עוזי הכוהן קולע בול: מה צופן לכם המזל השבוע?

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-22/09/23 ועד ה- 28/09/23

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-22/09/23 ועד ה- 28/09/23.

טלה:

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר או חסך רגשי שמביא לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע.

לעצמאים שבניכם זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. למחפשים עבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פירגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

הקלפים ממליצים לכם בחום, להיות נכונים להשקיע את הכסף, את הזמן ואת כול המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם. כמו כן נצלו את חופשת סוף השבוע כדי לעניק לזוגיות שלכם קצת יותר משמעות. יום כיפורים: עובר בצורה חיובית וללא אירועים מיוחדים. שבוע מבורך צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: “טובים השניים מן האחד”. מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

שור:

שבוע חיובי בפתח. היכולת שלכם ליצור איזון בחייכם לוקה בחסר. נטייה להגזים או להפריז יוצרת בלבול וחשוב שתקפידו להיות בשליטה. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל שור ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל ליבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי.

עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. כספים: מצטיירת מגמה החיובית. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. לעצמאיים שבניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה – הכרות באמצעות בני משפחה וחברים. לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן… נצלו הסופ”ש כדי להעניק לזוגיות שלכם את הכבוד הראוי.

טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת.

התיקון השבועי: ללמוד שטוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ. יום הכיפורים: עובר עליכם בצורה סבירה בהחלט אתם מתחברים לאווירת החג ולטוהר ולניקוי הרוחני שמגיע בעקבות הצום. שבוע מוצלח חברים צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין – מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: “אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו” (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

תאומים:

המהות של שבוע זה מדברת על היכולת שלכם לנצל בתבונה הזדמנויות שנכרות בדרככם. (בעיקר על רקע כלכלי/מקצועי או עסקי) חשוב לדעת שניצול נכון של הזדמנויות אלו יכול להוות בעבורכם את שינוי חיובי בדרך להגשמת חלומותיכם.. לכן, אל תפחדו להעז ולקחת בשתי ידיים על מה שהאל הטוב מציע. באופן כללי: זהו שבוע טוב לפעולות כלכליות ועסקיות.. המבחן השבועי של בני מזל תאומים – להתמיד בעשיתם לאורך זמן!

להמשיך ולדבוק באמונתם. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: לימודים והכשרה מקצועית. זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. קושי להיכנס להריון נובע מלחץ פסיכולוגי. רוגע ואמונה יעזרו ב”ה לזרע להשריש ולהיקלט בצורה יעילה יותר. (עשיית הילינג קבלי ונכונות להיעזר בטיפול באנרגיות יכול בהחלט לסייע להצלחת התהליך.)

לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין.

כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה. יום הכיפורים: עובר בסדר, הרגשתכם טובה ואתם בהחלט מסוגלים להתמודד עם נצלו את שעות החג גם ליצירת שיח ולחיזוק וגיבוש המשפחה הגרענית שלכם. שבוע טוב, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: “טובים השניים מן האחד”. מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

סרטן:

שבוע פעלתני בפתח. המון מוטיבציה חיובית מציפה אתכם ברצון להזיז, לשנות, לפעול ולקדם נושאים שחשובים לכם. שבוע חיובי אך עמוס ולחוץ ממתין לבני מזל סרטן. המון תנועה, עשייה ונסיעות הקשורות בעיקר לכל נושא העבודה והקריירה.

לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם להתחבר לאופטימיות מחודשת. זמן טוב למנף רעיונות לקידום העסק. בעבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח וזהו השינוי החיובי לו חיכיתם, לכן נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כמו כן השבוע חשוב מאוד שתשקלו את מילותיכם ותישלטו בתגובותיכם מתוך ידיעה שהחיפזון מן השטן.

זוגיות: בן הזוג אינו מאתגר אתכם והשיחות המעטות שאתם מנהלים הן שיחות שטחיות של העברת אינפורמציה על גידול ילדים וניהול הבית, שיחות שאינן תורמות לחיזוק הקשר הזוגי. לצערי, רבים מעדיפים להמשיך בחייהם הנוחים מבלי להיות מאושרים והעיקר שלא לסבול את אי הנוחות הכרוכה בשינוי הרגלים. אין זה סוד ששינוי הרגלים איננו קל אך כגודל הקושי כך גודל השכר.

שינוי בסדרי העדיפויות שלכם והצבת הזוגיות במקום הראוי לה יאפשרו לכם להתמודד עם השתיקות המעיקות. לרווקים: זהו שבוע טוב לחשיפה. צאו מהבית הפגינו בולטות הדבר יתרום ויקדם אתכם לעבר הזוגיות המיוחלת. עניינים שקשורים במעבר, שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק.

טיפ לשבוע טוב יותר: הצחוק יפה לבריאות וטוב לנפש כך קבעו ח”זל. לכן הקפידו לפעול ממקום של שמחה ומצאו כול דרך על מנת לחייך, לצחוק ולשמוח. . יום הכיפורים: עובר בסדר וללא אירועים מיוחדים. שבוע מבורך, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי לתכננן את העתיד, עלינו להבין את העבר ולדעת את ההווה. המונח לדעת, מדבר על ודאות מוחלטת ללא עוררין, ללא ספקות, ללא שאלות. אדם שמתנהל ביודעין, אינו חי את חייו תוך כדי ניסוי ותהייה. במונח לדעת גלומים היכולת לקבל מהיקום את כל מה שאתם צרכים כדי שתוכלו, להשיג ב”ה את כל מה שאתם מאחלים ורוצים לעצמכם.

אריה:

שבוע לא פשוט בפתח. השבוע מומלץ לא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים. התמודדות עם כישלון או עם מפח נפש כגון: חולי, פיטורים, גירושים, נפילה עסקית או מהלומה רגשית/כלכלית יוצרים בשבוע זה טלטלה רגשית. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם תחושות אלו היא התחברות לראייה רוחנית שבבסיסה האמונה שהכול בעזרת השם הוא לטובה וכגודל הקושי, כך גם גודל השכר.

רק ראייה רוחנית שכזו שמתמקדת במציאת החיובי בכול דבר ודבר תבטיח לכם ב”ה את היכולת להפוך את החושך לאור ואת המר למתוק.

לכן קבלו באהבה את השינויים אשר ניצבים למולכם ונסו למצוא בהם את התרומה החיובית אשר תוביל לשחרורכם ולצמיחתכם האישית והרוחנית. בבית: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר.

הדבר גורם לכך שיש מי שנפגע מהתנהגותכם. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם כבר אינו מובטח ואינו יציב כבעבר, גורמת לחשש בליבכם. הקלפים מראים שיש מקום לדאגה ועליכם להיות דרוכים ומוכנים לכל צרה שלא תבוא. זוגיות: לזוגות שביניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור לו אתם מייחלים.

הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות ולחולי (גם משפעת או וירוס בטן וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שהאנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות בגופכם.

יום הכיפורים: אין לכם חשק לכול הבלגן הזה ואתם מתקשים להתחבר.לרוח הדברים. נסו להתעלות ולגלות אחריות אישית ומצאו את הדרך שלכם להתחבר לאווירת יום הכיפורים בצורה ראוייה. שבוע מוצלח, צום קל גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עליכם לדעת ולהבין “שהכול כתוב” ושלכל דבר שמתרחש בעולמנו יש סיבה ויש תכלית, שום דבר אינו מקרי ואינו מתרחש סתם. יחד עם זאת, יש לזכור ש-“הרשות נתונה” וזכות הבחירה החופשית שהעניק לכם בורא עולם מאפשרת לכם לעשות ולפעול על מנת שתוכלו לבחור נכון ולעצב את גורלכם.

בתולה:

השבוע חיובי בעבורכם. המהות השבועית מלמדת על פריצת דרך, על התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר.

שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!!

נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על ליבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

בעבודה: למרות שזהו שבוע קצר, זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות. רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק.

נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם. התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעז. רק תעוזה מלווה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. יום כיפורים: עובר בצורה חיובית וללא אירועים מיוחדים. שבוע מבורך צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

מאזניים:

האינטואיציה שלכם מדברת אליכם. האם אתם קשובים לה? היכולת שלכם לקבל ולפענח מסרים תוך-אישיים עולה בשבוע זה על הפרק וחשוב שתהיו ערים לכך.

באופן כללי: העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביאים לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם.

הקלף השבועי מלמד על רצון לשינוי שמפעם בליבכם ולכן, לרבים מכם יש חשק לעזוב הכול ולצאת למסע רוחני או לטיול משמעותי שיגביר את תחושת שחרור ויביא לשינוי. כדי להשיג את מבוקשכם יהיה עליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם.

הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה.

בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים.

לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק.

האתגר השבועי שלכם: “סור מרע” להשתדל בשבוע זה להיפטר מהרגל שלילי שלכם. . יום הכיפורים: עובר בסדר. החיבור לעולם הרוח עושה לכם טוב ואתם מנצלים בצורה יעילה את ההזדמנות שאלוהים נתן לנו לכפר ולתקן..ישר כוח. שבוע טוב, יום הולדת שמח לחוגגים, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

עקרב:

השבוע תחול ב”ה התבהרות שתאפשר לכם להתחבר שוב אל אמונה. בשבוע זה רבים מבני מזל עקרב נמצאים בנקודה בה עליהם להגיע לידי הכרעה בנושא זה או אחר.

כל עוד לא תתקבלו החלטה יקשה עליכם להיחלץ מהמצב בו אתם נמצאים והבלבול ימשך. קבלת החלטה (גם אם היא איננה קלה) תוביל לדרך חדשה ולהארה שעד עתה עסקתם בטפל ולא בעיקר. התרחקות מחברים ובני משפחה גורמים לכך שאתם חשים שנשארתם לבד, רצוי לשנות את הגישה בה בחרתם (להיעלב או להתרחק) לנהוג ולפעול בדיוק הפוך, שינוי זה יגרום לחידוש קירוב הלבבות שאליו את שאופים.

באופן כללי: הצורך בשינוי מקום המגורים מתגבר ותופס תאוצה. היגע הזמן לקחת את הענייניים לידיים וליזום מהלכים בתחום זה . כמו כן, מספר דברים בבית בו אתם גרים זקוקים לתיקון ושיפוץ השתדלו להתגבר על חוסר החשק וטפלו בנושאים אלו. בסופו של תהליך תדעו כי עשיתם את הדבר הנכון. זוגיות: יש לגלות סבלנות כלפי בן הזוג ולהימנע מוויכוחים שעשויים לצאת מכל פרופורציה.

זכרו-סוף מילה במחשבה תחילה. לזוגות המנסים להיכנס להריון, צפו ב”ה לבשורות טובות בטווח של חצי שנה הקרובה. רכישה או החלפה של מכונית עולה על הפרק. רצוי לא למהר ולבדוק היטב לפני שמקבלים החלטות. טיול או חופשה קצרה שתוכננו מזמן, יעלו יפה ויתרמו רבות לשיפור מצב הרוח.

טיפ לשבוע טוב יותר: חודש תשרי זו הזדמנות נהדרת בעבורכם להתחבר אל כוחות רוחניים עוצמתיים לכן, אל תהססו לקחת חלק פעיל תהליך הסליחות ובמתן כבוד והכרה לבורא עולם.

יום הכיפורים: אין לכם חשק לכול הבלגן הזה של יום כיפור ועם גישה שכזו יהיה לכם קשה לעבור את הצום. נסו לשנות את הגישה שלכם ומצאו את התרומה החיובית שיש ליום כיפור בחייכם. ב”ה עוד תופתעו לטובה. שבוע מבורך, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו, סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם

קשת:

שיפור במצב הרוח. פיוס והשלמה משפרים את האנרגיות סביבכם. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. שבוע טוב לחידוש קשרים רגשיים ולשיקום קשרים שלאחרונה קצת ניזוקו.

היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. בעבודה: למרות שזהו שבוע קצר, זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם.

לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם.

חופשה או טיול שיתרחשו ב”ה בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה וחגי תשרי זהו הזמן המתאים ביותר לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב”ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את שנת תשפ”ד לשנה חיובית בעבורכם?

יום הכיפורים: אתם מצליחים להתחבר לאווירת החג. לאלו מכם שצמים לא צפויים קשיים מיוחדים. שבוע טוב, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דברים שרואים מכאן לא רואים משם!! לעיתים אנו שקועים עמוק בצרותינו כך שאיננו מסוגלים לראות את התמונה הנכונה. היפתחות להכוונה ולסיוע מהסביבה יסיעו בידכם לראות את התמונה גם מזווית אחרת שעד עתה נעלמה מעינכם בעקבות מעורבות רגשית כזו או אחרת.

גדי:

הגיע הזמן להודות בכך שאתם זקוקים לעזרה. עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך להיחלץ ממבואי סתום ולהפיג תחושות לא נעימות. באופן כללי: חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל גדי צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. חלקכם חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה החומרית והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי.

הקלפים משקפים שאתם אכן בשבוע זה צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם באחד מהתחומים הללו. כמו כן, השבוע מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים כדי לפתור ולקדם תהליך תקוע. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם. בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה.

השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם.

אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק ולכן אל תתעצלו לתת לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה לקבל. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, פנו בבקשה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור וידריך כיצד עליכם לעשות זאת.

איזור רגיש בגוף: הראש, מצח .

יום הכיפורים: יש לכם חששות לגבי מהלך הצום אך לחששות אלו אין אחיזה במציאות ואתם בהחלט יכולים לעמוד בו. ב”ה תעשו ותצליחו.. שבוע טוב, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

דלי:

שבוע חיובי ניצב בפתח. השבוע הקלפים ממליצים לכם להיפתח לקבלת עזרה המוצעת לכם ממקורות חיצוניים כמו למשל: מוסדות ממשלה, גופים ממלכתיים, יועצים שונים, רופאים, חברים וכדומה. עזרה שכזו תסייע בידכם להתמודד עם סוגיה אשר גורמת לכם לעיכוב במימושכם העצמי. באופן כללי ניתן לומר, שמתקיים בכם צורך להיות במרכז העניינים- לבלוט ולהשפיע והדבר בא לידי ביטוי בשינויים חיצונים ופנימיים אשר ביצעתם לאחרונה. שינויים אלו חיובים ביותר והשפעתם תורגש בחודשים הבאים.

כספים: לאחרונה הוצאתם קצת יותר מידי והדבר מערער את יציבותכם הכספית. כעת אתם ניצבים בפני תקופה בה עליכם לשקול את צעדיכם הכלכלים בתבונה. הקלפים ממליצים לכם להקפיד ולחסוך סכום כסף קטן מדי חודש. מעשה זה יוכח כמשתלם בעתיד הקרוב.

זוגיות: רבים מבני מזל דלי חשים שהגיעו לאמצע שלב בזוגיות בה הם מצויים וכעת היגע הזמן לבחון כיצד הזוגיות הזו ממשיכה מכאן ולאן היא מובילה?. שיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יאפשר לכם לצעוד יחד לעתיד טוב יותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זו היא תקופה טובה להשקיע ולהתמיד בניסיונות. הקלפים מצביעים על כך שבחודשים הקרובים יש ברכה שקשורה בילדים, הריון ולידה. נושאים שקשורים בכלי תחבורה, רישוי ונהיגה עולים על הפרק. יום הכיפורים: מאפשר לכם ליצור חיבוריים רגשיים חדשים עם בניי הבית שנמצאים אתכם. נצלו זאת בתבונה וצרו שיח פורה ואוהב אם היקרים לכם ביותר… הצום ב”ה עובר בסדר. שבוע טוב, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

דגים:

שבוע חיובי בפתח. זהו שבוע של המתנה, שבוע של ציפיה ודריכות לראות מה יהיה? האטה של פעילות ועצירה של דברים. חשיבה כלכלית נבונה היא צו השעה. באופן כללי: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. זכרו שהססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: גם כאן יש עצירה והמתנה אולם, יחד עם זאת ניתן לראות שיש היזדמנויות עסקיות שיכול לצוץ דווקא בתקופה הזו. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב למצוא עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי היזדמנות לתעסוקה.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. ליוצאים לנופש בחו”ל מומלץ להיעזר בהמון סבלנות. יום הכיפורים: הצום עובר עליכם בסך הכול בסדר ויש לכם את היכולת לעמוד בו בהצלחה. שבוע מוצלח גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אל תתחרטו על יום בחיים שלכם. ימים טובים נותנים אושר, ימים רעים נותנים ניסיון, ימים גרועים נותנים שיעורים, ימים משעממים נותנים הפוגה, ימים מדהימים נותנים זיכרונות, ימים מספקים נותנים משמעות. .

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן