news08.net/ads.txt

עיריית נס ציונה נקטה בצעדים בעקבות הזינוק בחולי הקורונה

נוכח העלייה המשמעותית בכמות החולים והמבודדים בנס ציונה – 36 חולים מאומתים, קפיצה של כמעט פי 2 חולים בשבוע, עיריית נס ציונה מודיעה על נקיטת הצעדים הבאים.
קבלת קהל: נוכח העלייה בכמות הנדבקים בעיר – החל מיום ראשון הקרוב, 12.7.2020, לא תהיה קבלת קהל פרונטלית במשרדי העירייה. הפניה תתאפשר דרך הטלפון, המייל והדיגיטל. ניתן לפנות כמובן למוקד העירוני ולמרכז שי”ל לסיוע.
להזכירכם – העובדים הסוציאליים שובתים ולא יינתן שירות באגף הרווחה והשירותים החברתיים.
מתחם הבדיקות שהוקם באצטדיון: קופת חולים כללית ביצעה במתחם האצטדיון מתחם דרייב אין לבדיקות. מעדכון שקיבלנו היום, ממוצע הבקשות לבדיקה במתחם קטן יחסית, ולקופה ישנו צורך להקים עמדות בדיקה בערים אחרות הנכנסות להסגר. על כן, בשלב זה המתחם יקופל, ויפתח שוב במידה ויעלה הצורך מקרב תושבי העיר. בכל מקרה ישנם מספר מתחמים זמינים בערים שכנות, ובמקרים המתאימים ניתן לקבל הפניה למתחם הקרוב מקופת החולים אליה משתייכים.
מערכת החינוך: עדכון לגבי תוצאות הבדיקות של הילדים שנחשפו בצהרונים – נכון להיום בצהריים עודכן כי כל הילדים השייכים לקופת חולים מכבי שעשו בדיקה ביום ראשון האחרון – נמצאו שליליים לקורונה. מכללית ומאוחדת טרם התקבלו תשובות, נוכח עומס רב על מעבדות הבדיקה של קופות החולים שגורמות לעיכובים. פנינו להנהלות הקופות בבקשה לזרז את ביצוע הבדיקות ולקבל תשובה מהירה לילדי העיר.
– חזרה של אחים של ילדים מבודדים למוסד החינוכי – על מנת לצמצם מעגלי חשיפה, בשלב זה אחים של מבודדים לא יוכלו לחזור למוסד החינוכי עד שהמבודד לא יקבל תשובה שלילית לבדיקה. חשוב להדגיש – תשובה שלילית לא מהווה אישור יציאה מבידוד וכללי הבידוד בתוך הבית בכל מקרה חייבים להישמר (הפרדה מוחלטת של מבודדים ולא מבודדים מהרגע הראשון ועמידה בכל ההנחיות של משרד הבריאות).
– בתי הספר של החופש הגדול וקייטנות הקיץ – כפי שעדכנו, בגני הילדים נאסרה כניסת מפעילים חיצוניים וניתנו מערכים חלופיים לחוגים. בקייטנות בתי הספר הנחה אגף החינוך לצמצם למינימום כניסה של מפעילים חיצוניים (ועד לגג חשיפה של 4 קבוצות למפעיל עפ”י ההנחיות משרד החינוך) חלק ניכר מהפעילויות עברו לזום ואחרות מועברות על ידי הצוותים הקבועים. מוסדות החינוך נוהגים על פי כללי ההתנהלות של משרד החינוך.
אכיפת תקנות הקורונה: הפקחים העירוניים סיימו ההכשרה והחל משבוע הבא יוכלו לאכוף את הוראות התו הסגול בעסקים בעיר, זאת לצד אכיפת קיום המגבלות בנושא התקהלויות בעיר. שימו לב! בשלב זה, רק המשטרה יכולה לאכוף עטיית מסיכות במרחב הציבורי.
בתי כנסת – ההנחיה התקפה היא עד 19 איש בחלל סגור ועד 20 איש בחלל פתוח, תוך הקפדה על מסכות ומרחק.
פעילות נוער: תנועות נוער ופעילות בלתי פורמלית לכיתות ה’ ומעלה – חרף הודעות התקשורת, טרם יצא צו חתום מטעם מנכ”ל משרד החינוך לעניין אופן הפעלת תנועות הנוער ופעילות בלתי פורמלית לגילאים אלה. לפיכך, ההנחיה הרשותית בשלב זה היא קיום פעילות תחת מגבלת ההתקהלות של 20 איש במרחב פתוח או סגור וכן שמירה על מרחק ומסכות.
– יש לציין, כי נוכח ההגבלות ישנן מעט פעילויות נוער מאורגנות שניתן לקיים. אנו מודעים לכך שבני נוער רבים יוצאים לגינות הציבוריות ולעיתים נגרמים רעש והפרעה לשכנים. לפיכך, אנו נגביר אכיפה בגינות בעיקר בשעות המנוחה וכן אנו מכשירים את מתחם הנוער – כגינה ציבורית נוספת לטובת מפגשי חוץ של בני נוער ובכפוף למגבלות. נודה על הנחיות ההורים בהתאמה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן