בפעילות מבצעית סמויה של בלשי יחידת מעוז – שלוחת דרום, ביחד עם כוח משטרתי – נלכד עצור בפיקוח אלקטרוני, שקרע את האזיק האלקטרוני ונמלט ממקום הפיקוח.
הכוחות התמקמו בסמוך לבית באשקלון, ועם הגעתו בשעת לילה מאוחרת הוא נעצר והובל על ידי בלשי היחידה לבית המעצר 'שיקמה'.
יחידת 'מעוז', הפועלת במסגרת חטיבת חלופות הכליאה, אמונה על אכיפת תנאי הפיקוח האלקטרוני לשמירה על ביטחון הציבור..
◼️ הצטרפו לחדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








