news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית אסטרולוגית לשבוע הקרוב

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-28/04/23 ועד ה-04/05/23

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-28/04/23 ועד ה-04/05/23.

טלה:

למרות חוסר סדר כזה או אחר, שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית והיכולת שלכם להתארגן מחדש בעקבות אירוע שהתרחש עומדת במרכזו של השבוע . זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. זה הזמן לחזק את התשתית והיסודות עליהם יוצב הסדר חדש. כדי להצליח, תהרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדברים אכן יקרו. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש”טוב שם טוב משמן טוב”. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. אך מומלץ לא למהר אלא להמתין לזמנים טובים יותר. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. זוגיות שחוותה משבר מקבלת הזדמנות מחודשת לטיפול וריפוי שיש בכוחם לחולל מפנה ושינוי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: “אני לא יכול!” אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: “אני לא יכול”, אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

שור:

שבוע חיובי בפתח. התחברות ליכולת הנהגה עצמית וצורך בחשיבה בוגרת. צורך ביציבות חומרית ובראייתם של הדברים בחייכם באור חיובי יותר. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה”בעייתיים” בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד “לא”. עליכם לדעת לא רק מתי לומר “לא”, אלא גם איך לומר זאת. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

תאומים:

המוטיב של שבוע זה מלמד על התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות. תהליך זה יוצר מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. חוסר יציבות כלכלית משפיעה על יציבות מצב הרוחה. באופן כללי: שבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

סרטן:

שבוע פעלתני ותוסס ניצב בפתח. נושא, עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. יחד עם זאת עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מן השטן וחוסר זהירות יכול להוביל בסופו של דבר לעיכוב ולפגיעה במימוש תוכניותיכם. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר נועזים ובטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל סרטן שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. בריאות: חוסר איזון הורמנלי משבש את “הורמוני האושר” שלכם תהליך זה יוצר לחץ נפשי וחוסר איזון רגשי שמובילים לחסימות אנרגטיות בגוף הפיזי והנפשי כאחד. מומלץ לעשות הילינג או טיפול אנרגטי כדי לנקות ולחזק את המערכת ההורמונלית. שבוע מבורך והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: אוקסיטוצין הוא אחד “מארבעת הורמוני האושר” והוא ידוע גם כהורמון האהבה…כדי לגרום למוח להפריש ולהשיג את ההורמון הזה מומלץ: לשחק עם כלב, לשחק עם תינוק, להחזיק ולחוז ידים, לחבק אנשים קרובים, לתת ולהעניק מחמאה, להתנשק עם אדם אהוב….

אריה:

שבוע חיובי בפתח זהו זמן טוב להתארגנות מחודשת לקראת העתיד לבוא.. הצורך לשקול את צעדיכם בעיקר הכלכלים והרגשיים חזק מתמיד עשיית בדק בית בתחומים אלו תקל עליכם ליצור את השינוי שאותו אתם מבקשים לעצמכם. באופן כללי: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. טיול או חופשה קצרה נראים באופק. הציטוט השבועי: “חיים רק פעם אחת. אבל אם תחיו נכון, פעם אחת מספיקה.” – מיי וסט. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

בתולה:

עייפות נפשית ותשישות רוחנית משפיעות על מצב הרוח של בני מזל בתולה. היכולת שלכם בשבוע זה, להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק חיונית ביותר והיא זו שתשפיע על איך יראה עולמכם בזמן הקרוב לכן אל תהססו ללמוד בכל דרך איך עושים מלימון לימונדה. אצל חלקכם יש התמודדות מול אכזבה כמו למשל: הוצאת דיבה או לשון הרע ואו ניסיון לפגוע בשמכם הטוב. יהיה אשר יהיה אסור לתת לזה לחלחל לתוך לבכם והכי חשוב זה לא לתת לסיטואציה לגרורר אתכם למקומות נמוכים. באופן כללי: שבוע לא קל ממתין בפתח. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. יחד עם זאת הקלף מבשר שלמרות הקשיים יש אור חיובי בקצה המנהרה של חייכם. אור שמעיד כי ב”ה שחר חדש עומד להפציע עליכם בקרוב מאוד. עבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. חוסר יציבות, חוסר נחת ותחושת כזבה יוצרים שבוע לא פשוט. אצל חלקכם יש להיערך לצמצום או לפיטורין. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. איזור רגיש – הגב, עמוד השדרה ומערכת העצבים השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, זמזמו לעצמכם שיר נעים, עשו גם הילינג והדבר יתרום ב”ה לשיפור הרגשתכם. אצל חלקכם ניתן לראות כי התמודדות אל מול חולי או טיפול באדם חולה יוצרת לחץ נפשי. טיול או חופשה עשויים להשתבש היו ערוכים לזה וגלו סבלנות. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חרטה ואשמה אינן זהות. האשמה משתקת, לעומת החרטה שמביאה לראיה מחודשת של חיינו. אשמה היא פסיבית ומשתקת בעוד חרטה, מזרזת אותנו לצאת ולפעול, לקום ולתקן.

מאזניים:

שבוע חיובי ניצב בפתח. נושאים שקשורים באסתתיקה, באורח חיים בריא, תזונה נכונה עולים על הפרק. אצל חלקכם בעיקר אצל הנשים יש עצבות פנימית מוסתרת על ידי איפור, בגדים יפים וחיוכים מזויפים. הליך רפאוי קוסמטי עובר בהצלחה ואתם מרוצים מהתוצאות. כספים: מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. הקלפים מצביעים על כך שלמרות העובדה שאינכם נמצאים במיטבכם מבחינה כלכלית, אין מקום לחשש. כל שעליכם לעשות הוא לא לבזבז יותר ממה שצריך. הקפדה על כלל זה תביא לשיפור בזמן הקרוב. בעבודה: יש מי שמרכל עליכם ומדבר מאחורי גבכם. אל לכם להיגרר לוויכוחים או לעימותים, ההפך הוא הנכון. התעלמות מצדכם תוכיח לכולם מי אתם באמת. זהו זמן טוב להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר אמורים להביא לשיפור בכל הקשור לעשייה כלשהי בתחום העבודה והקריירה. במידה ותשכילו לנצל את ההזדמנות שנוצרה ותפעלו בנחישות ובאמונה, תזכו גם לקטוף את הפירות. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע וויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. זוגיות לרווקים: זהו שבוע טוב לקדם מפגשים שיש בכוחם ליצר זוגיות.. הכרות שהחלה לא מזמן עולה מדרגה ומתחממת… בריאות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה בעיקר מבחינה ממונית ותפקידם הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים קצרים. אין זמן ליפול לכל בור ורק אז לבנות סביבו גדר… לכן התחילו עכשיו בכתיבת רשימה של חולשות שעליכם לתקן (חיפוש בורות עתידיים) – כגון: הוצאות גדולות יותר מהכנסות, הזנחה של האישה והילדים, עצלנות וכדומה. תהליך זה נקרא להקדים תרופה למכה.

עקרב:

משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות. תחושת הביטחון שמקום העהודה מעניק מתערערת. אצל חלקכם יש ריח של סיום עבודה\עזיבה\פיטורין ועליכם להיערך לכך. בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על ליבו יוצרת בלבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה”פוסל, במומו פוסל”. לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות מה איתה?… אז אל דאגה גם הזוגיות ב”ה תגיע בזמנה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ה”רצון” קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה”חשק”, לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה”חשק” הוא למעשה בריחה מהמציאות.

קשת:

אפרורית ושיגרה הם חלק מהחיים. רבים מבני מזל קשת חווים מצבים שבהם השגרה שנוצרה בחייהם, אינה מייצרת או מספקת להם את האושר שיספק את רצונם. דווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: השבוע אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את ההצלחה יש למדוד על-פי המכשולים שאדם היה צריך להתגבר עליהם בעת שניסה להצליח, יותר משיש למדוד על-פי המקום שאליו הגיע.

גדי:

שבוע לא פשוט מבחינה רגשית ניצב בפתח. רבים מהגדיים חשים לגמרי לבד בודדים עם עצמם והדבר יוצר מצב של רחמים עצמיים ותחושת מסכנות. היכולת להתרכז בחצי הכוס המלאה תאפשר לכם להיחלץ מתחושת הקורבנות והתיברות לחשיבה חיובית תימנע מכם ליפול אל תוך רחמים עצמיים. באופן כללי: בשבוע זה אתם נוטים להסתכל ולהתמקד בדברים השלילים שקורים לכם. תהליך זה מוביל אתכם לראייה פסימית של המציאות שעוטפת אתכם. בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. אצל חלקכם לימודים עולים על הפרק והרשמה להעשרה כזו או אחרת תטיב אתכם עד מאוד. עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. לרווקים: עדיף להיות לבד מאשר להיות עם משהו שלא מתאים לכם. נצלו את הלבד להשבחה עצמית והתעלות רוחנית. אצל חלקכם לימודים עולים על הפרק והרשמה להעשרה כזו או אחרת תטיב אתכם עד מאוד. שאלה למחשבה: מה הדבר שעושה אותכם הכי מאושרים? עכשיו דמיינו לעצמכם שאתם עושים את הדבר. חזרו על כך 3 פמעים ביום למשך כמה דקות וב”ה תראו נפלאות. שבוע שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אדם שבוחר להתנזר מהנאות העולם הזה ומתענוגותיו אינו בוחר נכון. דווקא מי שחי את חיי העולם הזה ומקיים בו אורח חיים צנוע ופשוט זוכה להערכה רבה. העולם ומלואו הוא חלק מן הבריאה האלוהית. מכאן שההנאה ממנו היא זכות שנפלה בחלקו של האדם, ויותר מזה, זו היא חובתו.

דלי:

המהות של השבוע חיובית והיא מלמדת על סיום של פרק ויציאה לדרך חדשה כמו למשל: עזיבה של מקום עבודה והתחלה במקום חדש או סיום של קשר או מעבר דירה ושינוי של מקום מגורים. (עיר האחרת מדינה אחרת) אצל חלקכם עולה הצורך נטישה של רעיון ושינוי של גישה שתוביל לשינוי באורח החיים. באופן כללי: רבים מבני מזל דלי מצויים בסופו של תהליך מתמשך. תחושה של מיצוי וסיום של דבר כזה או אחר מקננות בלבכם ורבים מכם חשים ויודעים כי כעת זהו זמן לשינוי. ההחלטות שתקבלו כעת, אמורות להשפיע על חייכם בתקופה הקרובה, לטוב או לטוב יותר. על מנת שתוכלו להמשיך ולהתקדם בכיוון הנכון, הקלפים מייעצים לכם לוותר ללא חשש על דברים שאתם חשים שמיציתם את עצמכם בהם, להתמכר לשיר חדש אשר נולד בלבבכם ולצאת באומץ אל עבר הלא נודע. הדרך החדשה שתפתח בפניכם תאפשר לכם לפגוש חלקים נוספים בתוככם שכעת הם חיוניים ביותר לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: שינויים שקורים פותחים בפניכם הזדמנויות חדשות שקשורות בקריירה. הצלחתכם בתפקיד חדש או במקום עבודה חדש, תלויה באופן שבו תנהלו את יחסי האנוש שלכם. לבביות כנה ונחמדות אמיתית, יספקו לכם את היכולת להשתלבות מהירה ולהצלחה. לאלו שחוו פיטורין ממליץ הקלף לנסות את מזלם בתחומים אחרים משלכם כלומר לשקול הסבה מקצועית ולמידה של תחום חדש. זוגיות: אתם עסוקים בעיקר בלכבות שרפות ובטיוח העובדה שלא ממש בא לכם על הזוגיות שלכם ולכן… לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק ממליצים הקלפים לוותר על עקשנות שמעכבת את שחרורכם. לאלו שעדיין מתלבטים מה עליהם לעשות? ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למחשבה ולסידור הראש. השקעה של זמן לשיקול דעת, עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שתעשו. ועל זה אמרו חז”ל: סוף מעשה במחשבה תחילה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום, ועל זה אמרו חז”ל – אמרו מעט ועשו הרבה.

דגים:

השבוע נפתח עם משב רוח אופטימי. היכולת לשתף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד והיא זו שתסייע בידכם לקדם נושא שחשוב לכם ביותר. המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בלבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק. טיול או חופשה עולים על הפרק. הציטוט השבועי: “אל תחכו עד שהכל יהיה בדיוק כמו שאתם רוצים שהוא יהיה. זה לעולם לא יהיה מושלם. תמיד יהיו אתגרים, מכשולים, ותנאים שהם הרבה פחות ממושלמים. אז מה? צאו לדרך עכשיו. עם כל מדרגה שתעלו תתחזקו יותר ויותר, תהיו יותר מיומנים, יותר בטוחים בעצמכם ויותר ויותר מצליחים”. מארק ויקטור הנסן. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר “אני לא יכול” או “איני מסוגל”, עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה”איני יכול” מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים “איני יכול”, תנו ח”י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

“בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

בִשְׂפָתָיותּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא

ןבְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍

כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

“מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בדימונה לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות בנתיבות לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באופקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת המתכונים לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת הנדל”ן לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מהארץ – לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות הכלליות (פרסומים ראשונים, ריקולים, ידיעות חשובות) – לחצו כאן

◼️ חדש! לעדכונים במצב חירום >> לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן