עלייה של מאות שקלים בחודש בתגמולים לנכי צה”ל

זוהי פעולה נוספת של אגף השיקום לשיפור רווחתם של כלל נכי צה״ל ומהווה תוספת משמעותית לתגמול

אגף השיקום במשרד הביטחון מעדכן את התגמולים לנכי צה”ל: עלייה של 3.76% המסתכמת במאות שקלים בחודש

אגף השיקום במשרד הביטחון בשיתוף עם ארגון נכי צה”ל, מעדכנים על עלייה בתגמולים המשולמים לנכי צה”ל ב-3.76% בחודש, החל מחודש ינואר 2024, ובאופן רטרואקטיבי מחודש יולי 2023.
העדכון כולל הגדלה של גובה התשלומים לכלל נכי צה״ל, עלייה של עד מאות שקלים בכל חודש, תשלום רטרואקטיבי לזכאים מחודש יולי 2023 וכן מענק לפצועי חרבות ברזל מתחילת המלחמה באוקטובר 2023 ועד היום.

כל נכה צה”ל, יקבל תוספת של עשרות עד מאות שקלים בכל חודש. לדוגמה: נכה צה״ל עם 50% נכות ונשוי, שמקבל 11,370 ₪ בחודש יקבל תוספת של 427 ₪ החל מחודש ינואר 2024 ומענק חד פעמי על ההפרשים מיולי 2023 ועד סוף השנה, המסתכמים בעוד 2562 ₪. פצוע בינוני שנקלט עקב פציעה במהלך הלחימה ב’חרבות ברזל’, וקיבל מקדמות על סך 4248 ₪ בחודש, יקבל מעתה 160 ₪ יותר ומענק חד פעמי של 474 ₪ מחודש אוקטובר ועד היום.

הדר קרמר, ראש היחידה לתגמולים, הטבות ורכב רפואי באגף השיקום במשרד הביטחון, ציינה: ״עדכון התגמולים הינה פעולה נוספת של אגף השיקום לשיפור רווחתם של כלל נכי צה״ל ומהווה תוספת משמעותית לתגמול. אנו נמשיך לפעול למען נכי צה״ל ופצועי הלחימה המטופלים אצלנו ונעמוד לצידם על מנת להבטיח מענה מתאים לכלל צרכיהם”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן