news08.net/ads.txt

פעוטה שנכוותה מנוזל רותח והובהלה לבית החולים קפלן

בשעה 17:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פעוטה שנכוותה מנוזל רותח ברחוב המנוף ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח קפלן פעוטה בת שנה במצב בינוני, עם כוויות בפלג גוף עליון.

שעה קודם לכן התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ ברחוב יהונתן נתניהו ברחובות. איתמר עמר, מנהל בטיחות והדרכה, וליאור לוי, כונן סניף רחובות, הגיעו במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוטה בשלום תחת גשם שוטף ומבלי לגרום נזק לרכב.

“יצאתי מיד ממקום העבודה לאחר שקיבלתי דיווח על ילדה שננעלה ברכב”, סיפר ליאור לוי. “הגעתי במהירות למקום וחילצתי את הילדה. תוך כדי הצטרף אליי איתמר כולו רטוב אחרי נסיעה על אופנוע תחת גשם שוטף וברד. הסיפוק לחלץ ילדה ולראות את האמא הנרגשת מחבקת אותה חימם לנו את הלב”.

בידידים שבים ומבקשים מההורים שלא להשאיר ילד ברכב סגור גם לא לרגע קצר מחשש לנעילת הרכב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן