news08.net/ads.txt

עושים קאמבק: דודי בוזגלו חוזר לניהול של צחי איבגי

הזמר המושמע ביותר ביוטיוב, עם להיטי הענק שכבשו את כל העולם, מחשב מסלול מחדש: הוא חוזר למנהל הקודם שלו – חבר הילדות מלוד – איש העסקים והיוצר המוכשר צחי איבגי וגם הוציא עיצמו את הלהיט החדש “משוגעת”

“זאת תקופה לא פשוטה לנו, כמדינה ובכלל”, כתב בוזגלו בתחילת החודש לעוקביו ברשת החברתית. “אנחנו האמנים חייבים למרות הכל להמשיך, ליצור ולהתקדם. אז נתחיל בזה שאתם כוח בלתי מוסבר עבורי, אתם נותנים לי את הדחף ליצור ולעשות את מה שאני הכי אוהב. תודה בראש ובראשונה לבורא עולם, על השגחות פרטיות, על הכיוון שלו והדרך המרתקת שהוא לוקח אותי אליה בקריירה שלי ובחיים בכלל. אני מקבל הרבה הודעות לאחרונה לגבי הניהול שלי – אז סוף סוף אפשר לספר לכם בשעה טובה שאני והמנהל שלי צחי איבגי שהתחיל איתי את הדרך המטורפת הזאת איחדנו כוחות מחדש ואנחנו מכינים לכם המון הפתעות”.

למי שלא מעודכן, כבר בתחילת דרכו של בוזגלו, זיהה איבגי את הפוטנציאל הגדול והשניים הוציאו את “אחד מאוהב” ו”אולי אהיה שמח”, שגרפו מעל 20 מיליון צפיות יחד. לאחר מכן את “שופי”, “בדיוק עכשיו” ו”עדיין נזכר”. בשיא ההצלחה נפרדו דרכיהם – ולאחר שעבר למנהל אחר, הבין כי הוא צריך לחזור הבייתה.

כאמור, לאחרונה איחדו כוחות מחדש , שחררו את “משוגעת” ועובדים על סינגל (“אדום על הצוואר”, מפיק: מאור יצחקי) שיסגור את האלבום “אולי אהיה שמח”. לדברי צחי איבגי, “המטרות לשנת 2021, אם שאלתם כוללות מופע עם להקה, אלבום שני ובמות ענק”. ואנחנו אומרים: אינשאללה, תצליחו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן