news08.net/ads.txt

עיריית נס ציונה הגישה תלונה נגד המשחיתים; ראש העיר, שמואל בוקסר: “מבקש מכם, תפסיקו עם זה”

על רקע כתובות הנאצה שבהן נכתב כי שמאלנים הם בוגדים, הודיע הבוקר (שני) ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר כי “לא נסבול אמירות כגון אלו, מעשי אלימות והשחתה. העירייה הגישה תלונה למשטרה ותפעל מול רשויות החוק לאיתור המשחיתים ולמיצויי הדין”.

 

עוד הוסיף: “נכון לרגע זה, מחלקת שפע הסירה את כל הכתובות שרוססו. אמשיך לקדם שיח של סובלנות, אחדות וערבות הדדית.  זה לא מתאים לנו, זה לא מה שאנחנו רוצים לראות בעיר. אנחנו עומדים עכשיו עם הצוות ומנקים את כל שלכלכו אתמול בלילה. אני מבקש ממכם עוד פעם ועוד פעם, תפסיקו עם זה. זו לא דרך לעשות מחאה, ממש לא. יש דרך לגיטימית לכולם מותר למחות ולהפגין אבל לפי החוק וכמו שצריך”.

כזכור, שלוש כתובות נאצה שבהן נכתב כי שמאלנים הם בוגדים רוססו הבוקר (שני) בנס ציונה. כתובת אחת, שבה נכתב “כאן גר סמאלן בוגד”, רוססה ליד ביתו של פעיל במחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, צבי פלטיאל, שתלה שלט עם הכתובת “לך”. כתובת נוספת רוססה ברחוב שבו נתלו שלטי מחאה נגד נתניהו על כמה בתים. בשבוע שעבר הודבקו מדבקות עם כיתוב דומה על בתיהם של שני פעילי מחאה בעיר, והמשטרה סגרה בימים האחרונים את החקירה בשל היעדר חשד לפלילים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן