצלמו תמונה לנייד. חודש מבורך, שבוע טוב ומוצלח, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר .

קשת:

המון מהקשתים חושבים השבוע על… כסף!! איך להשקיע אותו? איך לשמור ולהגן עליו,? איך להרוויח אתו? ומאיפה מביאים עוד? בקיצור המון חישובים כלכליים ומספרים רצים לכם השבוע בראש ואכן, הזדמנות

לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. באופן כללי: המבחן השבועי של בני מזל קשת – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. כדי לטפח את האמונה הזו ולהשריש אותה עמוק עמוק בתוך בלבכם פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לגלות מה צפוי לכם מבחינה כלכלית בעת הזו ואיך יש בכוחכם למשוך אל תוך חיים טיפת מזל.. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה. טיול או חופשה קצרה מתוכננים כעת וב”ה יצאו אל הפעול בעוד כצי שנה מהיום. (גם חו”ל נלקח בחשבון.) חודש טוב, שבוע מבורך, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: “טובים השניים מן האחד”. מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

גדי:

עייפות נפשית ותשישות רוחנית משפיעים על מצב הרוח של בני מזל גדי. היכולת שלכם בשבוע זה, להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק

חיונית ביותר והיא זו שתשפיע על איך יראה עולמכם בזמן הקרוב לכן אל תהססו ללמוד בכל דרך איך עושים מלימון לימונדה. אצל חלקכם יש התמודדות מול הוצאת דיבה או לשון הרע ואו ניסיון לפגוע בשמכם הטוב עשו זאת מבלי להיגרר למקומות נמוכים. באופן כללי: שבוע לא קל ממתין בפתח. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. עבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. חוסר יציבות, חוסר נחת ותחושת אכזבה יוצרים שבוע לא פשוט. אצל חלקכם יש להיערך לצמצום או לפיטורין. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. איזור רגיש – הגב, עמוד השדרה ומערכת העצבים השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, או שיר נעים, עשו גם הילינג והדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן כדי ללמוד על מעלותיהם של “שש המצוות התמידיות” (חפשו בגוגל) ושלבו את המצוות הללו בסדר יומכם בכל עת וב”ה תראו שיש דרך להתחזק.. חודש טוב, שבוע טוב, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חרטה ואשמה אינן זהות. האשמה משתקת, לעומת החרטה שמביאה לראיה מחודשת של חיינו. אשמה היא פסיבית ומשתקת בעוד חרטה, מזרזת אותנו לצאת ולפעול, לקום ולתקן.

דלי:

שבוע חיובי בפתח. הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל דלי יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה.

מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש”טוב שם טוב משמן טוב”. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תובי יום עצמאות שמח ל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. חודש טוב, שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא “אנוכי ה’ אלוקיך…” (שמות כ, ב) ופרשו חז”ל: “תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים.” הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

דגים:

אתם מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של “הכול בסדר” .אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר במשהו. באופן כללי: דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות

זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק.חודש טוב, שבוע מאור, יום עצמאות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בדימונה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת המתכונים לחצו כאן 

◼️ לקבוצת הנדל”ן לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות הכלליות (פרסומים ראשונים, ריקולים, ידיעות חשובות) – לחצו כאן

◼️ לעדכונים במצב חירום >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן