news08.net/ads.txt

עידית אלה ארגס מ’מצליח’ – עומדת מאחורי מחברות ההעצמה וההשראה

עם ולמרות כל האמצעים הטכנלוגיים שיש לנו לכתוב רעיונות, רשימות, מחשבות והרהורים, בסופו של יום אנחנו אוהבים לכתוב על מחברת.

מחברת כזו שהולכת איתנו לכל מקום, מחברת שהבטריה שלה לעולם לא תיגמר, מחברת שתהיה שם בדיוק בזמן הנכון. מחברת כזו של רעיונות, מחשבות ולפעמים גם ציורים וקשקושים הופכת בסופו של דבר למחברת של זיכרונות. גם עידית אלה ארגס, מאמנת אישית למוטיבציה והעצמה נשית, מסתובבת עם מחברות בתיק. אלו הן לא סתם מחברות, אלא מחברות השראה. ואכן עידית היא השראה חיה, נושמת וקיימת בכל יום ובכל שנה. עידית איבדה את בנה אליאור ז”ל והוא בן 8 ימים בלבד. לאחר היריון קשה ואובדן תינוק רך בימים היא שקעה אל תוך עצמה. הסתגרה בתוך כאבה. אך ככל שהימים עברו היא הבינה שלשקוע בכאב, רק יגרום לה ולמשפחתה יותר צצער והגיע הזמן לקום ולצמוח מהמשבר.

עידית החלה לספר את סיפורה. לתמוך בנשים צעירות שחוו גם הן אובדן היריון ולידה ואף לאמן בני נוער וילדים למוטיבציה, צמיחה והתפתחות אישית. כמי שנוהגת לכתוב, לשרבט, לצייר ולרשום בכל יום ויום, גם עידית הסתובבה עם מחברות ויום אחד זה פשוט קרה. “החלטתי לקחת את המוטיבים המרכזיים המלווים אותי בחיים”, היא מספרת לנו בהתרגשות, “ולאגד אותם למחברת השראה מעצימה. מחברת שכל דף ודף יעניק לקוראים שלו עוד מסר מחזק עוד עידוד במהלך היום”. לאחר עבודה מאומצת ומחשבה מרובה נולדו להן שתי מחברות השראה – “אני מלכה” ו”מאמינה בעצמי”. שתיהן מחברות לכתיבה חופשית וכל אחד ואחת יכולים להעלות על הכתב את הסודות הכי כמוסים, את החלומות הכי פרועים ואת הזיכרונות הכי מרגשים.

במהלך העבודה על המחברות האלה, הרצתה עידית בפני בני נוער ברחובות ונתנה להם משימה – לעצב לעצמם כרטיס ביקור. למעשה, היא רצתה ללמד את התלמידים ולעזור להם להבין טוב יותר מהו דימוי עצמי. במהלך השיעור, ניגש אליה אחד התלמידים בהתלהבות ואמר שעיצב מערכת שעות ולוח משימות, מעבר למה שהיא דרשה. נפעמת מיכולת העיצוב שלו ומהחשיבה היצירתית הבינה עידית כי ברגע זה היקום שלח לה את המחברת השלישית – מחברת ניהול זמן. בשורה התחתונה – הידיעה כי נולדו לעידית שלושה תינוקות חדשים, מרגשת אותה בכל יום.

לרכישת המחברות לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן