עצומה: לבטל את ההנחיה לגירוש שני אחיו של סמ”ר סולומון גברייה ז”ל – מישראל

אל תהיו אדישים – היכנסו לקישור בכתבה וחיתמו על העצומה

עיריית באר יעקב בהובלת ראש העיר ניסים גוזלן יזמה עצומה מרגשת, הנוגעת למדינה שלמה יחד עם בני משפחת גברייה, במטרה לבטל את ההנחיה לגירוש שני אחיו (למחצה) של סמ”ר סולומון גברייה ז”ל מישראל

.

סמ”ר סולומון גברייה התגייס בשנת 2016 לצבא ושימש כלוחם בגזרה הצפונית במרחב עוטף ירושלים בפלוגה נ”א. ביום 26.9.2017 נפל בקרב עם מחבלים כשאבטח את מחסום הכניסה ליישוב “הר אדר”.

שני אחיו הגיעו לישראל לתמוך באביהם לאחר נפילתו של סולומון ז”ל ומתגוררים בישראל מזה 5 שנים ואחד מהם אף הקים כאן משפחה. האב פנה לשר הפנים דאז אריה דרעי שהתרגש מהבקשה של האב ואישר להם להישאר בארץ.

במהלך השנים ניסו האחים להתגייר אך בשל המעמד הארעי שניתן להם ועדת חריגים לא אישרה את הגיור ולפני מספר ימים התקבלה ההחלטה של רשות האוכלוסין וההגירה לפיה השניים לא יקבלו מעמד קבע ואף יגורשו מהארץ בשבועות הקרובים.

ראש העיר ניסים גוזלן: “דווקא בימים אלה של טרור, זה הזמן לחבק את חיילי צה”ל ומשפחותיהם. לא נשב בחיבוק ידיים ולא ניתן להפריד את אביו של סולומון ז”ל מילדיו ואת אחיו ואחיותיו מאחיהם.

פניתי באופן אישי לבכירים במשרד הפנים, המשרד האמון על ההחלטה וכן לשרים וחברי כנסת במטרה להפוך את ההחלטה על פיה ואף נפגשתי עם המשפחה”.

גוזלן פנה לתושבי באר יעקב, “אני קורא לכם לסייע במאבק המשפחה ולחתום על העצומה שפתחנו” וביקש מהתושבים לשתף את דבר העצומה בכדי שכל עם ישראל יחבק את המשפחה ויחד נבטל את ההחלטה האומללה הזו.

חדשות 08 מצטרף לקריאה ומזמין את כל הגולשים מהשפלה והדרום להיכנס לעצומה בלחיצה כאן ולהצטרף במאבק הצודק.

צילום: מתוך העצומה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יייליע
יייליע
1 year ago

הם אחים חורגים ולא יהודים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יייליע
יייליע
1 year ago

הם אחים חורגים ולא יהודים

דילוג לתוכן