news08.net/ads.txt

עשתה זאת בענק: אשת יחסי הציבור שירן פרץ השיקה את ספרה ״הודעה לתקשורת”

אשת יחסי הציבור שירן פרץ השיקה את הספר ״הודעה לתקשורת״ במסעדת וויט סושי ביבנה

אשת התקשורת שירן פרץ קיימה את ההשקה של ספר הביכורים שהוציאה לאחרונה לאור – ורבים הגיעו לציין עמה את המאורע, בהם ראש עיריית יבנה רועי גבאי שנשא דברים בשבחה.

פרץ – אשה איכותית, מן המעלה הראשונה, מאלו שכל אדם צריך אחת כזו לצידו – עובדת עם נשמה, מניחה את הלב על השולחן ומשיגה הישגים שהרבה משרדי יחסי ציבור – גדולים ובינוניים – היו רוצים להשיג במהירות כמוה. שירן פרץ היא אשת תקשורת אהובה ומסביבה אושיות רבות שמבינים את ערכה ואת נאמנותה הרבה ולפיכך רבים מהם הגיעו עד למסעדת הסושי וויט ביבנה – וכיבדו אותה.

בין הסלבס שנצפו: האחיות אילנה ודיאנה טרננקו, משה קוגמן, דרור רוקנשטיין – מבית האח הגדול. כוכבת הילדים אסתר קסטרו, לירז ברנס, עורך הדין רז עטיה, הזמרת דנה לפידות, חני ויעקב בוזגלו, כוכב הטיק טוק גמליאל ברבי ״צמרמורות״, חברת הכנסת לשעבר נאווה בוקר, תמיר ורדי, ליטל סמדג׳ה, חגית היימן, המלהק מיכה סלמה, שחר מזור ואורית בלוך מ-״בואו לאכול איתי״, הפוליטיקאית המוערכת סטלה ויינשטין, ישראל אזולאי, חיים גוזלי, כפיר כהן, אור גפן – צלם ואיש יח”צ, שני אילוז – המועמדת לראשות העיר טבריה, אשת התקשורת החרדית יעל צין ועוד.

שירן פרץ ניהלה את האירוע לצד מפיקת האירוע מלי עמר והן דאגו שבכל פרט יישמר מקום לבעלי עסקים קטנים – מסעדת וויט סושי הייתה אחראית על האירוח והקולינריה, קובי-שף פרטי, רעותי ביוטי, מעצבת האופנה מיקי ארביב הייתה אחראית על הסטיילנג המושלם של שירן.

הפה של כלת השמחה: ״אני רוצה להודות לכל מי שהגיע. האירוע היה מיועד לאנשי תקשורת כדי להגיע לסקר את הספר. יש חשיבות גדולה בעיני לתת לעיר יבנה את הכבוד הראוי לה למרות הקושי הרב להביא את כל אושיות הרשת עד ליבנה. לשמחתי אנשים כיבדו והגיעו מרחוק כדי לפרגן. אז תודה ענקית, לא מובן מאליו בכלל, מי שעדין לא רכש את הספר זה הזמן ללמוד את רזי המקצוע של עולם התקשורת”.

כמה עולה התענוג הזה? 59 שקלים בלבד!!

לרכישה של המהדורה הראשונה לחצו כאן >>
לאתר של שירן פרץ לחצו כאן- http://shiranpr.co.il

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן