news08.net/ads.txt

פיגוע נוסף בירושלים; המחבל – בן 16 – נתפס

פיגוע דקירה בציר בר לב-ששת הימים בירושלים; המחבל – נער בן 16 – נוטרל

לפי משטרת ישראל, בסמוך לשעה 16:15, הגיע המחבל (בן 16, תושב ענאתא החדשה) לשטח ציבורי בין רחוב בר-לב לששת הימים, ודקר עובר אורח בגבו באמצעות סכין. מיד לאחר פיגוע הדקירה, המחבל נמלט מהמקום והאדם שנדקר (תושב בני ברק בשנות העשרים לחייו) פונה עם סכין בגבו באורח קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בעקבות הדיווח על הדקירה של הולך הרגל, כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג’מן, הגיעו למקום בתוך זמן קצר, סגרו את זירת האירוע והחלו בגביית עדויות ואיסוף ראיות. כוחות המשטרה החלו בסריקות אחר החשוד במעשה במספר מעגלים בהתאם לתיאור המחבל שהופץ ע״י משל״ט מחוז ירושלים.

במהלך הסריקות סמוך לשעה 17:00, שוטר מתחנת שלם של מחוז ירושלים, זיהה את המחבל החשוד בדקירה באזור מגרשי הכדורגל בשייח׳ ג’ראח (סמוך לציר חיים בר לב). כשהבחין המחבל בשוטר ניסה להימלט רגלית, אך השוטר חתר למגע וביצע אחריו מרדף שבמהלכו טיפס השוטר על גדר ורץ בעקבותיו עם נשק שלוף. בשלב מסויים, המחבל הסתובב לכיוון השוטר עם חפץ בידו והשוטר שחש סכנה לחייו, ביצע ירי מדוייק לעברו וניטרל את המחבל.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן קיים לאחר נטרול המחבל הערכת מצב עם כלל המפקדים בזירת נטרול המחבל, במהלכה שיבח את תפקוד השוטר שנטרל את המחבל ואמר: ״השוטר שנטרל הערב את המחבל הפגין ערנות, נחישות, חתירה למגע, אומץ לב ותושייה רבה. הירי המדוייק ותפקודו המקצועי- הוביל לנטרול המחבל ומנע פגיעה בחפים מפשע שהיוו בסביבתו. כך מצופה מכל שוטר במחוז ירושלים ובמשטרת ישראל. יש להמשיך ולדרוך את השוטרים לערנות מוגברת ודריכות בכל גזרות הפעילות. נמשיך לפעול נגד מחבלים וטרור באשר הם, למען ביטחון אזרחי ישראל״.

חקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

לפי מד”א, אחר הצהריים (שבת) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים על פצוע ברחוב ששת הימים בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח שערי צדק גבר כבן 20 במצב קשה עם פציעה חודרת. חובש רפואת חירום במד”א יונתן שור סיפר: “הפצוע שכב על שביל כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב”.

מבית החולים שערי צדק נמסר: “ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע הפיגוע בגבעה הצרפתית. הפצוע במצב קשה אך יציב. לאחר טיפול ראשוני ובדיקות הדמיה הועבר לחדר ניתוח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן