פארק חדש בשכונת נווה מדבר באילת

 את הפארק הכשירה העירייה בליווי מינהל שירות לתושב והוא כולל פיתוח השטח הציבורי הפתוח (שצ”פ) בעלות של 3.5 מיליון ₪.

מהפיכת הפארקים הירוקים וגני המשחקים נמשכת והפעם עם פארק חדש בלב שכונת נווה מדבר.

הפארק המשתרע על שטח של מעל 9 דונם, היה ברובו רחבה חולית והפך לריאה ירוקה עם כ – 100 עצים חדשים, מדשאות, טרסות, פחים מצוירים, ספסלים ופרויקט ראשון של תאורה סולארית בפארק ציבורי במסגרתו הוצבו 67 עמודי תאורה סולארית שקולטים אנרגיה מהשמש ביום ופולטים אור בלילה כולל בקרת שליטה מרחוק.

 את הפארק הכשירה העירייה בליווי מינהל שירות לתושב והוא כולל פיתוח השטח הציבורי הפתוח (שצ”פ) בעלות של 3.5 מיליון ₪.

הפארק החדש המשתרע על שטח של מעל 9 דונם, ישמש מתחם קהילתי הכולל ריאה ירוקה, שבילי הליכה, ספסלים מוצללים וגן משחקים שהיה קיים במקום, ויעבור שדרוג נוסף. עוד במסגרת העבודות הונגש כל הפארק כולל חניות לא.נשים עם מוגבלות. בנוסף כחלק מפרויקט אומנות רחוב ברחבי העיר, ובמטרה להוסיף צבעוניות לפארק הוביל מינהל שירות לתושב צביעת אלמנטים בפארק על ידי האמנית לאורה בוראנה גרין, שצבעה בצבעים חיים את הפחים הפזורים ברחבי הפארק.

פארק נווה מדבר מצטרף לשורת פארקים עירוניים שהכשירה העירייה, ביניהם פארק הטרמינל שנפתח לאחרונה בשטח הדרומי של שדה התעופה הישן, פארק אופירה בלב אזור התיירות שעבר מתיחת פנים, פארק נבון ברובע 9 בשכונת השחמון שכולל מסלול הליכה היקפי המשלב את הפארק הנגיש והפארק המדעי וכן פארק יעלים שהכשרתו הולכת ונשלמת בימים אלה בלב שדרת יעלים ויכלול גן משחקים טבעי, ספריה, גינת פרפרים, פארק לכלבים, פארק ספורט ועוד.

לצד אלה, משודרגים מידי שנה עשרות גני משחקים ונוספים חדשים, ביניהם הגן הנגיש החדש הסמוך לבית ספר “אורים” לחינוך מיוחד, שנחנך לאחרונה ומותאם כולו לילדים עם מוגבלות. עוד במסגרת העבודות משדרגת העירייה גם פארקי ספורט ומוסיפה חדשים, ביניהם הפארק החדש ברובע 9 בשחמון שנוסף השנה ל – 13 פארקי ספורט ברחבי העיר.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן