news08.net/ads.txt

עוזי הכוהן קולע בול: תחזית אסטרולוגית שבועית

להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-26/01/24 ועד ה-01/02/24

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-26/01/24 ועד ה-01/02/24

טלה:
רבים מכם חווים טלטלה רגשית שגורמת לצד הלוחמני שלכם לבוא לידי ביטוי בצורה מוגזמת ולכן השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. השבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל טלה שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

שור:
היכולת שלכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהרגיע, חיונית כרגע בעבורכם. בסה”כ, שבוע חיובי ניצב בפתח. ורבים מבני מזל שור צרכים להפנות את מירב תשומת לבם לטיפול ולתחזקה של התא המשפחתי שלהם, שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים ,אחים וכדומה. היכולת שלכם להתגמש, להבין ואף לסלוח יכולה להעניק לכם את האפשרות לגשר על פערים ומחלוקות שעד עתה יצרו ריחוק ותסכול. בעבודה: התחושה שמקום העבודה הוא גם “בית” חסרה לכם והדבר מעיד שאולי היגע הזמן להשלים עם השינויים שהתרחשו. השלמה זו תפתח בעבורכם נתיבים חדשים לקידום ושיפור מעמדכם המקצועי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים למהר ולהשתחרר מכבלי העבר ובשלב זה, לא לבחול בשום עבודה. זוגיות: שינוי בחשיבתכם יוצר תחושה של פיוס ורגיעה ומהמקום הזה הרבה יותר קל לכם לתפקד במערכת הזוגית. הנהנים העיקריים מכך הם הילדים שלכם. מחשבות על הרחבת התא המשפחתי מתרוצצות לכם בראש, ותהליכים שקשורים במיסוד של קשר או בהריון ולידה עולים על הפרק. בשני המקרים הנושא מבורך. לאלו מכם שעברו לדירה חדשה או לבית חדש חשוב לזכור !! שמשנה מקום משנה מזל…. מפגש חברתי מהנה זמן לכם את האפשרות לפגוש בני משפחה וחברים ותקים. שבוע טוב והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: התלמוד אומר: “הכול בידי שמיים – חוץ מיראת שמים”. יראת ה’ תלויה אך ורק בנו. אם תרצו בה – היא תהיה חלק מכם.

תאומים:
התכנסות פנמית לצורך מציאת תשובות לבעיות רגשיות יוצרת שבוע מדוכדך ובעל נטייה לפסימיות. חשש לפגיעה בתדמית ובדימוי העצמי והאישי שלכם גורם לכם להתבודד או להתרחק מהציבור. צפיות שלא מתממשות בעיקר על רקע רגשי ואישי גורמת למפח נפש ולקדרות רוחנית. היכולת להבחין בין עיקר לטפל היא זו שתעזור לכם להבין ולדעת שהתמקדות בדברים החיוביים שסובבים אתכם היא המענה הנכון שייתן לכם את היכולת לשפר את מצב הרוח שלכם. עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות/בידוד ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. לסיכום: השבוע עובר ברגשות מעורבים של חמלה עצמית והתמקדות בשללי וקצת קשה לכם. דווקא כעת היו חזקים והפנו מבטכם אל האור! בכך שבכל מצב, גם הקשה ביותר, תמיד תזכרו שיש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא מובן מאליו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!
הכוונה רוחנית: חשבו רגע בכנות. לקחתם פיקוד מלא על החיים שלכם? אתם מרגישים בשליטה? אם לא, אז לא נורא. אתם רק צריכים להבין שחיים משמעותיים לא קורים מעצמם. הם דורשים מכם לקחת את העניינים בידיים, ותמיד לשאוף להשתפר.

סרטן:
היכולת לשתף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה. צורך לחדש מתוך מחשבה על עתיד טוב יותר גורם לרבים מכם למחשבות רבות שקשורות גם לעתידכם המקצועי וגם על הדרך שבה עליכם לנהוג בתקופה שכזו. באופן כללי: זהו שבוע חיובי מלא במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד הקרוב. בבית: חוסר יכולת לאזן בין הרגש לבין ההגיון עשוי להוביל למצבים של חיכוך וחוסר הסכמה. במקרים שכאלה, מומלץ בחום לנסות ולפעול דווקא במתינות ולא באגרסיביות. זכרו! שמקורו של האושר, הוא בהרמוניה הפנימית שבין הראש והרגש. עבודה: הקלף השבועי מבסר על שבוע גדוש שיצריך מכם חשיבה בוגרת, נטילת אחריות והגדלת ראש. זוגיות: בשבוע זה יש למצוא את הדרך לתת לזוגיות שלכם מענה שיעניק תחושת ביטחון הלחץ שקיים מסביב אינו תורם לכך לכן בשבוע זה יש לגלות אחריות זוגית ובגרות זוגית גם אם הדבר דורש מכם להיות הצד שמוותר. נטייה לעולם הרוח מזמנת לרבים מכם מפגשים עם תכנים ונושאים שקשורים באמונה, דת וכוחמת חיים. טיפ לשבוע טוב יותר: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו ב”ה למציאות שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!
הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

אריה:
בשבוע זה עליכם לאמץ גישה נחושה ואסרטיבית. כעס, מרממור או עלבון שאתם שומרים בלבבכם עשוי להתפרץ וליצור סכסוך או מריבה ועליכם להיזהר וללמוד לכבוש את כעסכם. רעיון חדש או תוכנית חדשה יוצאים אל הפועל וכרגע אתם נמצאים בשלב ראשוני והתחלתי שבו אתם מגבשים דרכי פעולה. השבוע יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מההיגיון מבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להאיר את עצמכם באור חיובי. באופן כללי: ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שבוע זה הוא התחברות כנה ואמתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם. התחברות זו תאפשר לכם לגייס את הכוחות הדרושים כדי לעבור בהצלחה את המסע אותו אתם חווים כעת. לימודים או העשרה כזו או אחרת עולים על הפרק והדבר מומלץ ביותר. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח של שבוע זה ויהיה עליכם לראות ולהראות. הבעת דעתכם ללא חשש והפגנת בטחון עצמי בעצמכם ובעשייתכם יזכו אתכם בנקודות זכות רבות. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים לגלות יותר דומיננטיות ונחישות בתהליך החיפוש. נסו להחליף את המילה “צריך” עבודה במילה “רוצה” עבודה! דוד המלך אומר: “פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון” (תהלים קמ”ה, ט”ז) – ה’ נותן לכל ברייה מה שהיא רוצה – למעשה, אנחנו יכולים לעשות כל מה שאנחנו רוצים. התנאי היחיד הוא שאנחנו צריכים “לרצות”. אם איננו רוצים, האלוקים לא יכול לתת. שנו את חשיבתכם ואז ב”ה תראו את השינוי ועבודה חדשה תעלה על הפרק. זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. טיול ומפגש חברתי פתחים בפניכם דלת לשיפור תדמיתכם החברתית. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!
הכוונה רוחנית: אל תאפשרו למחשבות שלכם לכבות, זכרו – ככל שהמנוע שלכם כבוי זמן רב יותר, כך יקשה עליכם להתניעו מחדש ומשמעות הדבר – רגעי חיים יקרים

בתולה:
זו עת לעשות, עת לפעול, עד לקדם, עת להזיז דברים, עת לשים חששות בצד ולהפשיל שרוולים. זו העת להאמין שאתם יכולים. באופן כללי: היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה שגם לכם מגיע להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. למאמינים ולמתמידים ב”ה ישועה השם. עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם. זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים. כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה. בריאות: הצורך להתגונן, לשמור או לנטור טינה גוזל אנרגיה שחיונית לבריאותכם. ואתם פגיעים יותר לפגעי הסביבה ולכן, מצאו קצת זמן לבילוי שקט ומנוחה ונסו לדבוק בחשיבה חיובית הדבר ב”ה ישפר את הרגשתכם. טיפ לשבוע טוב יותר: מלמלו לעצמכם בלב בלופ את הפתגם הבא: ” אם אין אני לי מי לי”. “רק אני אחראי לאושר של עצמי …(למלמל בלופ כן..) שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!
הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

מאזניים:
השבוע זהו זמן נהדר, לתת גז ולמנף רעיון, תוכנית או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם. זהו שבוע טוב לפעול, לעשות, להתנדב, לעזור ולתת ולתת ולתת. לאלו מכם שהחלו במשהו חדש כמו למשל: עבודה חדשה, פרויקט חדש הכשרה, מראים הקלפים על המון אנרגיה חיובית שרק ממתינה לכם שתשתמשו בה בתבונה. דעו שפעולות נחושות שמלוות באמונה בעצמכם ובבורא עולם, יקדמו אתכם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. עבודה: תהליכים שמתרחשים במקום עבודתכם מציבים בפניכם השבוע, סיטואציות ומצבים בהם תדרשו להוכיח בגרות, אחריות ומסירות. מעבר או שינוי כזה או אחר במסגרת תפקידכם עשוי להוביל אתכם לנקודה חדשה שפותחת הזדמנויות חדשות לקידום ולשיפור מעמדכם המקצועי. אצל חלקיכם ניתן לראות שינויים שקשור בהסבה מקצועית או יצאה לדרך עצמאית בתחום חדש. בשני המקרים התהליך מבורך. זוגיות: שבוע טוב להעניק לזוגיות שלכם את תשומת הלב הדרושה. מצאו כל דרך כדי ליצור קרבה רוחנית לבן הזוג. לרווקים: דווקא כעת בעת של מלחמה יש לכם הזדמנות להכיר, לפגוש ולחשוף את עצמכם. פשוט הרבו להתנדב ולפעול למען האחר וקופידון נמצא בשטח. לסיום, אנא הקפידו להמשיך ולהפיץ אהבת חינם וסולידריות חברתית וזכרו לקרוא את “אנא בכח” מידי יום והקדישו אותו לשלומם של עם ישראל, חיילי צהל ומפקדיו. שבת של שלום ואלוהים אתכם!!
טיפ לשבוע טוב יותר: כוחה של סבלנות: אנחנו גם יכולים לראות כיצד הסבלנות משפיעה על היחסים שלנו עם אחרים. כאשר אנחנו סבלניים, אנחנו מקנים לעצמנו זמן להבין את הצד השני, להתחשב ברגשותיו ולתת מענה יעיל לצרכיו. זה יכול ליצור שקט והבנה בין הצדדים ולעזור לבנות יחסים חזקים ומערכת תמיכה.

עקרב:
השבוע אין לכם הרבה חשק לכלום. התמודדות עם חששות ודאגות גורמים לכם למועקה רגשית. ורבים מכם חווים רגשי נחיתות. באופן כללי: משהו מטריד אתכם וראשכם מלא בדאגה ובהמון מחשבות שמקשות עליכם לעצום עין. חששות ופחדים שאין להם כול אחיזה במציאות גרמים לכם להיגרר ללא כול צורך למרה שחורה. הפחדים (שמקורם בראשכם בלבד!!!) נגרמים כתוצאה של מספר דברים כמו למשל: דימוי עצמי נמוך, פחד מזיקנה וערך עצמי לוקה בחסר, פחד מעוני, שינוי פתאומי במצב הקיים או תקופה לא ברורה שניצבת בפניכם. כדי להיחלץ מהמצב שבו אתם הם אלו שיוצרים את הפחדים שמולם אתם ניצבים, יהיה עליכם לדבוק בחשיבה חיובית ובאמונה שיש לכם את כול מה שצריך כדי שהכול ב”ה יהיה בסדר! ואז… הכול באמת יהיה בסדר. במידה ואתם מתקשים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו ללא היסוס לייעוץ ולעזרתו של איש מקצוע שיאפשר לכם במהירות לעלות על נתיב של חשיבה חיובית ואמונה. בעבודה: השבוע אינכם במיטבכם. ניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר, דבר שגורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו על כך, בדרך זו לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. בינו לבינה: שחיקה וקרירות במערכת הזוגית מעלה אצל חלק מהשוורים מחשבות שאולי יהיה להם יותר טוב מחוץ למסגרת הקיימת. הקלפים מצביעים על כך שפריצת המסגרת הקיימת איננה בחירה נכונה לטפל בבעיה ובזמן כזה או אחר יהיה עליכם להתמודד עם ההשלכות שכרוכות בבחירה שכזו. בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. אל תזלזלו בשפעת וגם לא בקורונה ונצלו את חופשת השבת למנוחה., כמו כן, ארגנו לעצמכם יום חופש עם אדם אהוב, עשו הילינג או כול טיפול משיב אנרגיות וכמובן השתדלו להימנע מלחצים מיותרים בעת הצורך פנו לרופא. . שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!
הכוונה רוחנית: כשאתה אסיר תודה על הדברים שיש לך, יהיו לך יותר דברים להכיר תודה בגינם.

קשת:
זהו זמן טוב להתחבר אל יוזמה ועשייה מתוך אמונה עצמית ביכולות שלכם. כעת אתם נדרשים להוביל, להנהיג להטוות כיוון ודרך ולהשרות תחושת ביטחון בסובבים אתכם. באופן כללי: זהו שבוע שקורא לכם לנהוג באחריות, להפגין נחישות ולפעול בבגרות. רק התנהגות אסרטיבית ובוגרת תאפשר לכם לקדם רעיון או להשיג את מטרותיכם במהירות רבה יותר. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות תעסוקתית, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. נצלו אתחופשת השבת על מנת להזרים מים חיים בזוגיות שלכם. התיקון השבועי: אל תיכנעו לייצר הרע. האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף אדם אינו מסוגל לממש את הפוטנציאל האישי שלו, אם הוא לא בשמחה. לכן, הקפידו למצוא את הדרך שבה משתלבת שמחת החיים בהוויה היומית שלכם.

גדי:
זהו זמן של החלמה, זמן לריפוי והתחזקות רוחנית ונפשית. באופן כללי: גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל גדי ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם. בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”. לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף. לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.
הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי – כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

דלי:
המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להתחבר אל הרופא הפנימי שקיים בתוככם. כדי לעשות זאת יהיה עליכם לעשות שימוש מועיל בידע כזה או אחר, שצברתם עד כה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להתרפא מהפחדים והחששות שמעכבים מכם לקבל את השינוי לו אתם זכאים. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בעבודה: מאבקים שאתם מנהלים אל מול האגו שלכם עשויים לקחת אתכם בשבוע זה למקומות רגשיים שאינם נוחים לכם. כדי שתוכלו לעמוד במשימה, יהיה עליכם לנהוג באיפוק ולא למהרו חרוץ דין בכול נושא או עניין. בריאות: נכונות להיעזר ברופאה אלטרנטיבית לצד ולא במקום הרפואה הקונבנציונאלית יכולה להוביל להקלה ואף לשיפור. זוגיות: למתחתנים – המון מזל ברכה והצלחה. לנשואין – השבוע חשוב לדעת איך להבליג ולא לעשות עניין מכול דבר. יום הולדת שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אל תרבו להתלונן ולקטר- תלונות יזמנו אנרגיה שלילית לתוך חייכם.

דגים:
פעולותיכם והישגיכם נמדדים ונבחנים ויש מי שבודק, שמנטר שמעריך כול צעד שלכם. השבוע יהיה על בני מזל דגים לתת לראש להוביל. נתינת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שבו הם התברכתם ישרת אתכם בצורה יעילה. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר בראש ובראשונה עם עצמכם, ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. כמו כן, ענייניים שקשורים במוסדות ממשלתיים כגון מס הכנסה, ביטוח לאומי או מ.ע.מ עולים על הפרק ויהיה עליכם להיות מוכנים. זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. בשבוע זה יש סבירות רבה להתעסקות עם מוסדות מדינה וממשל כמו למשל ביטוח לאומי או בתי משפט. לאלו מכם שצרכים להתייצב אל מול מערכת הצדק אל חשש למרות הקשיים הצדק יצא ב”ה לאור. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בעיני הקב”ה, מעשיו הטובים של אדם וחסרונותיו נשפטים בצורה איכותית ולא כמותית. חטא נורא אחד עלול לדון לכף חובה חיים שלמים של מעשים טובים, כפי שמעשה טוב אחד מיוחד יכול למחוק חטאים רבים. זכרו! רק אלוהים יודע באמת מה נמצא בלבו של כל אדם ורק הוא יודע את ערכם האמיתי של מעשיו.

“בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ
הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ
מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא
תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו
בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן
כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי
מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא”
בענווה, בשלווה ובעין טובה
עוזי הכוהן
0523646914

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כל התחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן