עיריית יהוד-מונוסון מובילה בשקיפות

מה זה אומר? 100% מענה לפניות על בסיס חוק חופש המידע!

דו”ח היחידה הממשלתית לחופש המידע במשרד המשפטים והממונה על העמדת מידע לציבור במשרד הפנים, מעלה כי עיריית יהוד-מונוסון הובילה בשקיפות המידע והנגשתו לציבור, כאשר במהלך 2022, 96% מהפניות לפי חוק חופש המידע נענו כש-4% הפניות הנותרות בוטלו על ידי הפונים.

נתון נוסף המלמד על המחויבות של העירייה לשקיפות פעולותיה הוא המענה המהיר על הפניות, ש-68.8% מהן נענו תוך 14 יום ממועד הגשת הבקשה.

מעיריית יהוד-מונוסון נמסר: “השקיפות בפעולות העירייה היא חיונית לחיזוק האמון בין העירייה לתושבים ולכן אנו מקפידים עליה ופועלים כדי לתת מענה מלא ומהיר ככל הניתן לכל פניה. המחויבות לענות על כל פנייה, איננה פועל יוצא של חקיקה, אלא בראש ובראשונה של אמנת השירות שלנו, לתת לתושבות ולתושבים את השירות הטוב ביותר שחלק בלתי נפרד ממנו הוא מתן המענה לפניותיהם”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית יהוד מונסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן