עידית סילמן השרה להגנת הסביבה חושפת הבוקר [שני] כי אלמונים השליכו פיתות מחוץ לביתה בחג הפסח. כך כתבה הבוקר בחשבון ה-X שלה:
פסח. רחוב שרובו דתיים ושומרי מסורת. החלאות הללו באים לפזר פיתות על פני הרחוב.
זה לא למען החטופים. זה לא למען הדמוקרטיה. זה אפילו לא עבור פוליטיקה.
זה רק כי הם טיפוסים נאלחים, שאין בהם ערכים אנושיים בסיסיים. אפס אכפתיות לזולת, אפס כבוד ליהדות, ואפס תרבותיות. אפסים מוחלטים.
רוב רובו של העם מקיא מהם.
חג שמח!
◼️ הצטרפו לחדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










