עוצמה יהודית בפנייה לראש אגף החקירות וליועץ המשפטי לממשלה: “תפתחו בחקירה בעקבות דיווחים על ניסיון להטות את תוצאות הבחירות”

עוצמה יהודית פנתה לראש אגף החקירות במשטרה וליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה בעקבות דיווחים רבים על ניסיון להטות את תוצאות הבחירות ולהוציא מהקלפיות פתקי עוצמה”.

לאחר שבבוקר דווח כי הגיעו אנשים לכמה קלפיות ברחבי הארץ עם מכתבים מזויפים בשם מנכ”לית ועדת הבחירות לפיהם כביכול עוצמה יהודית פרשה מהמירוץ, בעוצמה יהודית פנו לפני מספר דקות ליועץ המשפטי לממשלה ולראש אגף החקירות במשטרה ניצב יגאל בן שלום, בדרישה לפתוח בחקירה דחופה ולמצות את הדין עם מזייפי המכתבים.

למחלקה המשפטית של עוצמה יהודית הגיעו החל משעות הבוקר פניות רבות בהן דווח כי מקלפיות רבות הוצאו פתקי המפלגה במכוון. בעוצמה יהודית פנו בעקבות הדברים אף למנכ”לית ועדת הבחירות, עו”ד אורלי אודס, בבקשה דחופה להוציא מכתב רשמי מטעם ועדת הבחירות בו יובהר כי עוצמה יהודית לא פרשה מהמירוץ, וכן לחדד בפני הוועדות האזוריות כי עוצמה יהודית לא פרשה מההתמודדות בבחירות.

בעוצמה יהודית מוסרים: “הגיע הזמן שהמשטרה וגורמי אכיפת החוק ימצו את החוק עם העבריינים מימינה וממפלגות אחרות שמנסים לזייף את התוצאות ולגנוב את הבחירות. עוצמה יהודית מתמודדת עד הסוף, ואנו קוראים לכל איש ימין שרוצה נציגות אמיתית בכנסת ולא פוליטיקאים שמרמים אותו, להצביע לעוצמה יהודית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן