news08.net/ads.txt

ענקית האבטחה צוות 3 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Carbyne

טכנולוגיה מתקדמת בשירות עולם האבטחה: קבוצת צוות 3 חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Carbyne, במסגרתו יוטמעו הטכנולוגיות המתקדמות של החברה הבין לאומית כחלק משירות חדש שיוצע ללקוחותיה. המטרה היא לקצר את זמני התגובה במשימות האבטחה והמוקד, לשלוח כוחות בהתאם לשטח ולתת מענה יעיל בעת צרה.

“החיבור של הטכנולוגיה בין הלקוחות למוקד של צוות 3 יאפשר בתוך שניות לקבל תמונת מצב על האירוע באמצעות חיבור וידאו וצ’אט ומיקום מדוייק של האדם שנמצא במצוקה ובכך להבין מיד את המשימה הנדרשת. אחרי הכל, בבסיס הסכם שיתוף הפעולה בין צוות 3 לחברת Carbyne עומד האתגר המשותף והוא: הצלת חיים”, אמר מנכ”ל חברת האבטחה בצוות 3, אבנר בן אריה.

השירות החדש יוצע ללקוחות צוות 3 כחלק מסל שירותי האבטחה. זה המקום לציין כי לצד ההון האנושי, צוות 3 מטמיעה טכנלוגיות נוספות וחכמות מעולמות שונים. לדברי ארז צור, נשיא חברת Carbyne: “התקדמויות טכנולוגיות במערך המענה למצבי החירום, כמו שילוב וידאו בזמן מיקום וצ’אט בזמן אמת מייעלות את הפעולות הקריטיות למשימה יותר מאי פעם. Carbyne שמחה על שיתוף הפעולה עם צוות 3 ושמחה על היכולת לעשות את החשוב מכל ולשפר את תקשורת החירום על ידי שימוש בטכנולוגיית הענן מבוססת הפטנטים של Carbyne במטרה להביא לסיום האירוע בזמן הקצר ביותר ובאיכות המקסימלית”.

צוות 3 הוקמה לפני כ-30 שנה ע”י ניר גלבוע, המנכ”ל והבעלים, המשלב גם את החידושים הטכנולוגיים החדשים ביותר כחלק מהשירות המקצועי. צוות 3 היא מהגדולות במשק בישראל עם כ-6,500 עובדים בפריסה ארצית ומעניקה לעשרות אלפי בתי עסק שירותים מקצועיים בתחומים: שמירה, סיור, מיגון, מוקד וסיור ושירותי ניקיון. לקבוצה מגוון רחב של לקוחות מתחום האנרגיה, ההייטק, פיננסיים, מפעלי תעשייה, רשויות מקומיות, גופים ביטחוניים ולקוחות פרטיים. Carbyne היא המובילה העולמית בחדשנות טכנולוגית בתחום ביטחון הציבור ושירותי החירום. טכנולוגיית החברה מבוססת ענן ומאגדת את המידע החיוני להצלת חיים במוקדי חירום לפלטפורמה אחידה ואינטראקטיבית המאפשרת, כאמור, להוריד את זמן התגובה בחירום, להגדיל את יעילות המענה ולספק ביטחון מירבי לכוחות החילוץ והאזרחים.

בעזרת שירותי הליבה שהחברה מספקת, כגון מיקום מדויק של המתקשר, וידאו צ’אט ומסרונים ישירים, נוצר לראשונה קשר חי עם האזרח, מה שמספק תמונת מצב מהירה ותגובה מיידית אשר בסופו של דבר מצילים חיים, כל זאת תוך שמירה מירבית על פרטיות האזרח. החברה פועלת ביותר מחמישה משרדים בעולם, מעסיקה מעל 100 עובדים ונותנת שירות למעלה מ-45 מיליון אזרחים בשיתופי פעולה אסטרטגיים עם גוגל, סיסקו, אמזון ועוד. Carbyne נוסדה על ידי אמיר אליחי (מנכ”ל החברה), אלכס דיזינגוף (סמנכ”ל טכנולוגיות), יוני יאטסון (ראש צוות פיתוח) וליטל לשם בשנת 2014.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן