פעוטה ננעלה בשגגה ברכב בכפר הנוער עיינות

מתנדב ידידים חילץ את הפעוטה בשלום “הסברתי לאמא שאין צורך לשבור חלון, ושנפתח את הרכב בצורה נקייה ובטוחה”

במוקד ידידים התקבלה קריאה אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, בכפר הנוער עיינות.

יהושע וינגרטן, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק סיוע. אסף ארצי – אחראי ציוד סניף יבנה, נענה לקריאה ויצא במהירות למקום, כשבמקביל יצר קשר עם האמא ישראל פרנקפורט – אחמ”ש במוקד מרכז, על מנת לעדכן ולהרגיע אותה.

אסף הגיע לכתובת כשהאמא עוד היתה על הקו עם ישראל, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ישראל סיפר: “מיד עם קבלת הקריאה ויציאת אסף לכתובת, התקשרתי לאמא על מנת לעדכן אותה שהוא בדרך, ולהרגיע אותה. הסברתי לאמא שאין צורך לשבור חלון, ושנפתח את הרכב בצורה נקייה ובטוחה. נשארתי עם האמא על הקו עד להגעת אסף ולפתיחת הרכב.”

אסף הוסיף: “האמא השאירה את המפתח על המושב והרכב ננעל. יצאתי מהבית והגעתי למקום, כשהמולה גדולה מסביב. בזריזות פתחתי את הרכב וחילצתי את הפעוטה לשמחת האמא.”

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – הורים וילדים לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

כתבות באותו נושא

עקבו אחרינו בפייסבוק

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן