ערב הצדעה והוקרה לחברי כיתות הכוננות בלוד

מאז פרוץ המלחמה ראינו כמה חיי אדם ניצלו בזכות כיתות הכוננות וכמה יכלו להינצל לולא היו עוד לוחמים עם נשק. רה”ע לוד איחל למשתתפים שלא נזדקק לנשקים יותר בשעת אמת, אך הדגיש את חובתנו לדאוג לביטחון האישי של כל אחת ואחד במדינה.

ערב הצעדה והוקרה נערך בהיכל התרבות העירוני בלוד – לעשרות חברי כיתות הכוננות של משטרת-ישראל בלוד, במעמד ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, השר לביטחון לאומי – איתמר בן גביר, מזכירו הביטחוני – ניצב קובי יעקובי, סמפכ”ל המשטרה ניצב אבשלום פלד, מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, מפקד מחוז שפלה – תנ”צ רונן אבניאלי ומפקד תחנת לוד – סנ”צ ששי שלמה.

בנאומו, הדגיש השר את חשיבות הצטיידות כיתות הכוננות תחת פיקוח המשטרה בנשקים ארוכים שעשויים להציל חיים ומהווים מכפיל כוח חשוב לכוחות המשטרה ומג”ב.

ראש העיר לוד, יאיר רביבו העניק תעודות הוקרה למארגנים שעמלו לייסד ולהקים את כיתות הכוננות – יענקי גנוד ושלמה לחיאני ואמר בדבריו, כי מאז פרוץ המלחמה ראינו כמה חיי אדם ניצלו בזכות כיתות הכוננות וכמה יכלו להינצל לולא היו עוד לוחמים עם נשק. רביבו איחל למשתתפים שלא נזדקק לנשקים יותר בשעת אמת, אך הדגיש את חובתנו לדאוג לביטחון האישי של כל אחת ואחד במדינה.

מפקד תחנת המשטרה בלוד ציין ואמר, כי מתחילת המלחמה המשטרה פרוסה וערוכה בכל רחבי העיר ובתגבור חזק וב”ה השקט נשמר בלוד ובתקווה לימים שקטים בכל הארץ.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן