news08.net/ads.txt

עצב בבית הנשיא | בין המנחמים הרבים על מותה של נחמה ריבלין: הזמר רגב הוד

הזמר רגב הוד ניחם את נשיא המדינה, ראובן ריבלין, לאחר שאתמול ליווה את רעייתו האהובה נחמה, בדרכה האחרונה.

הוד, ידידו של הנשיא, אשר הופיע לא אחת בבית הנשיא השתתף בצערו של הנשיא. “איחלתי שלא יידע עוד צער”, סיפר הבוקר (שישי) הוד לחדשות אפס שמונה, “קיוויתי לסוף יותר טוב, כאשר נחמה נכנסה לניתוח, אני מקווה שרובי יהיה חזק”.

כזכור,הגברת הראשונה של ישראל, רעיית הנשיא נחמה ריבלין, נקברה שלשום בחלקת גדולי האומה בהר הרצל, במעמד בני משפחתה, ראש הממשלה ורעייתו, פוליטיקאים רבים ואזרחים שהגיעו לחלוק לה כבוד אחרון.

נשיא המדינה ספד לרעייתו: “נחמה, נחמה שלי, אמא שלנו. קמתי הבוקר, את יודעת שלא הצלחתי לישון, והסתכלתי בתאריך המוכר – חמישי ביוני. מאמי יומולדת שמח, יומולדת עצוב. לפני מספר שבועות בביה”ח ביקשת שאחזיר אותך הביתה. היום נחמה שבת הביתה, קרוב כ”כ לבית שלנו כאן מעבר לגבעה. קרוב לעציצים שאותם טיפחת. נולדת בימים שאחרי מלחמת העולם השנייה. הורייך איבדו את משפחתם בשואה הארורה ראו בך את תקוותם, את נחמתם, נחמה כך קראו לך. היית ילדת הכפר, הטבע, מושבניקית, אשת אדמה. כששרנו בבית ‘אנחנו שנינו מאותו הכפר’, ידענו שבבית רק את מאותו הכפר. אט אט צמחו בך שורשים ירושלמים. היית ירושלמית יותר מהירושלמים וריבלינית יותר מהריבלינים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן