news08.net/ads.txt

עושים עסקים בחו”ל – הכל על נסיעות עבודה

מה לבדוק לפני, ובאיזה מלון לשהות? כל מה שצריך לדעת על נסיעות עבודה דניס לר תוכן ממומן ע”י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום)

מה לבדוק לפני, ובאיזה מלון לשהות? כל מה שצריך לדעת על נסיעות עבודה

דניס לר

תוכן ממומן ע”י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום)

נסיעות עסקים יכולות להיות חיוניות לבניית קשרים עם לקוחות ושותפים, השתתפות בתערוכות וכנסים, בניית קשרים ונטוורקינג והרחבת האקוסיסטם של החברה ושל התעשייה לשווקים חדשים. עם זאת, הן יכולות להיות גם יקרות וגוזלות זמן בכל הנוגע לתכנון ולביצוע. איך מתכוננים לנסיעת עסקים כך שתעבור על הצד הטוב ביותר, וכיצד ניתן לנצל את כרטיס האשראי העסקי שלנו עבור שדרוג הנסיעה?

מה לקבוע ולהזמין מראש

לפני שאתם יוצאים לנסיעת העסקים שלכם, יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לקבוע ולהזמין מראש:

  • טיסות ומקומות לינה: זה כנראה השלב החשוב ביותר, מכיוון שיש צורך לוודא שיש לנו דרך להגיע ליעד שלנו, ומקום לישון בו. זאת כמובן, במידה והחברה המארחת או הכנס המקצועי לא מציעים זאת בעצמם. בעת הזמנת טיסות, יש לקחת בחשבון גורמים כמו אורך הנסיעה, הזמן בשנה והתקציב שעומד לרשותנו. בעת הזמנת מקומות הלינה, נחפש מלונות הממוקמים במיקום מרכזי ומציעים שירותים שחשובים לאדם שנסיעת עסקים – כמו חדרי שיבות, מרכזי עסקים, חללי עבודה, WIFI חזק ומסעדות.
  • תחבורה: מרגע שנגיע ליעד, חשוב שתהיה לנו תוכנית להתניידות. חשוב להבין את אופי התחבורה במיקום אליו הגענו – למשל בניו יורק סביר שנתבסס על מוניות, בעוד בדובאי למשל, סביר יותר שנרצה לשכור רכב. אם שוכרים רכב, נקפיד להזמין אותו מראש, במיוחד אם אנו מטיילים בעונת השיא.
  • פגישות: נקבע את כל הפגישות זמן רב מראש. הדבר יעזור להפיק את המרב מהזמן שלנו בביקור, ולהימנע מתכניות שמתנגשות. לפני הנסיעה, כדאי לערוך בדיקה – האם יש בעלי מקצוע, קולגות או אחרים שמתגוררים או עובדים ביעד אליו אנו נוסעים ששווה ליצור איתם קשר לטובת מפגש?
  • דרישות ויזה ודרכון: הקפידו לבדוק את דרישות אשרת השהייה והדרכון עבור מדינת היעד שלכם. ייתכן שיש צורך להגיש בקשה לוויזה או לחדש את הדרכון לפני הנסיעה.

בחירת בית המלון

כשנצא לחופשה, סביר להניח שנבחר את המלון לפי המחיר, הקרבה שלו לחוף היום או גודל החדרים. בנסיעת עסקים מערכת השיקולים היא מעט שונה. להלן ארבע דוגמאות לסוגי מלונות המתאימים לנסיעות עסקים:

  • מלונות בשדה התעופה: מלונות בשדה התעופה הם אופציה נוחה לנוסעים לרגל עסקים שצריכים לתפוס טיסה מוקדמת או נוחתים מאוחר. הם מציעים בדרך כלל שירות הסעות אל ומשדה התעופה, כמו גם שירותים כגון מרכזי עסקים, מרכזי כושר ומסעדות במלון.
  • מלונות בוטיק: מלונות בוטיק מציעים חוויה אישית ואינטימית יותר ממלונות רשת מסורתיים. לעתים קרובות יש להם עיצוב ושירותים ייחודיים המיועדים למבקרים עסקיים, כגון חדרי ישיבות, חללי עבודה, חדרי מפגש פרטיים ושירותי קונסיירג’.
  • מלונות לשהייה ממושכת: מלונות אלה הם אופציה טובה עבור נוסעים עסקיים השוהים תקופה ארוכה יותר – מנהלי פרויקטים, מטמיעי מערכות, יועצים וכדומה. המלונות המתאימים לשהייה ארוכה מציעים בדרך כלל שירותים כגון מטבחים, מתקני כביסה ומקומות אירוח המתאימים למשפחות ולחיות מחמד.
  • מלונות כנסים: מלונות כנסים הם אידיאליים עבור נוסעים עסקיים המשתתפים בתערוכה או כנס. רבות מההתכנסויות המקצועיות מתרחשות בבית מלון, ומציעות לבאי הכנס לשכור חדר באותו המלון.

כיצד כרטיס אשראי עסקי יכול לעזור לך לחסוך כסף ולקבל הטבות בנסיעות עסקיות?

כרטיס אשראי עסקי הוא חשוב לכל איש עסקים בשגרה, אך בעת נסיעת עסקים הוא מתגלה כנכס חסר תחליף. שימוש בקשת ההטבות שמספקים כרטיסי אשראי עסקיים יכול לחסוך לנו כסף באופן משמעותי במהלך נסיעת העסקים, ולשדרג אותה לאין ערוך.

כרטיס האשראי העסקי* של אמריקן אקספרס הוא אחד מהם ומציע תוכנית המאפשרת לצבור נקודות על חשבון הוצאות העסק שלכם, שממילא אתם מוציאים. באופן זה, הן הופכות למעשה להנחות להזמנת טיסות בכל חברות התעופה, במגוון מלונות בארץ ובעולם ואפילו ברשתות ציוד לעסק דוגמת KSP. ומה בנוגע לחיוב מט”ח? מחזיקי הכרטיס נהנים גם מחיוב מט”ח אחת לחודש, ללא ריבית וללא הצמדה. זאת ועוד, הכרטיס מציע הטבות נסיעות כגון ביטוח נסיעות וביטוח כבודה וכניסה לטרקלין דן ללא עלות, כדי להתחיל את הטיסה ברוגע. הטבות כאלה יכולות לחסוך לא מעט כסף ולהפוך את נסיעות העסקים שלכם להרבה יותר נוחות – ועם המון סטייל.

ומה עם קצת תרבות ופנאי?

הכרטיס מציע גם שירות קונסיירז’ הפעיל 24/7 ומספק מידע על מופעים, תערוכות, אירועים ומסעדות בארץ ובחו”ל, במידה ונרצה לשלב גם פנאי בנסיעת העסקים. לפנק, כבר אמרנו?

נסיעה נעימה ומהנה!

 

*בכפוף לתנאי החברה ולתנאים המפורטים באתר, ההטבות עשויות להשתנות מעת לעת. הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה אמריקן אקספרס בע”מ ו/או אקספרס פרימיום בע”מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

צילום: Shutterstock

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן