פוסט מצמרר: “התבשרנו שלאריאל בן ה-3 חזר הגידול בראש, ואין לרפואה איך לעזור לנו עוד, הסוף כבר לא רחוק”

הפוסט המצמרר שנכתב על ידי אביו של אריאל בן ה-3, החולה במחלת הסרטן, הכתה רבים בעצב. הוא תיאר את חייו של בנו, הטיפולים המסיביים בבתי החולים, והרגע שהמחלה חזרה בשנית וכעת לא ניתן לעשות דבר, אלא לחכות לרגע הטראגי.

“כותב לכם בגרון חנוק. אני אתחיל מהסוף ואספר שהסוף כבר לא רחוק. אני מאמין ומרגיש שאני מחויב לרשום את הפוסט הזה” כך התחיל אביו של אריאל את הפוסט המצמרר”. האבא המשיך. “כדרך של הערכה על כל התמיכה והחיבה שקיבלנו ממכם (עם ישראל, משפחה, זרים ומי לא) מהתאריך ה7.11.2018 אותו יום שבו אריאל אובחן כחולה סרטן. הוא עבר הרבה מאוד מאותו נובמבר טיפולים קשים וגם היו מלא רגעים יפים של אושר שאנשים בעוד עשרות ומאות שנים לא יחוו. 15 חודשים שאנחנו לא עובדים, השגרה היומיומית הנורמלית כמו של רוב האנשים, מי זוכר אותה כאילו מעולם לא הייתה קיימת, והאמת לפעמים מסתכלים מהצד ורק מקנאים ורוצים בה גם. תקופה שאנו מקדישים יום יום דקה דקה בשבילך ובשביל ההחלמה שלך מהמחלה הרעה הזאת. היו גם לא מעט רגעים שחשבתי שזה מאחורינו המחלה הזאת, רגעים של קצת שקט ממנה, רגעים של תמימות, למרות שידענו עד כמה הסוג הזה אגרסיבי וקשה, לא רק שזה סרטן ראש וכל סרטן ראש הוא קשה. אז אריאל שלנו קיבל את הסוג מהקשים והנדירים ביותר.

היום היינו בבית חולים, התבשרנו בבשורות הקשות שהגידול בראש חזר והתפשט לכל אורכו של עמוד השדרה ואין לרפואה הקונבנציונלית איך לעזור לנו עוד (מי היה מאמין). מי שקצת מבין יודע ברגע שהעמוד שדרה נגוע זה גיים אובר. הסוף כבר לא רחוק. ב-6 למרץ תהיה לך יום הולדת 3 רק רוצה להגיע איתך לשם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן