news08.net/ads.txt

עיריית קריית גת משנה (שוב) את שמות הרחובות הותיקים – הפעם: הנצחת קייסים, רבני העדה האתיופית

וועדת השמות של עיריית קריית גת מציעה שוב לשנות שמות רחובות ותיקים בעיר לשמות רבנים והפעם גם קייסים אתיופים. הניסיון לקרוא לחלק מרחוב העצמאות על שם הרב מרדכי אלמליח לא קיבל את אישור משרד הפנים.

הנושא חוזר לדיון בוועדה, בהמשך להחלטת ועדת השמות של משרד הפנים שסירבה לאשר את השינוי המבוקש של שם שד’ העצמאות בקטע משד’ העצמאות מכיכר ויצ”ו בשד’ העצמאות/הרימון ועד לכיכר העצמאות/צה”ל כיום, בנימוק כי “לא ניתן להחליף שם רחוב באמצע תוואי של רחוב היות ואין רציפות לרחוב (רחוב העצמאות קיים משני צידיו של כיכר רימון וכיכר צה”ל)”, ועדת השמות דנה בשנית ומבקשת להמליץ לקרוא על שמו את רחוב הדבורנית, הסמוך למקום מגוריו ומקום תפילתו.

עוד מבקשים בוועדת השמות להנציח זכרם של הקסים בהחלפת שמות חלק מרחוב גדעון בן יואש ורחבת מבצע נחשון. הנצחת זכרו של הקס אבא יצחק יאסו זצ”ל – שינוי שם קטע מרחוב אהוד בן גרא, שייקרא בשם “קס אבא יצחק יאסו זצ”ל”. קטע מרחוב אהוד בן גרא, מבנים מס’ 8 ואילך (זוגיים), ומבנים מס’ 5 ואילך (אי זוגיים), ישונה ויקרא רחוב קס אבא יצחק יאסו זצ”ל.

הנצחת זכרו של קס אבא מנשה יצחק זצ”ל – שינוי שם קטע מרחוב מבצע נחשון, שייקרא בשם “קס אבא מנשה יצחק זצ”ל”. ועדת השמות דנה בהנצחת זכרו של קס אבא מנשה יצחק זצ”ל והחליטה להמליץ לקרוא על שמו את הרחוב שבו התגורר. וועדת השמות מזמינה את הציבור שרואה עצמו נפגע משינוי השמות לבוא ולהתנגד.

(תמונה ראשית-ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן