בתום חקירה סמויה של היחידה המרכזית במרחב לכיש בשיתוף יחידת הסמים של מכס מרכז, נחשפה פעילות לייבוא וסחר בסמים בינלאומי. כוחות משותפים איתרו שתי חבילות דואר שנשלחו מהולנד לישראל, ובהן סם מסוכן מסוג קטמין במשקל כולל של כשני קילוגרמים.
החבילות אותרו במודיעין על ידי חוקרי המכס. בעקבות הממצאים, יצאו בלשי ימ"ר לכיש לפעילות מבצעית מתוכננת, שהובילה לאיתור שלושה חשודים: תושב אילת (20), תושב אשדוד (24), ותושב עכו (27).
שלושת החשודים הובאו אתמול לבית משפט השלום באשקלון, ומעצרם הוארך עד ל-10 באוגוסט 2025. החקירה נמשכת במטרה לחשוף את כלל המעורבים בפרשה.
◼️ חדשות אילת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








