news08.net/ads.txt

עם כניסת השנה האזרחית החדשה: ביצוע מרשים וחסר תקדים בתקציב משרד החינוך-כ-99.7%

השנה האזרחית 2019 הסתיימה הלילה, שנה תקציבית חסרת תקדים במורכבותה, ובמשרד החינוך מבשרים שהם הצליחו להגיע לשיעור ביצוע מרשים במיוחד- כ-99.7%. בחודש החולף, במרתון בלתי פוסק של ירידה לעומקם של מספרים והתעקשות על כל סעיף וסעיף, העבירו אנשי המקצוע של המשרד כ-15 פניות תקציביות בוועדת הכספים של הכנסת, בסכום כולל של למעלה מ-7 מיליארד שקלים.

מיד עם העברת התקציבים, נדרכו כל יחידות המשרד להגשת תכניות עבודה ולביצוע מיידי של סעיפי התקציב. תקציב 2019 עמד על 59.6 מיליארד שקלים, שכללו את תקצוב הרשויות המקומיות, שעות הוראה, שכר עובדים, תקצוב החינוך הבלתי פורמלי ויתר שלל תכניות הדגל ופעולות המשרד.

שמואל אבואב, מנכ”ל משרד החינוך: “תקציב משרד החינוך שיקף בשנה האחרונה חזון של צמצום פערים, מתן הזדמנות שווה לכל ילד ושינוי פני מערכת החינוך, לקראת אתגרי המאה ה-21. התקציב כלל, בין היתר, תכנית חומש לבינוי 17,000 כיתות לימוד, בהיקף חסר תקדים של כ-14 מיליארד שקלים (עד 2021). רגע לפני כניסת העשור החדש, עשור שבו נטמיע במערכת החינוך את תכנית דמות הבוגר 2030, נסכם את 2019 כשנה שבה הצליחה מערכת החינוך לשמור על שגרה מלאה ולעמוד יציבה כצוק איתן, במציאות סוערת ובלתי יציבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן