news08.net/ads.txt

פקחים בקניונים ובסופרים – כך תתבצע האכיפה בשבוע הקרוב

כיצד תיראה אכיפת הקורונה בעקבות ההחלטה להגביר ולשנות את האכיפה הקיימת? מי שמרכז ומוביל לשינוי באכיפה, לאחר הדיון בקבינט הקורונה, הוא המשרד לביטחון הפנים. 

כבר בתוך יומיים-שלושה יחלו לפעול בכל הארץ 1,600 פקחים של הרשויות המקומיות שיאכפו עטיית מסכות בקניונים ובסופרים גדולים, היכן שיש קהל הומה ומתערבב. הקנס על העבירה: 500 שקלים. בדיון החירום שכינס ראש הממשלה בנט ביום שישי, אחת ההחלטות הייתה היערכות לאכיפה מוגברת של התו השמח. ואכן, ביום רביעי תחל המשטרה לאכוף את “התו השמח” – כפוף לאישור הממשלה. צוותים של שוטרים יפקדו אולמות אירועים סגורים שבהם מתקיימים אירועים של יותר מ-100 חוגגים.

האכיפה כאן היא מול בעלי האולמות והקנסות שיינתנו הן בגובה 5,000 שקלים. החשש שמלווה את האכיפה הוא חידוש עונת החתונות אחרי תשעה באב, חתונות רבות צפויות להתקיים ברחבי הארץ – חלקן המוניות – והחשש הוא שהן יהוו מוקד הדבקה המוני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן