news08.net/ads.txt

עיריית רחובות מחלקת חומרי הסברה לבעלי העסקים; רחמים מלול: ״עשינו כל שניתן על מנת לסייע להם״

בשבוע שעבר נחנכו המשרדים של המחלקה לרישוי עסקים במיקומם החדש: על מנת שניתן יהיה לקבל את קהל בעלי העסקים ולתת להם שירות ראוי, הועברו משרדי המחלקה לרישוי עסקים, השייכת לאגף חזות העיר, למיקום גדול יותר בקומה 3 בבניין העירייה.

חנוכת המשרדים במיקומם החדש נערכה במעמד סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים עו”ד יניב מרקוביץ’, מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, יו”ר ועד העובדים, רמי מדהלה, מנהל אגף חזות העיר, עירן יחיא, מנהלת המחלקה לרישוי עסקים, רויטל קורן וצוות המחלקה לרישוי עסקים. מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, קבע את המזוזה בדלת הכניסה למחלקה ובירך את עובדי המחלקה בהצלחה ובפעילות פורייה למען העסקים בעיר.
כמו כן, במטרה להקל על בעלי העסקים בעיר, המחלקה לרישוי עסקים הפיקה את חומרי ההסברה עבור בעלי העסקים, המחויבים לתלות אותם במסגרת התקנות בכל בית עסק: החובה לעטות מסיכות, לשמור על מרחק ועוד. פקחים מהפיקוח העירוני ופקחי השיטור העירוני מאגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני מחלקים אותם לבעלי העסקים בעיר.


רחמים מלול, ראש העיר: “העסקים ברחובות הם חלק מאיתנותה הכלכלית של העיר, ולכן מתחילת משבר הקורונה עשינו כל שניתן על מנת לסייע להם. עיריית רחובות תמשיך להעניק להם סיוע – הן בתקופת המשבר והן בימי שגרה”.
עו”ד יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים: “קיימת חשיבות עליונה דווקא עכשיו לקנות מעסקים מקומיים שחוו תקופה לא פשוטה במהלך הקורונה. עיריית רחובות באמצעות המחלקה לרישוי עסקים תעשה כל שניתן כדי לסייע לעסקים לחזור לשגרה מהירה”.
רויטל קורן, מנהלת המחלקה לרישוי עסקים: “קיומם של עסקים מצליחים בעיר הוא אחד האתגרים המרכזיים ברשות מקומית. כבר במהלך ימי הקורונה נערכנו למספר פעולות בהנחייתו של ראש העיר, רחמים מלול, ומחזיק התיק, יניב מרקוביץ, על מנת לתמוך ולסייע לעסקים”.

מקומיים, החל משידורים חיים בפייסבוק העירוני, דרך עדכון שוטף והקמת פלטפורמה באתר האינטרנט העירוני של כל ההנחיות והתקנות הקשורות לעסקים. אנו שמחים לסייע לבעלי העסקים ומזמינים אותם להתקשר ישירות למחלקה בכל דבר ועניין”.
המחלקה לרישוי עסקים בעיריית רחובות אחראית על הסדרת תהליכי רישוי עסקים בעיר ומתן סיוע מקצועי לפתיחת עסק חדש. עם תחילת משבר הקורונה, הוחלט לתמוך בעסקים מקומיים ולעודד את הרכישה בהם באמצעות קמפיין פרסומי תחת הכותרת: “דווקא עכשיו קונים ברחובות”, הוקם במיוחד אינדקס עסקים באתר העירייה, המאפשר איתור עסקים עפ”י קטגוריות שונות לפי תחומי עניין – עד כה נרשמו למאגר מעל ל- 130 בתי עסק, נערכה הדרכה מקוונת עם שלושה מומחים מהמעו”ף, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה, באתר העיריה הועלו ההנחיות החדשות לפתיחת עסקים, נעשו קישורים רלוונטיים למיני סייט עם כל המידע הרלוונטי ונבנתה פלטפורמה למילוי הצהרה מקוונת בהתאם להנחיות, על מנת להקל על בעלי העסקים בעיר.
המחלקה לרישוי עסקים המחודשת לשירותכם, בקומה 3. ניתן לפנות ולקבל שירות באמצעות טלפון: 08-9392396.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן