פגיעה ישירה בבית

חובש בכיר במד”א רז לוי: “אם הם לא היו נכנסים לממ”ד האירוע הזה יכל היה להסתיים בטרגדיה”

במטח האחרון פגע טיל פגיעה ישירה בבית פרטי ביישוב אלפי מנשה, רסיסי רקטה נפלו בדרום העיר רחובות ופגיעה ישירה נוספת בכפר חב”ד.

נס גדול באלפי מנשה – במטח האחרון פגע טיל פגיעה ישירה בבית פרטי ביישוב. דיירי הבית נכנסו לממ”ד – וניצלו.

מכבאות והצלה נמסר: לפני זמן קצר נשמעו אזעקות ביישובי מערב השומרון. על פי הדיווח ישנה פגיעה ישירה במבנה, ושריפה פעילה. לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון עושים את דרכם לזירה.

חובש בכיר במד”א רז לוי סיפר: “כשהגענו למקום ראינו הרס רב בתוך הבית ובחצר. שלושת דיירי הבית, אישה כבת 70 ו-2 צעירים בשנות ה-20 הקפידו על הנחיות פיקוד העורף. מיד עם הישמע האזעקה הם נכנסו למרחב המוגן והמתינו בו 10 דקות. הם לא נפגעו ולא נזקקו לטיפול רפואי. אם הם לא היו נכנסים לממ”ד האירוע הזה יכל היה להסתיים בטרגדיה”.

▪ בתוך כך, ידוע על רסיסים בדרום העיר רחובות – ולכן כל כך חשוב להישמע להנחיות פיקוד העורף ולהישאר בחדר המוגן 10 דק.

מעיריית רחובות נמסר: “לפני מספר דקות נשמעה אזעקה ברחבי העיר. הטיל יורט, נמצאו רסיסי יירוט, אין נפגעים , נגרם נזק לשני כלי רכב. ניידות המשטרה, השיטור העירוני, הפיקוח העירוני והביטחון העירוני מסיירות בעיר על מנת לשמור על הסדר ובטחון התושבים”.

▪ בעיר יבנה רסיס גרם לנזק קל לאוטובוס שעמד ריק. בנוסף אותרו מספר רסיסים בשטחים פתוחים המטופלים ע”י כוחות הביטחון.

גולשים יקרים, שימו לב: הנחיות פיקוד העורף מצילות חיים, המשיכו להישמע להנחיות בעת הישמע אזעקה.

אם מקבלים התרעה בזמן נסיעה, יש לעצור מיד את כלי הרכב בצד הדרך ולכבות את המנוע, לצאת בבטחה ולהיכנס לחדר המדרגות או למקלט במבנה סמוך. אם לא ניתן להיכנס למבנה בפרק הזמן העומד לרשותנו, יש להתרחק מהרכב מעבר לשולי הדרך או לגדר ההפרדה כדי למנוע פגיעה של רכב נוסף שעוצר בצד הדרך, לשכב על הקרקע ולהגן על הראש עם הידיים. להנחיות התנהגות בעת נסיעה ברכב זכרו, הנחיות פיקוד העורף מצילות חיים!

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן