news08.net/ads.txt

עורך דין הוצאה לפעול הוא איש מקצוע שאף אחד מאיתנו לא רוצה להיעזר בו, בין אם אתם הנושים לבין אם אתם הנושים, משמע: החייבים. כיום יש לא מעט סיבות שאפשר להיות חייבים כספים או להתמודד עם הוצאה לפועל, החל ממקרים של חובות שלא ניתן לצאת מהן, עד מקרים של חדלות פרעון, מינוי של כונס נכסים, עיקול מטלטלין, עיקול מקרקעין וכולי.

אם אתם מוצאים את עצמכם בתסבוכת עם הוצאה לפועל: חשוב שתבחרו עו”ד טוב, מומחה שמכיר את התחום וידע לספק לכם את השירותים הנכונים והטובים ביותר כדי שתוכלו לצאת מהתסבוכת ולהתחיל בחיים כלכליים חדשים.

אבל מה צריך לדעת על הוצאה לפועל?

הוצאה לפעול הוא גוף של המדינה שעוסק באכיפה וגביית חובות. את הגוף אומנם מפעילים אזרחים ובעלי שליטה בחברות ועסקים על ידי הגשת תביעות ושאר תהליכים: אבל מי שיבצע את העיקולים בפועל הם עובדי לשכת ההוצאה לפועל.

מי שנכנס למערכת שכזאת כבעל חוב, ימצא עצבו בסוג של תסבוכת שלא קל לצאת ממנה משום שלצד החוב המקורי אשר בגללו החלו הליכים נגד חייב – יתווספו גם ריביות, תשלומים ועמלות לגוף האוכף, כמו גם שחשבונות הבנק, הנכסים ומקרקעין יכולים להיות משועבדים. וכאן דרוש עורך דין הוצאה לפועל טוב שיוכל להוציא אתכם מהתסבוכת.

הוצאה לפועל נועדה לאכוף פסקי דין, שטרות חוב, משכנתאות, תביעות ושאר החלטות שניתנות בדרך כלל על ידי בית המשפט בכול הנוגע לחובות. מדובר בגוף מדיני שאוכף פסקי דין ופועל כדי לגבות חובות שונים החל מכאלה שתובעים אזרחים עד מוסדות גדולים כמו בנקים או רשויות ממשלתיות. הצעדים שנוקט גוף כמו הוצאה לפעול נחשבים נוקשים והוא מטיל  הגבלות ועיקולים שונים על החייב על מנת להפעיל עליו לחץ לפרוע את חובו בהקדם.

כיצד בוחרים עו”ד הוצאה לפועל?

בתחילה חשוב לבחור משפטן/ית מנוסה שיש לו שנים של הכרות וניסיון בתחום. יש לבחור משרד יעיל שיכול לאפשר מגוון רחב של פתרונות ושירותים שיכולים לשמש נישומים בהוצאה לפועל, משמע: אתם במידה ויש לכם חובות ועיקולים שהפעיל הגוף הזה נגדכם.

כדאי לחפש עורך דין שפועל האזור המגורים שלכם או באזור בו העסק שלכם נמצא כמו עו”ד הוצאה לפועל בירושלים ושימו לב כי מדובר על איש מקצוע שיעזור לכם לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר.

צרו קשר עם משרד עורכי דין שמכיר את החוקים והתקנות של הוצאה לפועל ויכול לסייע לכם להכריז על חדלות פירעון, לבצע הסדר חובות, להחזיר חובות באמצעות נכסים ולבצע כל פעולה שתסייע לצאת מהמצב הקשה.

שמעון האן משרד עורכי דין יכול לספק לכם תמיכה ובה בעת לייצג אתכם מול בית המשפט ומול הגוף הכוחני הזה. בחרו את מי שיכול להוציא אתכם מ”הבור” כמה שיותר מהר ולספק לכם ייעוץ לחזרה לחיים כלכליים טובים יותר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן