news08.net/ads.txt

עורך דין מומחה בפלילים נקרא עורך דין פלילי, יכול לקרות לכל אדם במשך חייו שיואשם באישומים פליליים, אם חס וחלילה קרה מצב שאכן הואשמתם באישום פלילי עליכם לשכור את שירותיו של עורך דין  פלילי. תפקידו של עורך דין זה הוא לסייע לכם בכתב ההגנה, כלומר לכתוב את כתב ההגנה עצמו, לטפל בניירת של כתב האישום שהואשמתם בו וכמובן לייצג אתכם בבית משפט נגד התובע של המשפט

.

תחומיו של עורך דין פלילי הם רבים כגון: הריגה, רצח, עבירות נשק, הלבנת הון, בעילה אסורה, שוחד על כל רבדיו, פגיעה בפרטיותו של האחר, יחסי מין ללא הסכמה- אונס ועוד הרבה נושאים. עורך דין פלילי מקצועי ובעל ניסיון צריך להיות מלומד בכל מה שקשור לכל הנושאים שציינו לעיל וצריכות להיות ברשותו את כל הכלים כדי לעזור ללקוח שאותו הוא מייצג. עורך דין פלילים הוא תחום שבזמן האחרון גבר הביקוש אליו, לצערנו הפשעים שמייצרת אזרחיה של מדינת ישראל רק גברו בזמן האחרון בתחום של הפלילים, לכן, עורך דין  שמתמחה בכל מה שקשור לתחום הפלילים נחשב לעורך דין מבוקש.

עורך דין פלילי עוסק בעבודתו גם בתהליכים של הארכות מעצר, יסודות של עבירות והוכחתם, הבדלים בין סוגים שונים של עבירות וחומרתן ועוד נושאים רבים. שלושת הדברים שצריך לזכור בזמן ששוכרים עורך דין פלילי הם: רזומה מעולה בתחום הנזכר לעיל, כלומר עורך דין  בתחום הפלילים שעבר הרבה תיקים בתחום של האישום. הכימיה בין הנאשם לעורך דין צריכה להיות כימיה טובה ששני הצדדים יבינו אחד את השני, כלומר שיבינו אחד את השני בכל צעד במשפט של הנאשם. עורך דין פלילי שאוהב את עבודתו, כלומר שמתי שתזדקקו לו הוא יגיע אליכם בגלל שעבודתו חשובה לו והוא חי את העבודה.   עורך דין פלילי חייב להיות הכי טוב במה שהוא עושה כדי שיוכל להוציא אתכם מהצרה שנקלעתם אליה.

תפקידו של עורך דין פלילי

כל סטודנט לעריכת דין בוחר לעצמו בשלב מסוים של הלימודים את תחום ההתמחות הרצוי בו יתמחה במיוחד. סטודנטים אשר חושבים על כניסה לתחום המשפט הפלילי, כדאי להם לשקול היטב את ההחלטה, ולוודא שהם מסוגלים להתמודד עם ההיבטים הפחות זוהרים של עבודתו של עורך דין פלילי.

מהם סוגי עבירות הפליליות?

מי שבחר להיות עורך דין פלילי יעסוק במקרים של תביעה משפטית פלילית, כל העבירות הפליליות החמורות על החוקי מדינת ישראל, אלו עבירות רכוש, עבירות סמים, איומים, המעשים המגונים, אלימות, גנבות אונס עוד. עבירות פליליות מחולקות לפי דרגת החומרה. חטא – העונש הוא עד 3 חודשי מאסר או קנס כספי. עוון – שהיא העבירה הקלה ביותר והעונש הוא לא פחות מ- 3 חודשי מאסר ולא יותר מ- 3 שנות מאסר. פשע – היא העבירה החמורה ביותר, העונש הוא לא פחות מ- 3 שנות מאסר ועד מיתה או מאסר עולם.

עיסוקו של עורך הדין הפלילי

תפקידו של עורך דין פלילי הוא לייצג אדם שנעצר והואשם בעבירה פלילית, הוא צריך לנסות לזכותו או לנסות להקל בעונשו. מי שהואשם ויש לו תיק פלילי וחשוב לו למחוק את הרישום הפלילי נגדו, יכול לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי כדי שזה ינסה למחוק את הרישום הפלילי בטענה של התיישנות, של שיפור התנהגות ועוד. נאשם המרצה תקופת מאסר, יכול להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי כדי לממש את הזכויות המגיעות לו כאסיר, להגשת ערעור על גזר הדין או העונש, חופשה מיוחדת, או לבקשת חנינה מהנשיא.

מה נחשב להישג בתחום הדין הפלילי?

במקרה של עבירות פליליות הנחשבות לחמורות, בהן עורך הדין הצליח לזכות את הנאשם, עורך הדין נחשב לטוב או מוצלח, אם הוא מכיר את היטב את החוקים ובעיקר את הפרצות בו, אותם ניתן לנצל במקרים מסוימים. ולסתור את כתב האישום שהוגש. עורך דין טוב הוא זה שמצליח ברוב המקרים לזכות את הנאשם גם אם אין לכך הרבה סיכוי, או להפחית, בצורה משמעותית, או כתב האישום כך שהנאשם יצא בעונש קל. להיות עורך דין פלילי זה לא קל, משום שהרבה פעמים הוא יתקל במקרים בהם תהיה פגיעה בחוקי המוסר והאתיקה שלו, רוב ההתלבטויות שלו יתבססו על הדילמה המוסרית של החוק והצדק מול בעבודה בתור עורך דין  פלילי.

(צילום-PIXABAY)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן